Zelfbouw line array

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • salsa
    • Jan 2007
    • 1315

    #181
    Logo van het bedrijf van MusicXtra...
    Lees de topic eens goed door, hij heeft het geschreven...

    Ik vindt het helemaal COOOOOL!

    Dave
    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

    Comment

    • MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

      #182
      Originally posted by salsa
      Logo van het bedrijf van MusicXtra...
      Lees de topic eens goed door, hij heeft het geschreven...

      Ik vindt het helemaal COOOOOL!

      Dave
      Wacht maar, voor 6 kastjes kan ik volgende week alle flyware ophalen, dan is het geborsteld en zwart geanodiseerd, dan zijn de eerste 6 kastjes dus echt helemaal klaar.
      Ben overigens afgelopen week op Bonaire geweest, niet heel ver bij jou vandaan.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

      Comment

      • MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

        #183
        Het heeft ff langer geduurd dan verwacht maar vandaag dan eindelijk het aluminium voor 6 kastjes opgehaald.
        Alles netjes geborsteld, geslepen en zwart geanodiseerd.
        Hier een paar plaatjes hoe het er nu bij staat, deze 6 kastjes zijn nu dus helemaal klaar, de overige 6 moet ik nog speakers voor hebben en het aluminium is nu nog blank.


        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

        Comment

        • DMiXed
          • Jan 2008
          • 370

          #184
          ziet er echt heel strak uit! just wow!

          tip van de dag: extra speakon?!

          smartass
          Jeroen van Geffen

          Comment

          • MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

            #185
            Originally posted by DMiXed
            ziet er echt heel strak uit! just wow!

            tip van de dag: extra speakon?!

            smartass
            Ik wist dat ik er opmerkingen over zou krijgen dit was slechts een show opstelling en ik had geen zin om dat laatste kabeltje onderuit mijn kabelkist te graven.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

            Comment

            • 4AC
              • Nov 2007
              • 1791

              #186
              Als men niets negatief kan melden gaat men onzin bralen, en dat blijkt maar weer. Onder andere van mijn eigen reacties...

              En dit is positief bedoelt
              uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
              Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

              Comment

              • Hansound
                • Apr 2006
                • 832

                #187
                Heeft er inmiddels een band over gespeeld ?
                Of is dat niet de bedoeling ??

                Comment

                • MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

                  #188
                  Originally posted by Hansound
                  Heeft er inmiddels een band over gespeeld ?
                  Of is dat niet de bedoeling ??
                  Er hebben al diverse bands over gespeeld, daarvoor is het gebouwd.
                  De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                  Comment

                  • SoundOfSilence
                    • Mar 2007
                    • 766

                    #189
                    Sta je binnenkort nog in de regio breukelen/maarssen?

                    Ben wel erg benieuwd.
                    It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

                    Comment

                    • MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

                      #190
                      Originally posted by SoundOfSilence
                      Sta je binnenkort nog in de regio breukelen/maarssen?

                      Ben wel erg benieuwd.
                      Komende zondag weer in Boom en Bosch bij het gemeentehuis in Breukelen.
                      Daar is tussen 14.00 en 16.00 uur weer een live optreden, ik ben er vanaf 12.00 uur.
                      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                      Comment

                      • Stoney3K
                        • Sep 2007
                        • 1399

                        #191
                        Originally posted by MusicXtra
                        Er hebben al diverse bands over gespeeld, daarvoor is het gebouwd.
                        Ik hoop dat de band er toch ONDER of in ieder geval ACHTER speelde, anders is de boel snel stuk!
                        First make it work, then make it look pretty!

                        Comment

                        • baske
                          • Mar 2008
                          • 2

                          #192
                          ferm gemaakt da linearray wa een onozele uitleg over die kabel als je da nog iets nuttigs wil weten denk ook ni da hij 5 kasten kan linken met elkaar
                          en heeft mss ook nog maar 4 kabels mits hij nog maar speelt me maximum 3 topjes perkant en moet mss de kabels voor de overige 6 nog maken
                          Last edited by baske; 05-08-09, 19:36.

                          Comment

                          • MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

                            #193
                            Originally posted by baske
                            ferm gemaakt da linearray wa een onozele uitleg over die kabel als je da nog iets nuttigs wil weten denk ook ni da hij 5 kasten kan linken met elkaar
                            Dat kan dus wel.
                            Impedantie is 16 Ohm, dus 6 kasten parallel komt op 2,6 Ohm.
                            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                            Comment

                            • DJ_Progrezz
                              • Apr 2008
                              • 104

                              #194
                              Originally posted by MusicXtra
                              Dat kan dus wel.
                              Impedantie is 16 Ohm, dus 6 kasten parallel komt op 2,6 Ohm.
                              Net ideaal voor je labgruppens


                              Ziet er aardig uit, maar nu wil ik ze wel eens gevlogen zien. Gaan die trouwens laag genoeg om aan te vullen met een D&B B2 sub?

                              Comment

                              • MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

                                #195
                                Originally posted by DJ_Progrezz
                                Net ideaal voor je labgruppens


                                Ziet er aardig uit, maar nu wil ik ze wel eens gevlogen zien. Gaan die trouwens laag genoeg om aan te vullen met een D&B B2 sub?
                                Kunnen ze wel hebben hoor maar wil ze per 3 kastjes parallel aansturen, heb dus nog een paar FP10.000Q's nodig.
                                Ze geven goed weer vanaf 100Hz, de B2 gaat tot 90 Hz, dat zal dus krap worden maar ik verwacht dat ze met wat EQuen wel tot 100 Hz halen.
                                Nu moet ik zeggen dat ik er nog steeds niet uit ben of het de B2 wel gaat worden, ben nog volop aan het simuleren met allerlei ontwerpen waaronder ook een aantal eigen ontwerpen. En eigenlijk is het mijn eer te na om een bestaand ontwerp te bouwen.
                                en ja, ik wil ze ook heel graag eens gevlogen proberen.
                                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                                Comment

                                Working...