Zelfbouw line array

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MusicXtra
    replied
    Originally posted by harold
    ben benieuwd naar je systeem en heb denk ik ook de juiste versterkers staan. Zou ze tesamen wel eens willen horen 4 x 2200 watt bij 4 ohm
    Doe maar een voorstel, ik ben (bijna) overal voor in.
    Misschien een leuk plan om eens een luister/test/meet dag te organiseren voor zelfbouw systemen?
    Ik ben ook wel zeer benieuwd hoe mijn line array klinkt in de directe vergelijking met andere systemen.
    Eén of meer fabrieks systemen als referentie en de diverse zelfbouw systemen daarmee vergelijken.
    Kunnen tevens gelijk metingen gedaan worden om iemands systeem optimaal af te regelen.

    Leave a comment:


  • harold
    replied
    ik heb de juiste versterkers voor je staan

    ben benieuwd naar je systeem en heb denk ik ook de juiste versterkers staan. Zou ze tesamen wel eens willen horen 4 x 2200 watt bij 4 ohm

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Originally posted by LJmalcolm
    Dat is zelfs met V-dosc gekkenwerk
    Ach, een beetje reserve is nooit weg.
    Denk dat ik met één B2 sub per kant al een eind moet komen voor live muziek, als er house overheen moet dan zal ik er twee per kant nodig hebben.

    Leave a comment:


  • LJmalcolm
    Guest replied
    Originally posted by DJ_Progrezz
    20 Labhorns per kant
    Dat is zelfs met V-dosc gekkenwerk

    Leave a comment:


  • DJ_Progrezz
    replied
    20 Labhorns per kant

    Leave a comment:


  • DMiXed
    replied
    Originally posted by baske
    ferm gemaakt da linearray wa een onozele uitleg over die kabel als je da nog iets nuttigs wil weten denk ook ni da hij 5 kasten kan linken met elkaar
    en heeft mss ook nog maar 4 kabels mits hij nog maar speelt me maximum 3 topjes perkant en moet mss de kabels voor de overige 6 nog maken

    niet om nu heel flauw te doen, maar dit topic ook al eens gelezen? http://www.licht-geluid.nl/forum/ove...schreifen.html
    k moest toch even een paar keertjes opnieuw lezen, wilde ik je snappen, maar t is wel gelukt!

    @MusicExtra
    wel al ideeën voor je subjes, als je ze zelf wild bouwen?
    toch wel heel erg interessant allemaal!

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Originally posted by DJ_Progrezz
    Net ideaal voor je labgruppens


    Ziet er aardig uit, maar nu wil ik ze wel eens gevlogen zien. Gaan die trouwens laag genoeg om aan te vullen met een D&B B2 sub?
    Kunnen ze wel hebben hoor maar wil ze per 3 kastjes parallel aansturen, heb dus nog een paar FP10.000Q's nodig.
    Ze geven goed weer vanaf 100Hz, de B2 gaat tot 90 Hz, dat zal dus krap worden maar ik verwacht dat ze met wat EQuen wel tot 100 Hz halen.
    Nu moet ik zeggen dat ik er nog steeds niet uit ben of het de B2 wel gaat worden, ben nog volop aan het simuleren met allerlei ontwerpen waaronder ook een aantal eigen ontwerpen. En eigenlijk is het mijn eer te na om een bestaand ontwerp te bouwen.
    en ja, ik wil ze ook heel graag eens gevlogen proberen.

    Leave a comment:


  • DJ_Progrezz
    replied
    Originally posted by MusicXtra
    Dat kan dus wel.
    Impedantie is 16 Ohm, dus 6 kasten parallel komt op 2,6 Ohm.
    Net ideaal voor je labgruppens


    Ziet er aardig uit, maar nu wil ik ze wel eens gevlogen zien. Gaan die trouwens laag genoeg om aan te vullen met een D&B B2 sub?

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Originally posted by baske
    ferm gemaakt da linearray wa een onozele uitleg over die kabel als je da nog iets nuttigs wil weten denk ook ni da hij 5 kasten kan linken met elkaar
    Dat kan dus wel.
    Impedantie is 16 Ohm, dus 6 kasten parallel komt op 2,6 Ohm.

    Leave a comment:


  • baske
    replied
    ferm gemaakt da linearray wa een onozele uitleg over die kabel als je da nog iets nuttigs wil weten denk ook ni da hij 5 kasten kan linken met elkaar
    en heeft mss ook nog maar 4 kabels mits hij nog maar speelt me maximum 3 topjes perkant en moet mss de kabels voor de overige 6 nog maken
    Last edited by baske; 05-08-09, 19:36.

    Leave a comment:


  • Stoney3K
    replied
    Originally posted by MusicXtra
    Er hebben al diverse bands over gespeeld, daarvoor is het gebouwd.
    Ik hoop dat de band er toch ONDER of in ieder geval ACHTER speelde, anders is de boel snel stuk!

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Originally posted by SoundOfSilence
    Sta je binnenkort nog in de regio breukelen/maarssen?

    Ben wel erg benieuwd.
    Komende zondag weer in Boom en Bosch bij het gemeentehuis in Breukelen.
    Daar is tussen 14.00 en 16.00 uur weer een live optreden, ik ben er vanaf 12.00 uur.

    Leave a comment:


  • SoundOfSilence
    replied
    Sta je binnenkort nog in de regio breukelen/maarssen?

    Ben wel erg benieuwd.

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Originally posted by Hansound
    Heeft er inmiddels een band over gespeeld ?
    Of is dat niet de bedoeling ??
    Er hebben al diverse bands over gespeeld, daarvoor is het gebouwd.

    Leave a comment:


  • Hansound
    replied
    Heeft er inmiddels een band over gespeeld ?
    Of is dat niet de bedoeling ??

    Leave a comment:

Working...