Wat ik een beetje vreemd vindt is dat er een hele club mensen is die alleen maar spullen en merken kopen en daar ongebreideld en schaamteloos reclame over zitten te maken zonder of weinig verstand van de feitelijke zaken en dat vindt het merendeel prima. Maar als iemand een bericht plaats vanuit de fabrikant of dealer die veel dichter bij het vuur staan wat betreft de kennis en gebruiksvoorwaarden mogelijkheden en die dus goed advies zouden kunnen geven ( ja ik geef toe dat er heel veel fabrikanten en dealers van deze positie misbruik maken door in feite klinkklare onzin te verkondigen) dat die meestal direct afgebrand worden omdat ze reclame maken voor hun eigen merk.. Beetje hypocriet wat mij betreft. Ik stoor me er niet aan dus als iemand een rel op Facebook wil maken, be my guest, valt toch niet op tussen de rommel die er al opstaat... Alleen de samenleving wordt er niet vrolijker van.
Maar goed on-topic. Bij technische vragen of ondersteuningen weten jullie me te vinden en ja dat mag ook over andere merken gaan zolang het maar feitelijk te staven en te beantwoorden is.
Maar goed on-topic. Bij technische vragen of ondersteuningen weten jullie me te vinden en ja dat mag ook over andere merken gaan zolang het maar feitelijk te staven en te beantwoorden is.

In het kort komt het er wel op neer dat Nederlanders te weinig trots hebben in producten die in nederland ontworpen/gemaakt worden, wat mij betreft, en liever de buitenlandse meute volgt. (engelse/duitse/amerikaanse/franse) Dan hebben we nog een probleem in nederland, zoals ************** al aan gaf, dat elk (lokaal) verhuur bedrijfje zo'n beetje importeur is en zich verschuilt achter een merk. Op zich allemaal legitiem en begrijpbaar maar hierdoor is wel de cultuur ontstaan van, wat kost iets bij jouw, dan kijk ik bij de buurman of die nog iets goedkoper is want die heeft toch dezelfde spullen. Vanwege onze extreem kleine lokale markt tov bv Amerika die ook nog eens gedomineerd wordt door de monopolie positie van Ampco is het bijna onmogelijk om bekend te raken bij de "grote" artiesten. Je komt dan idd op het ryder verhaal en de merk geilheid uit zoals jezelf zegt. Dat maakt het relatief zwaar om naamsbekendheid / grote gebruikers groep te krijgen omdat niemand de eerste wil zijn en liever (vaak kortstondig) meelift op het "succes" van de grote merken. Dat was de zwart galligheid... nu het positieve.....

Comment