Zelfbouw line array

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Wout Laenen
    replied
    Die zijn klankmatig toch wel zeer goed te noemen... Ook trouwens regelmatig gebruikt in hifi-projecten.

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Originally posted by Svartrose
    Een stel met PHL audio woofers lijkt me wel wat. Al zijn die krengen duur. (500 a 800 euro p/st)
    Wat is er zo bijzonder aan PHL audio woofers?

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Hier nog een ploatjuh

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Originally posted by 4AC
    Euh... WOW.
    Mooi hoor! Echt pro uiterlijk. Nu alleen nog overal identiek ball-lock pins...

    Mvg,

    Teun
    Hahaha, was mij niet opgevallen maar komt goed.
    Originally posted by Svartrose
    Ik zal niet snel een reactie als deze plaatsen, maar voor deze keer wil ik een uitzondering maken:

    Prachtig!!!
    Tnx
    Originally posted by Superfly
    Ja dat ziet er echt super uit.
    Ben je al uit welke subs je er onder gaat zetten?

    Met vriendelijke groet

    Marcel
    B2 subs maken de grootste kans op dit moment, na mijn vakantie wil ik er aan beginnen.
    Uiteraard komen er hier weer foto's van de bouw.

    Leave a comment:


  • Svartrose
    replied
    Originally posted by Superfly
    Ben je al uit welke subs je er onder gaat zetten?
    Een stel met PHL audio woofers lijkt me wel wat. Al zijn die krengen duur. (500 a 800 euro p/st)

    Leave a comment:


  • Superfly
    replied
    Ja dat ziet er echt super uit.
    Ben je al uit welke subs je er onder gaat zetten?

    Met vriendelijke groet

    Marcel

    Leave a comment:


  • Svartrose
    replied
    Ik zal niet snel een reactie als deze plaatsen, maar voor deze keer wil ik een uitzondering maken:

    Prachtig!!!

    Leave a comment:


  • 4AC
    replied
    Euh... WOW.
    Mooi hoor! Echt pro uiterlijk. Nu alleen nog overal identiek ball-lock pins...

    Mvg,

    Teun

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Originally posted by Funmaker
    als je er zo tegen zou duwen valt hij dan niet op zijn rug?
    voor de rest echt netjes!
    Ja, het staat niet echt heel stevig zo, wilde even kijken tot hoeveel kastjes ik zo op kon bouwen omdat dit een manier is om een stack voor het vliegen op te bouwen.
    Uiteraard komt het onderste kastje dan op de grond te staan en het flyframe aan het bovenste kastje.

    Leave a comment:


  • Funmaker
    replied
    als je er zo tegen zou duwen valt hij dan niet op zijn rug?
    voor de rest echt netjes!

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Toch maar een schuimfrontje ervoor gemaakt, staat wel strakker.
    Tevens de ball-lock pins voorzien van een safety.

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Vandaag alle aluminiumdelen voorbereid om deze te laten anodiseren.
    Vorige week alle ball-lock pinnen voorzien van een staalkabeltje, zitten nu vast aan de kastjes.
    Volgende week eerst ff lekker met vakantie en na de vakantie maak ik de set helemaal af.
    Ben inmiddels ook al bezig met een zaal en een band om een, min of meer, officiële presentatie te houden van de line-array.
    Zal ergens in september plaats gaan vinden dus mochten er mensen van hier interesse hebben, laat maar weten.

    Leave a comment:


  • dj-wojcik
    replied
    Originally posted by MusicXtra
    Ik heb geen idee, weet ook niet wie het filmpje geplaatst had.
    ik meen me te herinneren dat het de drummer was die het filmpje had gepost! op youtube dan he

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Originally posted by djspeakertje
    Waarom heb je je filmpje verwijderd??? (Om 10;38 op dondrdag 2 Juli was het filmpje "verwijderd door de gebruiker"?!)

    Erg jammer (denk ik, heb het niet gezien dus kan niet oordelen)

    Daan
    Ik heb geen idee, weet ook niet wie het filmpje geplaatst had.

    Leave a comment:


  • djspeakertje
    replied
    Originally posted by MusicXtra
    Hier een filmpje, de geluidskwaliteit is niet representatief voor hoe het in werkelijkheid klonk




    Waarom heb je je filmpje verwijderd??? (Om 10;38 op donderdag 2 Juli was het filmpje "verwijderd door de gebruiker"?!)

    Erg jammer (denk ik, heb het niet gezien dus kan niet oordelen)

    Daan
    Last edited by djspeakertje; 03-07-09, 17:54.

    Leave a comment:

Working...