Zelfbouw line array

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RayM
    replied
    8 dec. een besloten feest in Arnhem, daar gaat de line-array voor het eerst vliegen,

    Dat ziet er goed uit, complimenten.
    Ben erg benieuwd naar de klank en ben 8 december wel in de gelegenheid om naar Arnhem te komen.

    Leave a comment:


  • DJ_Progrezz
    replied
    Misschien eens uitkijken naar wat Audix / Audio Technica microfoons? Een OM7 neemt enkel van heel dichtbij op. Dan heb je meteen een stuk minder overspel van je drumkit.

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Afgelopen weekeind in Cafe 'Ome neeff' een gig gehad, veel akoestisch slagwerk (110 dB bij de FOH) en daar overheen moest ik gitaar en zang versterken.
    Grootste probleem was dat alle slagwerk ook door de microfoons werd opgepikt en dus net zo hard meeversterkt werd.
    8 dec. een besloten feest in Arnhem, daar gaat de line-array voor het eerst vliegen, kan daar wel regelen dat er één of twee mensen kunnen komen kijken en luisteren.
    16 dec. opnieuw een besloten feest in Madurodam, nog geen idee of er daar mogelijkheid is om een paar mensen toe te laten.
    Laat maar weten of er iemand interesse heeft.

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Kastjes wegen 20kg per stuk, flybumper rond de 10kg dus een array van 6 kastjes weegt 130kg, daar komen dan nog wel de kabels bij.

    Leave a comment:


  • Arnold
    replied
    ziet er heel erg netjes uit! Al enige idee wat het in zijn totaal gaat wegen?

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Originally posted by knoppenbert
    Leek mij ook wel, ga jij ook later bouwen of doe je ook nog wat voor die opera?
    Nee, ik begin weer gewoon om 12.00 uur met bouwen, geen idee of ik voor die opera iets moet doen.

    Leave a comment:


  • knoppenbert
    replied
    Originally posted by MusicXtra
    Jep, ik ben er weer, tweede uur, van drie tot vier dus, treed Number 9 op, lijkt wel een leuk bandje te zijn.
    Leek mij ook wel, ga jij ook later bouwen of doe je ook nog wat voor die opera?

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Originally posted by knoppenbert
    Hey Musicxtra ben je zondag in dat park ook weer de klos ?? Misschien kom ik nog wel even kijken, dit keer alleen.

    groet, Bert
    Jep, ik ben er weer, tweede uur, van drie tot vier dus, treed Number 9 op, lijkt wel een leuk bandje te zijn.

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Originally posted by knoppenbert
    Hey Musicxtra ben je zondag in dat park ook weer de klos ?? Misschien kom ik nog wel even kijken, dit keer alleen.

    groet, Bert
    Jep, ik ben er weer, tweede uur treed Number 9 op, lijkt wel een leuk bandje te zijn.
    Last edited by MusicXtra; 22-08-09, 11:47.

    Leave a comment:


  • knoppenbert
    replied
    Hey Musicxtra ben je zondag in dat park ook weer de klos ?? Misschien kom ik nog wel even kijken, dit keer alleen.

    groet, Bert

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Originally posted by harold
    ben zelf nog op zoek naar de ideale top en zit naar de DR 280 of 300 te kijken. ken je die??
    Zegt me niets, maar de ideale top heb ik zelf gebouwd

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    xammy39 at de heetste mail dot com is mijn msn.
    Ben wel erg benieuwd hoe die punishers klinken.
    Zoals je wellicht hebt gelezen ben ik er nog steeds niet uit welke subs eronder komen.

    Leave a comment:


  • harold
    replied
    Originally posted by harold
    Je kan hier geen prive berichten sturen he?? Heb hier 8 punishers staan en 4 x 4 x 2200 w per kanaal versterkers dus kunnen wel leuk iets in elkaar zetten samen. Maar ga even niet mn tel op forum zetten of mail of kan je hier wel priveberichten sturen

    ben zelf nog op zoek naar de ideale top en zit naar de DR 280 of 300 te kijken. ken je die??

    Leave a comment:


  • harold
    replied
    Originally posted by MusicXtra
    Doe maar een voorstel, ik ben (bijna) overal voor in.
    Misschien een leuk plan om eens een luister/test/meet dag te organiseren voor zelfbouw systemen?
    Ik ben ook wel zeer benieuwd hoe mijn line array klinkt in de directe vergelijking met andere systemen.
    Eén of meer fabrieks systemen als referentie en de diverse zelfbouw systemen daarmee vergelijken.
    Kunnen tevens gelijk metingen gedaan worden om iemands systeem optimaal af te regelen.

    Je kan hier geen prive berichten sturen he?? Heb hier 8 punishers staan en 4 x 4 x 2200 w per kanaal versterkers dus kunnen wel leuk iets in elkaar zetten samen. Maar ga even niet mn tel op forum zetten of mail of kan je hier wel priveberichten sturen

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Hier overigens nog een paar plaatjes die wel scherp zijn
    Schuimfrontjes zijn er weer af, kennelijk was het de verkeerde lijm.


    Leave a comment:

Working...