Ergernissen top 10
Collapse
X
-
Die zouden van mij dus gewoon een rekening voor de apparatuur krijgen.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Een strand tent die "goed bereikbaar is" met een vrachtwagen en waar de hele bende via een houten pad 150 meter over het strand moet...
Zucht, waarom sturen we nog contracten of bellen we ergens over....
Met vriendelijke groet,
Martijn van ThielComment
-
Opdrachtgevers die je voor 2 dagen inhuren (tegen normale dagprijs) en je dan 14 uur per dag laten werken.
Ik had net genoeg tijd om na afloop naar huis te racen, een paar uur te pitten, om de volgende dag weer terug te rijden en onderweg bij de Subway te ontbijten.
En het dan gek vinden als je een faktuur stuurt waar de overuren op staan. Ik ga geen volle dag gratis werken...
First make it work, then make it look pretty!Comment
-
Ben ik nog niet achter gekomen, in ieder geval een van de bands die op FortaRock in de tent stond.
Als ik er achter kom gaan ze hier op de zwarte lijst... Ook nogal respectloos naar je (betalende) publiek...
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
Mogelijk...
Bron: Fortarock 2010 (Nijmegen) 04/07/2010 : Rockportaal.nlKort daarna start in de tent de vervanger van Deicide, Watain. Je reinste black metal. Compleet met vlammenwerpers lijken de mannen uit het graf opgestaan om hun muziek te vertonen. Wederom is er weinig te verstaan van de zang maar aan het publiek te zien leveren ze een prima show af. De geschminkte mannen spelen met veel gevoel voor drama hun nummers en als het ‘bloed’ over het publiek heen spuit, is ook onze fotograaf te laat om te bukken.
Ook http://www.roarezine.com/2010/07/04/...tein-nijmegen/ spreekt hier bij deze band over...
Watain dus...Last edited by renevanh; 04-07-10, 23:32.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
Daar had ik afgelopen middag ook last van met mijn digitale tafel.
In plaats van een handdoek heb ik een soort zonnescherm die ik middels klitteband over mijn scherm kan zetten, niet gebruikt zit het met klitteband in de deksel van de mixerkist.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Bij gebrek aan beter heb ik hier een keer de zonnekap van de buggy voor gebruikt, deze lag toch nog inde bus... enige nadeel is dat het de lichtblauwe engeltjes erg af staken tegen het zwarte van de cases
Comment
-
lekker belangrijk!Comment
-
Comment
-
Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...Comment
-
Comment
-
Lichttech met handdoek-over-den-kop is net zoiets als een geluidstechnicus op z'n kop in het effectrek. Wel leuk, maar niet best voor de show
It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.
Comment

welke band hebben we het hier over?

Comment