citaat:Ziet er zeker goed uit. Als je begin stuk een goede expansion heeft denk ik dat je daar geen problemen mee krijgt. Mischien de drivers onder een hoek zetten om de voorkamer iets te verkleinen. Dit geeft misschien wel wat meer out put.
Wat heb je precies als mond genomen? Ik hoop niet te klein, anders trekken die 18"ers het niet meer. De eerder genoende 850 zal misschien iets te weinig zijn voor 2 18"ers. Dan zullen ze flink op hun donder krijgen!
Wat heb je precies als mond genomen? Ik hoop niet te klein, anders trekken die 18"ers het niet meer. De eerder genoende 850 zal misschien iets te weinig zijn voor 2 18"ers. Dan zullen ze flink op hun donder krijgen!
Een oplossing hiervoor is de drivers onder een hoek plaatsen. Het probleem is dan dat ik niet weet als dit gedeelte dan als hoorn of als compressiekamer gaat werken, iemand hier ideeen over???? Maar dit is wel de oplossing om iets variabler te zijn in je opening naar de hoorn toe, en de compressiekamer.
Dus de hoofdvraag: Heeft iemand ervaring met een schuine compressiekamer die naar de opening toe oploopt? en gaat dit niet als hoorn werken?

Comment