Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rick1993
    • Nov 2007
    • 209

Originally posted by vasco
    SoundOfSilence krijgt van mij 10 punten voor zijn opmerking!
    Strafpunten voor onnodig quoten bedoel je?
    licht dat licht mij wel

Comment

• qvt
      • Oct 2009
      • 721

Originally posted by rick1993
      Strafpunten voor onnodig quoten bedoel je?
      Nee ik denk meer over zijn geweldige opmerking van de handwerkbeurs
      There is no substitute for imagination

Comment

• vasco
        • Oct 2003
        • 2567

Inderdaad qvt.
        Zijn quote was netjes, alleen het deel waarop hij wil reageren aanhalen.

Comment

• Back on Track
          • Jun 2009
          • 227

nou dit onderwerp zo leeft moet er bijna wel een puntensysteem komen!

Ergernisje!

Je bent aan het opbouwen als je een splintertje tegen komt.
          ik denk dus tjah loop even naar de EHBO... kom ik daar aan, zit daar zo'n omaatje... "Oh ik ben men leesbril vergeten, maar ik zal het toch proberen!"

10 minuten later en veel pijnscheuten later zit hij er alleen maar dieper in!
          Gelukkig kwam op dat moment de collega langs die wel goede ogen heeft...
          BACK ON TRACK DJ

Comment

• Back on Track
            • Jun 2009
            • 227

Oeh...

Geluidsmannetje wordt nu afgezeken bij het WK journaal...

toch vervelend als je er niks aan kan doen...
            BACK ON TRACK DJ

Comment

• hardstyle
              • Jan 2010
              • 427

Originally posted by I.T. drive in
              Waar ik me ook aan erger is aan kleine verwende jongetjes die al hun SKYTEC apparatuur van hun opa hebben gekregen.
              Hij draaide 11x op een dag (ik heb het geteld) shakira omdat hij dat zo leuk vond.
              Ik heb er ook een aantal hiervan hier in de buurt zitten, die beweren dan weer niet dat ze in ahoy mogen draaien, maar wel dat hun apparatuur zo veel beter is dan dat van jou. Skytec en nog een aantal andere huis-tuin-en-keuken-merken.

Comment

• DJ_matthias
                • Jun 2005
                • 620

Originally posted by Back on Track
                Ergernisje!

Je bent aan het opbouwen als je een splintertje tegen komt.
                ik denk dus tjah loop even naar de EHBO... kom ik daar aan, zit daar zo'n omaatje... "Oh ik ben men leesbril vergeten, maar ik zal het toch proberen!"

10 minuten later en veel pijnscheuten later zit hij er alleen maar dieper in!
                Gelukkig kwam op dat moment de collega langs die wel goede ogen heeft...
                ooit eens iets gelijkaardigs meegemaakt! 2 zomers terug, evenementje opbouwen... we hadden grote ventilators mee voor bij de rookmachines.
                Ik kantel die dingen naar boven, en net bij het vastzetten met de spanvijs aan de zijkant kantelt dat ding terug en blijf ik er met mijn vinger(s) tussenzitten. result: stukje vel weg en wat bloeden maar toch verderwerken ^^ later op de avond toch even langs het rode kruis omdat de vinger wat begon te kloppen. RK-medewerker: ik zal het even wat ontsmetten... haalt een vloeistof boven en kapt het vlotjes over mijn vinger en dept het er zeer goed in met enkele watten.
                van de volgende 10 minuten weet ik niets meer aangezien ik toen blijkbaar buiten westen ging omdat de vloeistof geen ontsmetting bleek te zijn (wat het wel was weet ik niet!) ik werd even later wakker met mn 2 benen in de lucht en stelde zeer droog de vraag "kan ik doorgaan? ik moet namelijk nog licht bedienen"
                we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
                Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• hardstyle
                  • Jan 2010
                  • 427

Moeten dat soort "gevallen" niet een of andere cursus hebben gedaan?

Comment

• Funkmaster
                    • Dec 2004
                    • 204

Auto's die verkeerd en zelfs foutief geparkeerd staan op witte lijnen waardoor je niet kan manouvreren met je vrachtwagen. Heb je dan eerst een discussie met een van de eigenaars van de wagens die boos is omdat hij er niet meer kan parkeren omdat je er blokken zet om vlot te kunnen uitrijden. "Iedereen parkeert hier..."
                    Bel je dan de politie omdat je er echt niet doorgeraakt, komt er een agent langs die de zaak bekijkt, vraagt waar moet je zijn, en dan doodleuk antwoord dat je toch gewoon een andere weg kunt nemen... Ja maar, dan moeten die witte lijnen niet op de grond staan als mensen er mogen parkeren he... En dan komen nog volgende woorden uit zijn mond: "Ze zijn in overtreding ja. Maar als ze geen hinder veroorzaken geven we geen boete en slepen we ze niet weg..."
                    Dus een goede tip voor iedereen die eens richting knokke gaat: parkeer u overal waar je wil, zolang je geen hinder veroorzaakt zit je safe... Voor de rest mag je alle witte en gele strepen vermijden, alsook alle parkeerverbodsborden... ?!?!?
                    It's nice to be important, but it's important to be nice...

Comment

• JohanH
                      • Mar 2010
                      • 98

Een Studio Manager file maken voor een M7CLv3 - na confirmatie van de PA firma in kwestie dat het zeker een v3.0.4 zou zijn - en dan on site toekomen en een M7CL v2 voor uw neus krijgen....

Comment

• PeterZwart
                        • Jan 2008
                        • 402

Originally posted by Funkmaster
                        Auto's die verkeerd en zelfs foutief geparkeerd staan op witte lijnen waardoor je niet kan manouvreren met je vrachtwagen. Heb je dan eerst een discussie met een van de eigenaars van de wagens die boos is omdat hij er niet meer kan parkeren omdat je er blokken zet om vlot te kunnen uitrijden. "Iedereen parkeert hier..."
                        Bel je dan de politie omdat je er echt niet doorgeraakt, komt er een agent langs die de zaak bekijkt, vraagt waar moet je zijn, en dan doodleuk antwoord dat je toch gewoon een andere weg kunt nemen... Ja maar, dan moeten die witte lijnen niet op de grond staan als mensen er mogen parkeren he... En dan komen nog volgende woorden uit zijn mond: "Ze zijn in overtreding ja. Maar als ze geen hinder veroorzaken geven we geen boete en slepen we ze niet weg..."
                        Dus een goede tip voor iedereen die eens richting knokke gaat: parkeer u overal waar je wil, zolang je geen hinder veroorzaakt zit je safe... Voor de rest mag je alle witte en gele strepen vermijden, alsook alle parkeerverbodsborden... ?!?!?
                        Duwtje geven met de vrachtwagen?
                        Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• renevanh
                          • Oct 2004
                          • 2371

Originally posted by PeterZwart
                          Zolang je geen hinder veroorzaakt zal dat ook wel mogen zeker?
                          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Stoney3K
                            • Sep 2007
                            • 1399

Originally posted by I.T. drive in
                            hallo,

Waar ik me ook aan erger is aan kleine verwende jongetjes die al hun SKYTEC apparatuur van hun opa hebben gekregen.
                            Laatst heb ik met hem moeten draaien en was werkelijk een ramp.
                            Hij draaide 11x op een dag (ik heb het geteld) shakira omdat hij dat zo leuk vond.
                            Vaak heb ik wel zoiets van 'leven en laten leven'.

Het wordt wat anders als die lui mijn klussen gaan wegkapen of duidelijk geen flauw benul hebben van de (on)veiligheid van hun materiaal. Plastic speelgoed-trussen en bruiloften zijn volgens mij geen goeie combinatie (of je moet er alleen je sterrendoekje aan hangen).
                            First make it work, then make it look pretty!

Comment

• Funkmaster
                              • Dec 2004
                              • 204

Originally posted by PeterZwart
                              if only i could... probleem zijn die getuigen he...
                              It's nice to be important, but it's important to be nice...

Comment

• Stoney3K
                                • Sep 2007
                                • 1399

Originally posted by Funkmaster
                                if only i could... probleem zijn die getuigen he...
                                Dan moet je ze ook niet aanrijden... of juist een tactisch 'inparkeerfoutje' maken!
                                First make it work, then make it look pretty!

Comment

Working...