Zelfbouw line array

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 4AC
    replied
    Als men niets negatief kan melden gaat men onzin bralen, en dat blijkt maar weer. Onder andere van mijn eigen reacties...

    En dit is positief bedoelt

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Originally posted by DMiXed
    ziet er echt heel strak uit! just wow!

    tip van de dag: extra speakon?!

    smartass
    Ik wist dat ik er opmerkingen over zou krijgen dit was slechts een show opstelling en ik had geen zin om dat laatste kabeltje onderuit mijn kabelkist te graven.

    Leave a comment:


  • DMiXed
    replied
    ziet er echt heel strak uit! just wow!

    tip van de dag: extra speakon?!

    smartass

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Het heeft ff langer geduurd dan verwacht maar vandaag dan eindelijk het aluminium voor 6 kastjes opgehaald.
    Alles netjes geborsteld, geslepen en zwart geanodiseerd.
    Hier een paar plaatjes hoe het er nu bij staat, deze 6 kastjes zijn nu dus helemaal klaar, de overige 6 moet ik nog speakers voor hebben en het aluminium is nu nog blank.


    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Originally posted by salsa
    Logo van het bedrijf van MusicXtra...
    Lees de topic eens goed door, hij heeft het geschreven...

    Ik vindt het helemaal COOOOOL!

    Dave
    Wacht maar, voor 6 kastjes kan ik volgende week alle flyware ophalen, dan is het geborsteld en zwart geanodiseerd, dan zijn de eerste 6 kastjes dus echt helemaal klaar.
    Ben overigens afgelopen week op Bonaire geweest, niet heel ver bij jou vandaan.

    Leave a comment:


  • salsa
    replied
    Logo van het bedrijf van MusicXtra...
    Lees de topic eens goed door, hij heeft het geschreven...

    Ik vindt het helemaal COOOOOL!

    Dave

    Leave a comment:


  • DMiXed
    replied
    Originally posted by MusicXtra
    Toch maar een schuimfrontje ervoor gemaakt, staat wel strakker.
    Tevens de ball-lock pins voorzien van een safety.
    vanwaar die kleine x-jes in de beugels langs de zijkant,
    ziet er wel gaaf uit maar zit hier meer achter?
    toch misschien de massaproductie in, musicXtra systems xD

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Originally posted by Boi
    Ziet er verdomd goed uit en waarschijnlijk klinkt het ook beter dan de meeste A-merken want die rommelen hun geluid goed met de bekende toverdoos die je er voor veel geld bij moet kopen, meestal controller genaamd. Luister er voor de lol maar eens naar zonder die controller dan schrik je je soms dood bij enkele dure A-merken.
    Nee, zou echt een goed idee zijn om er een bouwpakket van te maken zodat je er 4 per kant kan krijgen, alleen zelf volgens handleiding in elkaar plakken en schroeven.
    Ik zou er voor gaan.
    Die toverdoos is ook hier erg hard bij nodig hoor, zonder klinkt ook dit voor geen meter.

    Leave a comment:


  • Boi
    replied
    Ziet er verdomd goed uit en waarschijnlijk klinkt het ook beter dan de meeste A-merken want die rommelen hun geluid goed met de bekende toverdoos die je er voor veel geld bij moet kopen, meestal controller genaamd. Luister er voor de lol maar eens naar zonder die controller dan schrik je je soms dood bij enkele dure A-merken.
    Nee, zou echt een goed idee zijn om er een bouwpakket van te maken zodat je er 4 per kant kan krijgen, alleen zelf volgens handleiding in elkaar plakken en schroeven.
    Ik zou er voor gaan.

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Originally posted by PeterZwart
    Hmmn super..

    ik vroeg mij alleen nog 1 ding af.. Vanwaar die handvaten alleen verticaal?

    Horizontaal lijkt me ook niet verkeerd als je ze moet vliegen..?


    Verder ziet het er super uit..
    Zoals de handvatten nu zitten blijkt de plek en positie precies goed te zijn, ook wanneer de set gevlogen wordt. Dan wordt de stack gewoon op de grond opgebouwd of kastje voor kastje horizontaal onder het flyframe gehangen dat dan op 1,5 meter hoog wordt gehangen.

    Leave a comment:


  • PeterZwart
    replied
    Hmmn super..

    ik vroeg mij alleen nog 1 ding af.. Vanwaar die handvaten alleen verticaal?

    Horizontaal lijkt me ook niet verkeerd als je ze moet vliegen..?


    Verder ziet het er super uit..

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Originally posted by salsa
    Wanneer zelfbouw luidsprekers allemaal van deze kwaliteit gebouwd worden, kunnen ze wat mij betreft zich meten met de bekende A-merken.....
    Overigens hecht ik totaal niet aan de restwaarde van A-merken i.v.m Zelfbouw, het is altijd maar net wat een 'gek' ervoor wil neerleggen...

    MusicXtra, je set ziet er fantastisch uit, ik hoop dat het helemaal voldoet aan jouw eisen!

    Dave
    Dankjewel, op alle fronten is het project meer dan geslaagd, de rigging werkt snel en eenvoudig, ik kan het in mijn eentje af, de set klinkt beter dan ik had durven dromen, één kastje klonk al best lekker maar met meerdere kastjes per kant wil ik de confrontatie met A-merken nog wel een keer aangaan.

    Dat gaat overigens ook gebeuren... Ik hou jullie op de hoogte.

    Leave a comment:


  • salsa
    replied
    Wanneer zelfbouw luidsprekers allemaal van deze kwaliteit gebouwd worden, kunnen ze wat mij betreft zich meten met de bekende A-merken.....
    Overigens hecht ik totaal niet aan de restwaarde van A-merken i.v.m Zelfbouw, het is altijd maar net wat een 'gek' ervoor wil neerleggen...

    MusicXtra, je set ziet er fantastisch uit, ik hoop dat het helemaal voldoet aan jouw eisen!

    Dave

    Leave a comment:


  • Kasper
    replied
    Leuk om dit project zo te volgen. Geen geknoei! Complimenten hoor!

    Pas maar op, voor je het weet hebben we er weer een fabrikant bij

    Veel succes verder!

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Mij te duur, daarbij is denk ik dat er met RCF speakers ook heel goeie resultaten te halen zijn.

    Leave a comment:

Working...