Stage Accompany......geen favoriet??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Boi
    • Apr 2004
    • 541

SA staat dit jaar op de Messe in Frankfurt hal 8.0 stand L82!
    groetjes

___
    Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

Comment

• jumix
      • Apr 2012
      • 2

op youtube kwam ik nog filmpjes tegen van dancing the site in wuustwezel (voorheen borderline, cartouche & daarna the site die zn deuren heeft moeten sluiten in 2007)

de performers komen regelmatig in beeld,
      toen weleens geweest, was echt een Top geluid,
      en ook kwam ik nog een oud filmpje van tros actua tegen:

Comment

• Ericsamandj
        • Jul 2010
        • 414

Originally posted by jumix
        op youtube kwam ik nog filmpjes tegen van dancing the site in wuustwezel (voorheen borderline, cartouche & daarna the site die zn deuren heeft moeten sluiten in 2007)

de performers komen regelmatig in beeld,
        toen weleens geweest, was echt een Top geluid,
        en ook kwam ik nog een oud filmpje van tros actua tegen:
        http://youtu.be/9JyConzgEUA
        Ik kwam er in de periode 2004 tot de welbekende razzia bijna wekelijks en het geluid was daar echt niet zo goed als je beweert hoor. ze hadden daar simpelweg te weinig subs ofwel veel te weinig vermogen. Bij nader inzien denk ik eerder dat er onder de 50 hertz niets was.Werd gewoonweg te hoog subsonic filter gebruikt. was ook wel een moeilijke ruimte trouwens met al die hoeken en gaten. Klonk niet slecht, ook niet goed.
        Last edited by Ericsamandj; 01-06-13, 09:30.

Comment

• jumix
          • Apr 2012
          • 2

Originally posted by Ericsamandj
          Ik kwam er in de periode 2004 tot de welbekende razzia bijna wekelijks en het geluid was daar echt niet zo goed als je beweert hoor. ze hadden daar simpelweg te weinig subs ofwel veel te weinig vermogen. was ook wel een moeilijke ruimte trouwens met al die hoeken en gaten. Klonk niet slecht, ook niet goed.
          ze hadden extra subs, was wel meer gericht op de vloer (bij het bekende red bull logo) volgens mij waren dat w bins
          daar zijn niet echt duidelijke fotos van. maar het was ook wel een lastige ruimte met veel hoeken. zelfs stond ik grotendeels op de vloer bij het redbull logo waar t geluid het beste was.

Comment

Working...