Stage Accompany......geen favoriet??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Enerzijds een goed plan om onder een naam door te starten waarbij gelijk de link met SA gelegd is, anderszijds zal dat vele potentiƫle klanten ervan weerhouden om het te kopen.
    Naam wordt direct geassocieerd met faillissementen, denk dat iedereen zit af te wachten hoe lang ze het nu weer vol zullen houden.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• HR Soundproductions
      • Oct 2005
      • 650

Originally posted by MusicXtra
      Enerzijds een goed plan om onder een naam door te starten waarbij gelijk de link met SA gelegd is, anderszijds zal dat vele potentiƫle klanten ervan weerhouden om het te kopen.
      Naam wordt direct geassocieerd met faillissementen, denk dat iedereen zit af te wachten hoe lang ze het nu weer vol zullen houden.
      Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik denk niet dat als ik een nieuwe set(s) aan moet schaffen ze op de eerste plaats komen te staan. Eerlijk is eerlijk, heb in het verleden vaak gebeld of gemaild en altijd een goed antwoord gekregen, kennis is er dus zeker wel.
      Natuurlijk zijn er vele belangrijke overwegingen om voor een merk te kiezen maar voor mij persoonlijk zijn service en de (langdurige) beschikbaarheid van reservedelen heel belangrijk. En als ze van de historie hun toekomst maken dan loopt, zoals Mac zegt, de klok. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Originally posted by rinus bakker
        Zeg Mac.... is je klok stuk gegaan?
        Ik heb een digitale, en die maakt - helaas - geen geluid:
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
        je mag mijn Rhino-klokkie wel lenen... die tikt nog steeds >>..LOL

Comment

• 4AC
          • Nov 2007
          • 1791

Nou, even een kick, ik ben wel benieuwd of iemand wat meer weet omtrent dit merk.

De site is inmiddels wel volledig... En daarop is te zien dat alle producten van het vorige SA zijn gebleven. Op zich is dat niet verkeerd, maar sommige producten zijn behoorlijk veroudert. Vooral het gewicht ten aanzien van het rendement van sommige kasten is niet meer van deze tijd. Uiteraard zegt dit verder niets over de geluidskwaliteit, maar goed.

Er lijkt ƩƩn nieuw product te zijn (uiteraard een line-array, what else): geheten de Genesis. Mijn eerste indruk: ziet er wel geinig uit, weinig nieuws helaas. Het gewicht is redelijk te doen voor een dubbel 8"/ribbon neodymium, maar het rendement valt tegen. Zeker als je kijkt naar het vermogen dat die de componenten nodig hebben, wat je weer terug ziet in het aantal versterkers (of het vermogen ervan)=meer kosten. En over de kosten gesproken, wat zijn de prijzen? Hopelijk minder hoog dan het ooit was? Zeker die nieuwe line-array moet een vriendelijk prijsje hebben, anders geef ik ze weinig kans om eerlijk te zijn.

Iemand de Genesis al eens in real-life mogen ervaren?

Mvg,

Teun
          uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
          Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Rolandino
            • Mar 2007
            • 1451

Ik denk dat dit merk wel wordt verkocht maar NIET aan de grote jongens.

De klank moet je van houden ( had wel iets )

Maar om nu een hoop geld in zo een systeem te investeren : NEE.

Simpelweg er zijn zijn genmoeg verhuurbedrijven die een hoop hebben geinvesteerd in hun huidige systeem wat ze echt niet wegdoen voor SA.

Ik denk als SA van het verleden stand had gehouden hadden ze wel een markt gehad.
            EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• HR Soundproductions
              • Oct 2005
              • 650

Originally posted by 4AC
              Nou, even een kick, ik ben wel benieuwd of iemand wat meer weet omtrent dit merk.

Iemand de Genesis al eens in real-life mogen ervaren?

Mvg,

Teun
              Nope, zelfs nog niet tegenkomen O.T.R. (had het anders zeker geweten omdat ik altijd nog een zwak heb voor dit merk)

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

lekker vaag weer, de site wordt in Oslo gehost...

Comment

• Carl
                  • Nov 2000
                  • 907

Hmmm, "The Pirate Bay" zit toch ook in Oslo? Connectie? Blauwe piraten?

Comment

• Boi
                    • Apr 2004
                    • 541

Ik mis wel de subkasten van de Champ serie en van de genesis array kasten. En de performer serie is weggevallen.
                    groetjes

___
                    Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

Comment

• jakobjan
                      • Jul 2002
                      • 599

Ik kom net berichten tegen dat ook Stage Accompany weer opgestaan is www.stageaccompany.com nu in ridderkerk, dus we hebben en stage accompany en stage accoustic die ongeveer hetzelfde leveren.
                      Beetje vreemd , maar wel lekker.

Op de site van stage accompany staan een aantal foto's van de "gouden" set van Prince.
                      Jakob-Jan
                      Lightjockey Beta tester
                      Freelance Licht tekkie

Comment

• Boi
                        • Apr 2004
                        • 541

Het blijft mooi, maar nu de prijzen nog en voor hoelang zijn ze er weer?
                        groetjes

___

Comment

• NesCio01
                          • May 2010
                          • 1987

JMR Waterworld heeft ook een Pro Sound divisie, Stage Accompany.

Stage Accompany is uitgegroeid tot een internationale geprezen Nederlandse
                          fabrikant van hoge kwaliteit geluidsapparatuur.

lees ik net.
                          grtz

Nes
                          Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• Boi
                            • Apr 2004
                            • 541

Zijn er al prijzen bekend ergens?
                            groetjes

___

Comment

• Gast1401081
                              • Mar 2001
                              • 7999

Originally posted by NesCio01

lees ik net.
                              grtz

Nes
                              wie zei daar onderwatergeluid?

Comment

• Boi
                                • Apr 2004
                                • 541

Originally posted by NesCio01

lees ik net.
                                grtz

Nes
                                Tja,,,,, dat kan iedereen wel over zichzelf zeggen, maar dat zegt net genoeg over wat het niet is of ooit was.
                                groetjes

___

Comment

Working...