Zelfbouw line array
Collapse
X
-
heey hallo,
ik zag dat je zelf line array hebt gebouwd
heb je daar misschien nog bouwtekeningen van?
mvg marcelLeave a comment:
-
-
De nieuwe komt eraan, paar pagina's terug heb ik er al een paar plaatjes van gepost.
Ja.
Het is zelfbouw, en die zwarte bimbox kun je bij iedere electronica zaak halen.Leave a comment:
-
offtopic:
Naast de monitoren ligt een speakon break-out box (8 > 4/2), het lijkt zelfbouw, waar haal je die zwarte kastjes??
groete JohnLeave a comment:
-
-
Best lekker hoor een beetje sub
Wij zijn iig zeer tevreden met het systeem en voldoet aan al onze verwachtingen.Leave a comment:
-
Moet eerlijk toegeven dat ik het gevolgd tot en met de bouw er van. Daarna is de interesse in dit topic wat verwaterd maar mijn nieuwsgierigheid werd weer wel geprikkeld nu er een update bij stond
Zal de 'results' nog eens even goed nalezen
Leave a comment:
-
Denk dat je het topic niet hebt gevolgd, deze set is al een jaar in gebruik geweest en nu dus verkocht aan 4you Sound (RonaldB), vandaar de demo.Zier er erg netjes uit! Wat zijn de resultaten nu je het hebt uitgetest? Kwamen de theoretische specs in de buurt van de realiteit qua spreiding throw en db's?
Andere vraag waarom de subs niet verspreid naast elkaar voor het podium? Had er best bij willen zijn maar helaas zelf op klus dus dat is niets geworden.
Ben wel erg benieuwd naar de 'results'
Groetjes en GEFELICITEERD!
De subs hebben we puur voor het visuele aspect zo geplaatst, 4 stuks was ook lichtelijk overkill voor de zaal.
Leave a comment:
-
Zier er erg netjes uit! Wat zijn de resultaten nu je het hebt uitgetest? Kwamen de theoretische specs in de buurt van de realiteit qua spreiding throw en db's?
Andere vraag waarom de subs niet verspreid naast elkaar voor het podium? Had er best bij willen zijn maar helaas zelf op klus dus dat is niets geworden.
Ben wel erg benieuwd naar de 'results'
Groetjes en GEFELICITEERD!Leave a comment:
-
Afgelopen donderdag was dus de demo in Heino. Hier een paar plaatjes ervan.

Er was een hoop werk van gemaakt, jammer dat er weinig mensen zijn geweest.

Beetje overkill met 6 toppen en 4 subs per kant maar wel een mooi plaatje.

En natuurlijk ontbraken de floortjes ook niet.Leave a comment:
-
Voor de mensen die benieuwd zijn geworden naar de line array op donderdag 17 februari wordt de line array gedemonstreerd belangstellende zijn van harte welkom vanaf 15:00 op de volgende locatie: L.J. Costerstraat 27c in Heino bij deze demonstratie is een band aanwezig zodat je echt kunt horen wat dit systeem kan. Tevens kun je ook de nieuwe DJ extreem monitoren bekijken en beluisteren. Wees allen van harte welkom.Leave a comment:
-
Zal het binnenkort weer op de site van MusicXtra zetten onder een apart kopje 'tech-talk'. Leuk te merken dat het gelezen wordt.
Leave a comment:


Leave a comment: