Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • qvt
    • Oct 2009
    • 721

Originally posted by renevanh
    Weer 2 erbij:
    1) Een band die het leuk vind een emmer varkensbloed over zijn publiek te gooien...
    ... en over de kabels, wedges, mics, enz van het verhuurbedrijf

2) Op zondag op het magazijn staan en dit soort troep binnen krijgen!
    (En dan is die zondag niet het probleem.)

Dit vind ik persoonlijk vrij ranzig welke band hebben we het hier over?
    There is no substitute for imagination

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Die zouden van mij dus gewoon een rekening voor de apparatuur krijgen.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Martijnvanthiel
        • Oct 2002
        • 104

Een strand tent die "goed bereikbaar is" met een vrachtwagen en waar de hele bende via een houten pad 150 meter over het strand moet...
        Zucht, waarom sturen we nog contracten of bellen we ergens over....
        Met vriendelijke groet,

Martijn van Thiel

Comment

• qvt
          • Oct 2009
          • 721

net als het strand bij almere, ook een leuke voor trailers
          There is no substitute for imagination

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

Goed, warm weer dus afgelopen dagen, daar kan je rekening mee houden.
            Waar ik inmiddels wel van baal is dat ik de displays van mn tafeltje niet kan lezen....en dan krijg je dit...
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Stoney3K
              • Sep 2007
              • 1399

Opdrachtgevers die je voor 2 dagen inhuren (tegen normale dagprijs) en je dan 14 uur per dag laten werken.

Ik had net genoeg tijd om na afloop naar huis te racen, een paar uur te pitten, om de volgende dag weer terug te rijden en onderweg bij de Subway te ontbijten.

En het dan gek vinden als je een faktuur stuurt waar de overuren op staan. Ik ga geen volle dag gratis werken...
              First make it work, then make it look pretty!

Comment

• renevanh
                • Oct 2004
                • 2371

Originally posted by qvt
                Dit vind ik persoonlijk vrij ranzig welke band hebben we het hier over?
                Ben ik nog niet achter gekomen, in ieder geval een van de bands die op FortaRock in de tent stond.
                Als ik er achter kom gaan ze hier op de zwarte lijst... Ook nogal respectloos naar je (betalende) publiek...
                Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• renevanh
                  • Oct 2004
                  • 2371

Mogelijk...

Kort daarna start in de tent de vervanger van Deicide, Watain. Je reinste black metal. Compleet met vlammenwerpers lijken de mannen uit het graf opgestaan om hun muziek te vertonen. Wederom is er weinig te verstaan van de zang maar aan het publiek te zien leveren ze een prima show af. De geschminkte mannen spelen met veel gevoel voor drama hun nummers en als het ‘bloed’ over het publiek heen spuit, is ook onze fotograaf te laat om te bukken.
                  Bron: Fortarock 2010 (Nijmegen) 04/07/2010 : Rockportaal.nl

Ook http://www.roarezine.com/2010/07/04/...tein-nijmegen/ spreekt hier bij deze band over...

Watain dus...
                  Last edited by renevanh; 04-07-10, 23:32.

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Originally posted by moderator
                    Waar ik inmiddels wel van baal is dat ik de displays van mn tafeltje niet kan lezen....en dan krijg je dit...
                    Daar had ik afgelopen middag ook last van met mijn digitale tafel.
                    In plaats van een handdoek heb ik een soort zonnescherm die ik middels klitteband over mijn scherm kan zetten, niet gebruikt zit het met klitteband in de deksel van de mixerkist.
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• HR Soundproductions
                      • Oct 2005
                      • 649

Originally posted by MusicXtra
                      Daar had ik afgelopen middag ook last van met mijn digitale tafel.
                      In plaats van een handdoek heb ik een soort zonnescherm die ik middels klitteband over mijn scherm kan zetten, niet gebruikt zit het met klitteband in de deksel van de mixerkist.
                      Bij gebrek aan beter heb ik hier een keer de zonnekap van de buggy voor gebruikt, deze lag toch nog inde bus... enige nadeel is dat het de lichtblauwe engeltjes erg af staken tegen het zwarte van de cases

Comment

• showband
                        • May 2001
                        • 4516

Ben ik nog niet achter gekomen, in ieder geval een van de bands die op FortaRock in de tent stond.
                        Als ik er achter kom gaan ze hier op de zwarte lijst... Ook nogal respectloos naar je (betalende) publiek...
                        gokje... "Watain"?
                        WATAIN op MySpace Music ? Gratis gestreamde MP3?s, foto?s en Videoclips

lekker belangrijk!

Comment

• vasco
                          • Oct 2003
                          • 2567

Ook nogal respectloos naar je (betalende) publiek...
                          Niks respectloos naar het publiek dat op Fortarock afkomt, voor dit soort "shows" betalen ze juist. Niet meer van dit soort geluidsklussen aannemen en dit soort (blackmetal)bands op je zwarte lijst zetten.

Comment

• @lex
                            • Jul 2006
                            • 1086

Originally posted by moderator
                            Ik denk gewoon dat hij verkouden was en dat hij zat te stomen:-)

@lex
                            Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• renevanh
                              • Oct 2004
                              • 2371

Originally posted by vasco
                              Niet meer van dit soort geluidsklussen aannemen en dit soort (blackmetal)bands op je zwarte lijst zetten.
                              Was niet mijn klus (haha, gelukkig), maar altijd mooi om te weten welke bands je NIET moet doen

Comment

• SoundOfSilence
                                • Mar 2007
                                • 766

Lichttech met handdoek-over-den-kop is net zoiets als een geluidstechnicus op z'n kop in het effectrek. Wel leuk, maar niet best voor de show
                                It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

Working...