Zo uit mijn hoofd heb ik ze op 56 V afgesteld maar ik heb de speakers in serie en dus op 16 Ohm waarmee het vermogen dus rond de 200 Watt per speaker uitkomt. Dat gaat bij mij al een hele tijd goed en de set heeft meer dan eens hele avonden staan draaien met druk werkende limiters.
Zelfbouw line array
Collapse
X
-
-
-
okee ik heb peak 3dB hoger...
maar dat is op een xta 4 series en dat is niet een rms limiter, maar sneller (standaard auto settings)...
heb al op 32V gedraaid en het is nog heel....
wat voor proc gebruik jij?knoppen en waarden :)Comment
-
-
misschien beetje half onnodig kickje, maar op je site stond eerst een alleraardigst stukje over het principe van een line-array. Helaas is dit artikel met de komst van een eigen site van Vision Acoustics (of moeten we al VA gaan zeggen) verdwenen. Wellicht zou je het hier op het forum nog ergens kunnen publiceren? Denk dat veel beginnende tot zeker deels gevorderde techs hier heel veel aan kunnen hebben (waaronder ik zelf).
Groet,
Stainz.Comment
-
Zal het binnenkort weer op de site van MusicXtra zetten onder een apart kopje 'tech-talk'. Leuk te merken dat het gelezen wordt.
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Voor de mensen die benieuwd zijn geworden naar de line array op donderdag 17 februari wordt de line array gedemonstreerd belangstellende zijn van harte welkom vanaf 15:00 op de volgende locatie: L.J. Costerstraat 27c in Heino bij deze demonstratie is een band aanwezig zodat je echt kunt horen wat dit systeem kan. Tevens kun je ook de nieuwe DJ extreem monitoren bekijken en beluisteren. Wees allen van harte welkom.Domme vragen bestaan niet !!! Alleen domme antwoorden.Comment
-
Afgelopen donderdag was dus de demo in Heino. Hier een paar plaatjes ervan.

Er was een hoop werk van gemaakt, jammer dat er weinig mensen zijn geweest.

Beetje overkill met 6 toppen en 4 subs per kant maar wel een mooi plaatje.

En natuurlijk ontbraken de floortjes ook niet.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Zier er erg netjes uit! Wat zijn de resultaten nu je het hebt uitgetest? Kwamen de theoretische specs in de buurt van de realiteit qua spreiding throw en db's?
Andere vraag waarom de subs niet verspreid naast elkaar voor het podium? Had er best bij willen zijn maar helaas zelf op klus dus dat is niets geworden.
Ben wel erg benieuwd naar de 'results'
Groetjes en GEFELICITEERD!Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!Comment
-
Denk dat je het topic niet hebt gevolgd, deze set is al een jaar in gebruik geweest en nu dus verkocht aan 4you Sound (RonaldB), vandaar de demo.Zier er erg netjes uit! Wat zijn de resultaten nu je het hebt uitgetest? Kwamen de theoretische specs in de buurt van de realiteit qua spreiding throw en db's?
Andere vraag waarom de subs niet verspreid naast elkaar voor het podium? Had er best bij willen zijn maar helaas zelf op klus dus dat is niets geworden.
Ben wel erg benieuwd naar de 'results'
Groetjes en GEFELICITEERD!
De subs hebben we puur voor het visuele aspect zo geplaatst, 4 stuks was ook lichtelijk overkill voor de zaal.
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Moet eerlijk toegeven dat ik het gevolgd tot en met de bouw er van. Daarna is de interesse in dit topic wat verwaterd maar mijn nieuwsgierigheid werd weer wel geprikkeld nu er een update bij stond
Zal de 'results' nog eens even goed nalezen
Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!Comment
-
Best lekker hoor een beetje sub
Wij zijn iig zeer tevreden met het systeem en voldoet aan al onze verwachtingen.Domme vragen bestaan niet !!! Alleen domme antwoorden.Comment

Comment