Zelfbouw line array

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DMiXed
    • Jan 2008
    • 370

    #196
    Originally posted by baske
    ferm gemaakt da linearray wa een onozele uitleg over die kabel als je da nog iets nuttigs wil weten denk ook ni da hij 5 kasten kan linken met elkaar
    en heeft mss ook nog maar 4 kabels mits hij nog maar speelt me maximum 3 topjes perkant en moet mss de kabels voor de overige 6 nog maken

    niet om nu heel flauw te doen, maar dit topic ook al eens gelezen? http://www.licht-geluid.nl/forum/ove...schreifen.html
    k moest toch even een paar keertjes opnieuw lezen, wilde ik je snappen, maar t is wel gelukt!

    @MusicExtra
    wel al ideeën voor je subjes, als je ze zelf wild bouwen?
    toch wel heel erg interessant allemaal!
    Jeroen van Geffen

    Comment

    • DJ_Progrezz
      • Apr 2008
      • 104

      #197
      20 Labhorns per kant

      Comment

      • LJmalcolm

        #198
        Originally posted by DJ_Progrezz
        20 Labhorns per kant
        Dat is zelfs met V-dosc gekkenwerk

        Comment

        • MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

          #199
          Originally posted by LJmalcolm
          Dat is zelfs met V-dosc gekkenwerk
          Ach, een beetje reserve is nooit weg.
          Denk dat ik met één B2 sub per kant al een eind moet komen voor live muziek, als er house overheen moet dan zal ik er twee per kant nodig hebben.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

          Comment

          • harold
            • Aug 2009
            • 3

            #200
            ik heb de juiste versterkers voor je staan

            ben benieuwd naar je systeem en heb denk ik ook de juiste versterkers staan. Zou ze tesamen wel eens willen horen 4 x 2200 watt bij 4 ohm

            Comment

            • MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

              #201
              Originally posted by harold
              ben benieuwd naar je systeem en heb denk ik ook de juiste versterkers staan. Zou ze tesamen wel eens willen horen 4 x 2200 watt bij 4 ohm
              Doe maar een voorstel, ik ben (bijna) overal voor in.
              Misschien een leuk plan om eens een luister/test/meet dag te organiseren voor zelfbouw systemen?
              Ik ben ook wel zeer benieuwd hoe mijn line array klinkt in de directe vergelijking met andere systemen.
              Eén of meer fabrieks systemen als referentie en de diverse zelfbouw systemen daarmee vergelijken.
              Kunnen tevens gelijk metingen gedaan worden om iemands systeem optimaal af te regelen.
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

              Comment

              • MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

                #202
                Hier overigens nog een paar plaatjes die wel scherp zijn
                Schuimfrontjes zijn er weer af, kennelijk was het de verkeerde lijm.


                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                Comment

                • harold
                  • Aug 2009
                  • 3

                  #203
                  Originally posted by MusicXtra
                  Doe maar een voorstel, ik ben (bijna) overal voor in.
                  Misschien een leuk plan om eens een luister/test/meet dag te organiseren voor zelfbouw systemen?
                  Ik ben ook wel zeer benieuwd hoe mijn line array klinkt in de directe vergelijking met andere systemen.
                  Eén of meer fabrieks systemen als referentie en de diverse zelfbouw systemen daarmee vergelijken.
                  Kunnen tevens gelijk metingen gedaan worden om iemands systeem optimaal af te regelen.

                  Je kan hier geen prive berichten sturen he?? Heb hier 8 punishers staan en 4 x 4 x 2200 w per kanaal versterkers dus kunnen wel leuk iets in elkaar zetten samen. Maar ga even niet mn tel op forum zetten of mail of kan je hier wel priveberichten sturen

                  Comment

                  • harold
                    • Aug 2009
                    • 3

                    #204
                    Originally posted by harold
                    Je kan hier geen prive berichten sturen he?? Heb hier 8 punishers staan en 4 x 4 x 2200 w per kanaal versterkers dus kunnen wel leuk iets in elkaar zetten samen. Maar ga even niet mn tel op forum zetten of mail of kan je hier wel priveberichten sturen

                    ben zelf nog op zoek naar de ideale top en zit naar de DR 280 of 300 te kijken. ken je die??

                    Comment

                    • MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

                      #205
                      xammy39 at de heetste mail dot com is mijn msn.
                      Ben wel erg benieuwd hoe die punishers klinken.
                      Zoals je wellicht hebt gelezen ben ik er nog steeds niet uit welke subs eronder komen.
                      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                      Comment

                      • MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

                        #206
                        Originally posted by harold
                        ben zelf nog op zoek naar de ideale top en zit naar de DR 280 of 300 te kijken. ken je die??
                        Zegt me niets, maar de ideale top heb ik zelf gebouwd
                        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                        Comment

                        • knoppenbert
                          • May 2009
                          • 26

                          #207
                          Hey Musicxtra ben je zondag in dat park ook weer de klos ?? Misschien kom ik nog wel even kijken, dit keer alleen.

                          groet, Bert
                          Ik rij de tourbus wel

                          Comment

                          • MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

                            #208
                            Originally posted by knoppenbert
                            Hey Musicxtra ben je zondag in dat park ook weer de klos ?? Misschien kom ik nog wel even kijken, dit keer alleen.

                            groet, Bert
                            Jep, ik ben er weer, tweede uur treed Number 9 op, lijkt wel een leuk bandje te zijn.
                            Last edited by MusicXtra; 22-08-09, 11:47.
                            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                            Comment

                            • MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

                              #209
                              Originally posted by knoppenbert
                              Hey Musicxtra ben je zondag in dat park ook weer de klos ?? Misschien kom ik nog wel even kijken, dit keer alleen.

                              groet, Bert
                              Jep, ik ben er weer, tweede uur, van drie tot vier dus, treed Number 9 op, lijkt wel een leuk bandje te zijn.
                              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                              Comment

                              • knoppenbert
                                • May 2009
                                • 26

                                #210
                                Originally posted by MusicXtra
                                Jep, ik ben er weer, tweede uur, van drie tot vier dus, treed Number 9 op, lijkt wel een leuk bandje te zijn.
                                Leek mij ook wel, ga jij ook later bouwen of doe je ook nog wat voor die opera?
                                Ik rij de tourbus wel

                                Comment

                                Working...