Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • FiëstaLj
    • Oct 2000
    • 2068

Met het weer van afgelopen weekend was een handdoekje geen overbodige luxe !
    Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• JeroenVDV
      • Mar 2004
      • 963

Originally posted by Stoney3K
      Opdrachtgevers die je voor 2 dagen inhuren (tegen normale dagprijs) en je dan 14 uur per dag laten werken.

Ik had net genoeg tijd om na afloop naar huis te racen, een paar uur te pitten, om de volgende dag weer terug te rijden en onderweg bij de Subway te ontbijten.

En het dan gek vinden als je een faktuur stuurt waar de overuren op staan. Ik ga geen volle dag gratis werken...
      Heb jij geen overleg + contract met je opdrachtgevers waarin je arbeidsvoorwaarden etcetera vermeld staan?
      Creating shows beyond Imagination

Comment

• 4AC
        • Nov 2007
        • 1791

Originally posted by FiëstaLj
        Met het weer van afgelopen weekend was een handdoekje geen overbodige luxe !
        En met het smijten van varkensbloed ook niet!

Mvg,

Teun
        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Originally posted by SoundOfSilence
          Lichttech met handdoek-over-den-kop is net zoiets als een geluidstechnicus op z'n kop in het effectrek. Wel leuk, maar niet best voor de show
          Juist het proggen van showtje was wat er moest gebeuren, was al in de schaduw gaan zitten, maar nog veel verder weg en ik zag het hele podium nie meer....

Tis uiteindelijk wel goed gekomen hoor...5 liter spa blauw later zag t er zo uit:

en er was ook een versie zonder handoekie...
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Originally posted by moderator
            en er was ook een versie zonder handoekie...
            Slagharen 2010
            Doe die handdoek er maar weer over.

edit mod: jij begon over strafpunten, was maar een dolletje terug!
            Last edited by moderator; 06-07-10, 11:07. Reason: realistich zelfleeld [x]
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• koentjes
              • Dec 2007
              • 333

Originally posted by moderator
              Tis uiteindelijk wel goed gekomen hoor...5 liter spa blauw later zag t er zo uit:
              Slagharen 2010
              daar kan ik me toch zo aan ergeren he, van die parren ZONDER filterraam... mooier om er gewoon een raampje in te schuiven ookal gebruik je em zonder filter ...niet?

Comment

• moderator
                Moderator
                • Apr 2001
                • 5946

Tja, jouw ergernis deel ik dus niet, anders had ik dat lege frame der wel in gestoken!
                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• koentjes
                  • Dec 2007
                  • 333

duh

Comment

• Stevengos
                    • May 2010
                    • 106

Waar ik me zo aan kan ergeren zijn van die muzikanten die op een klein *** podium gaan spelen (versterker uitverstereken heeft dan geen zin :P). Jij bent dan tech. Hebt dan netjes regels afgesproken van: "als jij te hard zijn, ik dan klagen en jij dan luisteren en zachter zetten", bij de eerste aanmaning luistert die dan wel, (gaat ondertussen zich weer harder zetten) bij de tweede keer ook wel weer luistert, maar even later recht voor m'n neus weer die versterker omhoog draait. Waarbij dus dan de hele mix 'verdrinkt' in dat "geweldige" spel van de muzikant die zichzelf dan zo graag wil horen.

Meestal vraag ik dan nog om een drankje, ga erbij zitten, erger me wel eraan, maar droom ondertussen maar even ergens anders van (en dan het liefst met oordoppies in om toch maar dan toevallig niet doof te worden)
                    De werkelijkheid komt soms harder aan dan een geperfectioneerde illusie :D

Comment

• SoundOfSilence
                      • Mar 2007
                      • 766

Ergernis van afgelopen weekend.

Situatieschets: bandje speelt 's middags/'s avonds buiten op het veld van een hockeyvereniging.
                      Net de wagen leeg gekopt, begint het te miezeren om binnen 2 minuten een echt wolkbreuk over me heen gestort te krijgen.

Tot zover weinig problemen, niets mis met een beetje regen op zo'n warme dag en de flightcases houden het wel een tijdje tegen.

Band had ook zoiets van: "tja, wij staan droog". De organisatie werd nerveus en heeft (na een uur twijfelen) het hele feest naar binnen verplaatst.

Wel eens een setje voor openlucht in een sportkantine gepropt? Ben serieus met de mixer, amps etc maar in een feesttent die buiten stond gaan staan, want het ging echt niet passen anders.

O ja.... een uur na het optreden moest in diezelfde kantine de schuimparty losbarsten
                      It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Originally posted by MusicXtra
                        Doe die handdoek er maar weer over.

edit mod: jij begon over strafpunten, was maar een dolletje terug!
                        GRRRRRR!!!
                        Kan ik ook strafpunten uitdelen?
                        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• I.T. drive in
                          • May 2009
                          • 352

hallo,

Waar ik me ook aan erger is aan kleine verwende jongetjes die al hun SKYTEC apparatuur van hun opa hebben gekregen.
                          Laatst heb ik met hem moeten draaien en was werkelijk een ramp.
                          Hij draaide 11x op een dag (ik heb het geteld) shakira omdat hij dat zo leuk vond.
                          Beweerde hij ook nog met droge ogen dat hij in ahoy mocht draaien voor 3000 euro.

idzard.

Comment

• @lex
                            • Jul 2006
                            • 1086

Originally posted by MusicXtra
                            GRRRRRR!!!
                            Kan ik ook strafpunten uitdelen?
                            Ik zeg: 'Doen!'

@lex
                            Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• SoundOfSilence
                              • Mar 2007
                              • 766

Originally posted by I.T. drive in
                              Beweerde hij ook nog met droge ogen dat hij in ahoy mocht draaien voor 3000 euro.
                              Tja, een stand op de handwerkbeurs in Ahoy kost 75 euro/m2, dus als je booth 4 m2 is kun je voor 3000 euro maximaal 10 uur daar gaan staan draaien.
                              It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• vasco
                                • Oct 2003
                                • 2567

Originally posted by I.T. drive in
                                Waar ik me ook aan erger is aan kleine verwende jongetjes...
                                Niet te druk om maken, is slecht voor je hart. Laat dit soort types altijd lekker tegen de spreekwoordelijke muur l*llen.

Kom dit soort jongetjes zo vaak tegen. Ze hebben altijd alles groter, mooier, beter, luxer dan waar ik mee sta op een productie. Krijgen altijd de mooiste klussen met dito salaris terwijl je gewoon ziet en hoort dat ze het niet waar kunnen maken. Denk heel herkenbaar voor vele hier op het forum.

SoundOfSilence krijgt van mij 10 punten voor zijn opmerking!

Comment

Working...