Zelfbouw line array
Collapse
X
-
Die zijn klankmatig toch wel zeer goed te noemen... Ook trouwens regelmatig gebruikt in hifi-projecten. -
-
Hahaha, was mij niet opgevallen maar komt goed.
Tnx
B2 subs maken de grootste kans op dit moment, na mijn vakantie wil ik er aan beginnen.
Uiteraard komen er hier weer foto's van de bouw.Leave a comment:
-
-
Ja dat ziet er echt super uit.
Ben je al uit welke subs je er onder gaat zetten?
Met vriendelijke groet
MarcelLeave a comment:
-
Ik zal niet snel een reactie als deze plaatsen, maar voor deze keer wil ik een uitzondering maken:
Prachtig!!!Leave a comment:
-
Euh... WOW.
Mooi hoor! Echt pro uiterlijk. Nu alleen nog overal identiek ball-lock pins...
Mvg,
TeunLeave a comment:
-
Ja, het staat niet echt heel stevig zo, wilde even kijken tot hoeveel kastjes ik zo op kon bouwen omdat dit een manier is om een stack voor het vliegen op te bouwen.
Uiteraard komt het onderste kastje dan op de grond te staan en het flyframe aan het bovenste kastje.Leave a comment:
-
als je er zo tegen zou duwen valt hij dan niet op zijn rug?
voor de rest echt netjes!Leave a comment:
-
Toch maar een schuimfrontje ervoor gemaakt, staat wel strakker.
Tevens de ball-lock pins voorzien van een safety.
Leave a comment:
-
Vandaag alle aluminiumdelen voorbereid om deze te laten anodiseren.
Vorige week alle ball-lock pinnen voorzien van een staalkabeltje, zitten nu vast aan de kastjes.
Volgende week eerst ff lekker met vakantie en na de vakantie maak ik de set helemaal af.
Ben inmiddels ook al bezig met een zaal en een band om een, min of meer, officiële presentatie te houden van de line-array.
Zal ergens in september plaats gaan vinden dus mochten er mensen van hier interesse hebben, laat maar weten.Leave a comment:
-
-
Leave a comment:
-
Hier een filmpje, de geluidskwaliteit is niet representatief voor hoe het in werkelijkheid klonk
Waarom heb je je filmpje verwijderd??? (Om 10;38 op donderdag 2 Juli was het filmpje "verwijderd door de gebruiker"?!)
Erg jammer (denk ik, heb het niet gezien dus kan niet oordelen)
DaanLast edited by djspeakertje; 03-07-09, 17:54.Leave a comment:

Leave a comment: