@ Contour
Kun jij michiel aanvullen, want jij werkt toch wel met Hornresp.
@ Michiel
Bedankt voor je snelle reactie
Kun jij michiel aanvullen, want jij werkt toch wel met Hornresp.
@ Michiel
Bedankt voor je snelle reactie
Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.

] Bedankt hoor!!! Nee grapje goed dat je het zegt daarom plaats ik de ingevoerde gegevens ook online (ik ben nog maar 1 week bezig met hornresp en kan wel wat tikken op de vingers gebruiken) En nu heb ik weer wat te doen, de dip eruit halen namelijk. Nog een vraagje over dit gedeelte, zijn er nog meer dingen waar ik rekening mee moet houden die niet naar voren komen bij de simulatie, bij het bepalen van de grootte van de compressieruimte. Ik heb namelijk zo een gevoel dat wanneer ik deze te klein maak dat de drivers het niet meer leuk vinden, of moet ik gewoon de simulatie geloven? Ik vond de verschillen in responsie by the way al erg klein wanneer ik van 60 naar bijv 70 ging maar 10 cc is ook niet zo veel he
e membraanuitwijking neemt onder de 50Hz schrikbarende waardes aan voor 2000W input. Het is dus zeker aan te raden een subsonic filter toe te passen.

Comment