, bij je floormonitor en DJ monitor, die qua specs en uiterlijk in principe trouwens gelijk zijn, waarom twee tabjes voor hetzelfde product? De kleur?Verder trouwens een hele strakke site, alleen jammer dat nog niet overal volledige productinfo en/of afbeeldingen aanwezig zijn.
Daan

kijk even op de vorige pagina
Leave a comment: