Ergernissen top 10
Collapse
X
-
Schijtlijst? Da's toch net zoiets als de Poep Parade?
Nieuw met stip gestegen: Kraftwerk - Autobahm (22:45, alleen op vreeeemde feestjes
)
Iets minder vreemd, maar ook niet vaak gehoord; Genesis - The cinema show (11.58)Last edited by ikweetvannix; 18-02-08, 23:44."Speakons in je oren..."Comment
-
IIG zal het ze geen extra werk opleveren!
Vorig jaar, in Frankfurt, wel met bedrijfsnaam rondgelopen. Maar alleen omdat we serieus voor nieuw geluid aan het shoppen waren en dan blijft je naam meestal net wat langer hangen. (omdat ze 'm in het gesprek maar continu in beeld hebben gehad. en ja, het heeft gewerkt.)
Maar normaal ga ik zo undercover mogelijk naar een beurs. Neem zelfs de tuut van de zaak nog niet mee!Comment
-
Frankfurt tackel ik ook altijd zo undercover mogelijk. Je moet eens bij een Stand aankomen en een serieuze vraag hebben terwijl je daar met je huppeldepup.TK website achter op je shirt en een tas vol pennen/folders/flyers o.i.d aankomt. Niet echt dat je zegt "Jippie"
Ik weet niet of ze allemaal genoemd zijn (75 pagina's lezen vond ik wel wat veel
) maar om even terug te komen op de topic, even mijn ergernissen
1. Oraganisatoren die geld van je lichtbudget af willen snoepen.
2. Bandmanagers (die van Status Quo specifiek).
3. Geen/slecht eten op locatie.
4. Zatte mensen die het beter weten.
5. Stagehands die voor het eerst een Stage zien op dat moment.
6. DJ's die klagen dat het niet hard genoeg gaat (terwijl ik met oordopjes in over het podium loop)
7. Mensen die een verzoekplaatje bij me komen aanvragen (JA ik ben lichtnicht JA)
Dit was het voor mij wel zo'n beetje op dit moment. Als ik nog gekke dingen kan bedenken horen jullie het wel!
MzzlsCorrect me if I'm wrongComment
-
Comment
-
Afgelopen weekend een 14 jarige met een DAP t-shirt (http://www.verkoop.licht-geluid.nl/A...DAPSHIRT1M.jpg jawel) na de voorstelling kwam vragen of hij niet ergens kan helpen. Hij was er met zijn ouders komen kijken deze avond maar begon gelijk over zijn 10 tallen jaren ervaring met de tafel die wij hadden staan (Yamaha M7CL, wist niet dat die er al 10 tallen jaren was). Hem vriendelijk verteld dat hij mag terugkomen als hij 18 is omdat hij 's avonds niet mag werken. Verder ook verteld dat hij maar eens bij Yamaha op de website moet gaan kijken hoe lang deze tafel pas op de markt is.
Begrijp me niet verkeerd. Iemand die graag wil zonder grote mond geef ik graag mijn kaartje om eens contact op te nemen maar dit soort mensen, nee dank je.
Comment
-
Afgelopen weekend een 14 jarige met een DAP t-shirt (http://www.verkoop.licht-geluid.nl/A...DAPSHIRT1M.jpg jawel) na de voorstelling kwam vragen of hij niet ergens kan helpen. Hij was er met zijn ouders komen kijken deze avond maar begon gelijk over zijn 10 tallen jaren ervaring met de tafel die wij hadden staan (Yamaha M7CL, wist niet dat die er al 10 tallen jaren was). Hem vriendelijk verteld dat hij mag terugkomen als hij 18 is omdat hij 's avonds niet mag werken. Verder ook verteld dat hij maar eens bij Yamaha op de website moet gaan kijken hoe lang deze tafel pas op de markt is.
Begrijp me niet verkeerd. Iemand die graag wil zonder grote mond geef ik graag mijn kaartje om eens contact op te nemen maar dit soort mensen, nee dank je.
lol, dat was ik
Comment
-
^ zie daar de volgende ergernis. Onbeschaamde mensen die zichzelf voor paal zetten (je zal maar met zulke mensen moeten werken... ze bestaan!)Comment
-
muzikanten die vooral hun eigen instrument belangrijk vinden en daar ook gelijk op beginnen te spelen al 10 minuten na binnenkomst.
terwijl je nog druk bezig bent met het kabels trekken en micen.
Zo'n gevalletje heb ik dus vandaag in 't theater.
Slechte rider, dus weinig info over wat ze willen.
Slecht verstaanbare geluidstechnicus die amper nederlands kan...over engels en duits nog maar niet te spreken.Mag ik wat meer laag in 't hoog?Comment
-
Geen probleem als die muzikanten beginnen te spelen. Zolang ik dan maar niet bezig ben met het drumstel, de gitaarversterker of ander soortig lawaaierig instrument. Herrie genoeg die avond...
Mjaaaa....Comment
-
ik heb nog een gitarist langsgehad die het wel tof vond om zijn nieuwe distortion op maximum volume te testen... Terwijl ik met mijn oren op 30cm van zijn versterker zat om die te micen. Die kon ik echt wel slaan... Keek ik dan zo eens vies naar hem, stond hij met een glimlach op het gezicht "Sorry mate" te zeggen...It's nice to be important, but it's important to be nice...Comment
-
als ik op het podium aan het werk ben en nog geen toestemming heb gegeven aan de band om op te bouwen heb ik liever ook niet dat ze zich on-stage bevinden.Mag ik wat meer laag in 't hoog?Comment

Comment