Zelfbouw line array

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • frederic
    replied
    Originally posted by bossieontour
    heey hallo,

    ik zag dat je zelf line array hebt gebouwd

    heb je daar misschien nog bouwtekeningen van?

    mvg marcel
    Die zal hij U onmiddelijk geven.

    Leave a comment:


  • bossieontour
    replied
    heey hallo,

    ik zag dat je zelf line array hebt gebouwd

    heb je daar misschien nog bouwtekeningen van?

    mvg marcel

    Leave a comment:


  • Whitefarmer
    replied
    Haha, BIMBOX, dat zoekt wat gerichter!

    Thanks...

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Originally posted by Ronald B
    Best lekker hoor een beetje sub
    Een beetje sub
    Het hele pand dreigde uit elkaar te vallen.

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Originally posted by Tom06
    Want wat voor sets gebruik je zelf nu dan inplaats van je array??
    De nieuwe komt eraan, paar pagina's terug heb ik er al een paar plaatjes van gepost.

    Originally posted by BurnerT
    Zijn dat nou ook je zelf ontworpen subjes?
    Ja.
    Originally posted by Whitefarmer
    offtopic:

    Naast de monitoren ligt een speakon break-out box (8 > 4/2), het lijkt zelfbouw, waar haal je die zwarte kastjes??

    groete John
    Het is zelfbouw, en die zwarte bimbox kun je bij iedere electronica zaak halen.

    Leave a comment:


  • Whitefarmer
    replied
    offtopic:

    Naast de monitoren ligt een speakon break-out box (8 > 4/2), het lijkt zelfbouw, waar haal je die zwarte kastjes??

    groete John

    Leave a comment:


  • BurnerT
    replied
    Zijn dat nou ook je zelf ontworpen subjes?

    Leave a comment:


  • Tom06
    replied
    Originally posted by MusicXtra
    verkocht aan 4you Sound (RonaldB).
    Heb je hiervoor nog een array gemaakt of je gewoon je enige verkocht?
    Want wat voor sets gebruik je zelf nu dan inplaats van je array??

    Leave a comment:


  • Ronald B
    replied
    Originally posted by MusicXtra
    Denk dat je het topic niet hebt gevolgd, deze set is al een jaar in gebruik geweest en nu dus verkocht aan 4you Sound (RonaldB), vandaar de demo.
    De subs hebben we puur voor het visuele aspect zo geplaatst, 4 stuks was ook lichtelijk overkill voor de zaal.
    Best lekker hoor een beetje sub

    Wij zijn iig zeer tevreden met het systeem en voldoet aan al onze verwachtingen.

    Leave a comment:


  • Hitvision
    replied
    Moet eerlijk toegeven dat ik het gevolgd tot en met de bouw er van. Daarna is de interesse in dit topic wat verwaterd maar mijn nieuwsgierigheid werd weer wel geprikkeld nu er een update bij stond

    Zal de 'results' nog eens even goed nalezen

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Originally posted by Hitvision
    Zier er erg netjes uit! Wat zijn de resultaten nu je het hebt uitgetest? Kwamen de theoretische specs in de buurt van de realiteit qua spreiding throw en db's?

    Andere vraag waarom de subs niet verspreid naast elkaar voor het podium? Had er best bij willen zijn maar helaas zelf op klus dus dat is niets geworden.

    Ben wel erg benieuwd naar de 'results'

    Groetjes en GEFELICITEERD!
    Denk dat je het topic niet hebt gevolgd, deze set is al een jaar in gebruik geweest en nu dus verkocht aan 4you Sound (RonaldB), vandaar de demo.
    De subs hebben we puur voor het visuele aspect zo geplaatst, 4 stuks was ook lichtelijk overkill voor de zaal.

    Leave a comment:


  • Hitvision
    replied
    Zier er erg netjes uit! Wat zijn de resultaten nu je het hebt uitgetest? Kwamen de theoretische specs in de buurt van de realiteit qua spreiding throw en db's?

    Andere vraag waarom de subs niet verspreid naast elkaar voor het podium? Had er best bij willen zijn maar helaas zelf op klus dus dat is niets geworden.

    Ben wel erg benieuwd naar de 'results'

    Groetjes en GEFELICITEERD!

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Afgelopen donderdag was dus de demo in Heino. Hier een paar plaatjes ervan.

    Er was een hoop werk van gemaakt, jammer dat er weinig mensen zijn geweest.

    Beetje overkill met 6 toppen en 4 subs per kant maar wel een mooi plaatje.

    En natuurlijk ontbraken de floortjes ook niet.

    Leave a comment:


  • Ronald B
    replied
    Voor de mensen die benieuwd zijn geworden naar de line array op donderdag 17 februari wordt de line array gedemonstreerd belangstellende zijn van harte welkom vanaf 15:00 op de volgende locatie: L.J. Costerstraat 27c in Heino bij deze demonstratie is een band aanwezig zodat je echt kunt horen wat dit systeem kan. Tevens kun je ook de nieuwe DJ extreem monitoren bekijken en beluisteren. Wees allen van harte welkom.

    Leave a comment:


  • MusicXtra
    replied
    Zal het binnenkort weer op de site van MusicXtra zetten onder een apart kopje 'tech-talk'. Leuk te merken dat het gelezen wordt.

    Leave a comment:

Working...