Stage Accompany......geen favoriet??
Collapse
X
-
-
Ik wil even kwijt dat je maar eens een aantal discotheken moet bezoeken waar SA installs hangen.
Deze sets verslijten gewoon niet dus wat maakt het uit dat ze een keer een financiele input willen hebben door failliet te gaan. Ze zijn er nog steeds en als je toevallig een kapot onderdeel hebt ( wat ik me niet voor kan stellen het gaat niet kapot bij GOED gebruik ) maken ze het nog steeds voor je.
En over het niet hard genoeg gaan???? SA heeft 1 van de strakste geluiden, heeft veel over in de versterkers dat kan je van nexo (klere herrie) niet zeggen. Als je daar een beetje mee door wil draaien valt de bas uit!!! Dat gaat allemaal verschrikkelijk hard ja schreeuwend hard er zit totaal geen detail in het hoog en dan over het midde nog maar te zwijgen alles klinkt hetzelfde KEIHARD.
En de prijs, ja SA is duur dat klopt maar of je nou 1 keer 1000 euro uitgeeft of 10 keer 120 euro dan heb je toch 200 euro verdient.
SA heeft bewezen een goed product te zijn kijk maar eens wat voor prijzen ze hebben gewonnen. En als je een keer een grote install wil horen moet je naar Hihgstreet in hoogstraten (B) gaan daar hangt dat spul al jaren binnen. Er is pas wel een vernieuwing geweest maar de helft is nog steeds vanaf het begin van de discotheek aanwezig anno 1985!!!!!!.
Greetz aan iedereen die van SA sound houdt.Comment
-
-
SA heeft bewezen een goed product te zijn kijk maar eens wat voor prijzen ze hebben gewonnen. En als je een keer een grote install wil horen moet je naar Hihgstreet in hoogstraten (B) gaan daar hangt dat spul al jaren binnen. Er is pas wel een vernieuwing geweest maar de helft is nog steeds vanaf het begin van de discotheek aanwezig anno 1985!!!!!!.
15 jaar geleden was het goed spul, tegenwoordig zijn ze toch echt ruimschoots ingehaald door de concurrentie.Comment
-
En kijk voor de grap ook eens naar de recente (internationale) artiesten!!!
Jammer voor SA, maar NEXO gaat het dan toch echt beter doen.
Ff aangepast: Lees het forum eens goed door, en leer het te waarderen! Echt, er komt heel veel goede info voorbij!Last edited by Draad; 09-01-09, 21:26.Comment
-
SA is op zich een goed merk alleen de bedrijfsvoering is K*T. Dat is een feit op het doel dat je in 5 jaar 3 of 4x failliet is gegaan.
De sets die ik gehoord heb klinken zeker niet slecht.
Highstreet is het geluid achteruit gegaan maar niet indrukwekkend.
Ook hierbij is bij de bouw van de discotheek aangepast op het geluidssysteem, maar in de loop der jaren veel veranderingen in het pand wat in mijn ogen nadelig is geweest voor de discotheek
Praat ik over een jaar of 15 terug toen was Hightstreet super Fantastische lichtshow ( alle truss beweegde de hele avond ) en lasershow sound was ook super.
Highstreet was SUPER in die tijd en een voorloper van Zillion Antwerpen.
Maar Highstreet Anno 2008 vind ik achteruitgegaan.
In La Rocca is de sound super !!! strak en hard en geen pijn in de oren !!!
Maar ik denk ook dat het komt WAT voor soort muziek er wordt gedraaid.EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Comment
-
YUP Froegah was alles betuh !
en 15 jaar terug stonden er in Highstreet nog een berg subs bij !!!
Nu hangen er alleen nog als ik het goed heb een berg Blue Boxen.EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
@Mac: SA is ook niet helemaal mijn merk, vooral door dat eeuwige BLAUW en het eeuwige failliet gaan. Maar alles wat ik gehoord heb van SA, was STRAK.
Ik heb het genoeg gehoord, oa bij Ad in Dongen, diverse locatie's en in de Galaxy in Den Bosch. En kan gewoon niet anders zeggen dan dat het goed was.Comment
-
En het klopt dat ze bij highstreet het 1 en ander hebben moette vervangen, dat is jammer maar ik denk dat datr gekomen is doordat ze te hard wilde gaan draaien.
Komt volgens mij omdat ze graag hebben dat je doof word in een discotheek tegenwoordig, en dan heb je nog van die dj's die allemaal van die rommel in de cd spelers stoppen met een hoop rumble eronder en dat is reteslecht voor je luidsprekers. Rolandino moet ik gelijk geven het ligt er ook aan wat voor muziek er doorheen gaat, ik zeg al tegenwoordig is het niet meer wat er vroeger werd gemaakt kwa muziek.
Tegenwoordig liggen er bij highstreet nog wel een 10 dubbel 15" binnen en daar kun je nog steeds een strakke bass van verwachtte.
Maar dat ze ingehaald zijn is idd waar maar dat mag onderhand ook wel een keer na 20 jaar. En ************** ik wil die ouwe meuk best van je kopen.
Ik vind het blijft gewoon lekker klinken ik kan er gelukkig elke dag naar luisteren.
greetz RBWComment
-
Comment
Comment