citaat:Ben je er al uit of je nu tevreden bent met je concept? Met 1 kast per kant zul je niet echt laag komen, zeker niet in de openlucht. Dat ligt niet aan jouw ontwerp, dat is gewoon de natuurkunde die erachter steekt. Wil je harder of lager, dan zul je meer kasten per kant moeten gaan stacken
Weet je zeker dat het de natuurkunde is, zo optimaal is mijn kast nou ook nog niet want mijn dubbel 18" gaat minder hard dan jouw enkele 18" M-Hoorn (oftewel 2 x 18" gaat minder hard dan enkel 18"). Heb je nog tips voor mij om het wat beter te krijgen?
En hoe bereken ik de oppervlakte vs afstand van de hals bij een exponentiele uitvoering?
En openlucht op het gras of op tegels kun je denk ik simuleren met full space of niet?
Is er een formule of een vuistregel waarmee je het maximaal haalbare rendement kunt bepalen, mits je de ideale hoorn hebt ontworpen? Dan weet je tenminste als het nog zin heeft om verder te simuleren en optimaliseren.
En hoe ben je tot het resultaat van de M-hoorn gekomen?
@ iedereen
Het lijkt zo dat bovenstaand alleen aan Contour is gericht maar iedereen mag hier op antwoorden, graag zelfs want ik zit in een ontwerp dip

Nog een vraagje dan, mijn kast gaat toch nog wel harder dan een dubbel 18" frontloaded kast?[:I]

]
.
Comment