Leuk zoals je erin staat, ik maak zeker gebruik van de uitnodiging.
pa-setje voor de kleine gigs.
Collapse
X
-
-
Jaren geleden heeft Jan Slooter me al eens uitgenodigd, dat was toen Spot & Speaker het linex systeem had aangeschaft, is er allen nooit van gekomen op de uitnodiging in te gaan. Altijd leuk om eens in de keuken van een ander te kijken.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Klopt, er was een woordje ontvallen..Het woordje 'duur'...En die verhaaltjes van 'dan moet je even bellen' daar ben ik klaar mee...Een paar keer gedaan met Jan, die zou terug bellen, een jaar of 2 geleden...Ronald zou destijds (jaar of 10 geleden) er ook op terug komen...Dat zal ook wel niet meer gebeuren denk ik...Maar ik wil je best uitdagen, als het over prijs gaat...:-)
Als met dit soort 'uitdagingen' nou eerder was gekomen, had een collega van mij niet vrijwel al z'n Sound Projects opgeruimd..en ik ook niet....Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
+1....
RCF maakt hele mooie dingen tegenwoordig!Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Klopt, er was een woordje ontvallen..Het woordje 'duur'...En die verhaaltjes van 'dan moet je even bellen' daar ben ik klaar mee...Een paar keer gedaan met Jan, die zou terug bellen, een jaar of 2 geleden...Ronald zou destijds (jaar of 10 geleden) er ook op terug komen...Dat zal ook wel niet meer gebeuren denk ik...Maar ik wil je best uitdagen, als het over prijs gaat...:-)
Als met dit soort 'uitdagingen' nou eerder was gekomen, had een collega van mij niet vrijwel al z'n Sound Projects opgeruimd..en ik ook niet....
Vindt je onze spullen te duur, prima. Zeker als je ons vergelijkt met RCF oid zijn we idd wat duurder. Maar we profileren ook niet, en hebben ons ook nooit geprofileerd dat wij in dat segment willen concurreren. Ik vindt het niet terecht dat je je alleen op dat feit een beetje rancuneus uitlaat tegen Sound Projects. Ik zou het persoonlijk wat eerlijker vinden als je met harde feiten komt vanuit een of meerdere A/B testen waaruit blijkt dat wij te duur zijn. Dan heb je een goed discussie punt. Alleen zwaaien met de term "het is te duur" en "ze willen alleen maar geld verdienen" is nogal een dooddoener, althans dat is mijn meningComment
-
Over die korting: dat hangt ervanaf wat jij heel veel minder noemt.
Als je een verhuurfirma die wil beginnen investeren in je merk met bv 2 topjes en 2 subjes maar 10% korting geeft en iemand die 40 kasten koopt 40% korting geeft, dan zijn er genoeg bedrijven die dat gat niet zo enorm laten.
Logisch ook, want dat werkt gewoon niet. Er is een verschil tussen verhuren en verkopen. Een bedrijf dat continu drive-in shows of producties doet koopt geen grote volumes van je speakers, maar promoot ze wel in de markt door ze te gebruiken en de klanten er tevreden mee te maken. Dat is evenzeer geld waard en verdient ook een goede prijs.Comment
-
Over die korting: dat hangt ervanaf wat jij heel veel minder noemt.
Als je een verhuurfirma die wil beginnen investeren in je merk met bv 2 topjes en 2 subjes maar 10% korting geeft en iemand die 40 kasten koopt 40% korting geeft, dan zijn er genoeg bedrijven die dat gat niet zo enorm laten.
Logisch ook, want dat werkt gewoon niet. Er is een verschil tussen verhuren en verkopen. Een bedrijf dat continu drive-in shows of producties doet koopt geen grote volumes van je speakers, maar promoot ze wel in de markt door ze te gebruiken en de klanten er tevreden mee te maken. Dat is evenzeer geld waard en verdient ook een goede prijs.Comment
-
Vindt je de Actieve kasten met DSP nou wel of geen luxe, dus echt bruikbaar? Ik snap de zin niet helemaal (echt wel geen luxe...?)Comment
-
RCF maakt idd prima configuraties. Hun TT reeks.
vb een TT25 en TTS28 combinatie werkt prima.
Ik ben wel geen voorstander om op dat niveau van speakers nog gepowerde speakers met ingebouwde DSP te gebruiken.
Je kunt te weinig ingrijpen en aanpassen.
Tenzij natuurlijk ze de mogelijkheid voorzien om de DSP settings aan te passen. Via USB/ ethernet of zo.Comment
-
Het topic is inmiddels gekaapt door een fabrikant die tot in detail uit de doeken gaat doen hoe zijn kortingsbeleid is...
kom op, houdt het ff on topic en ga zo'n discussie apart voeren!Comment
-
geen luxe = een must, denk ik...
En als je de begroting maakt om de eerste 5 jaar te overleven zul je toch beurzen etc moeten draaien, reclame moeten maken, en vooral je product in moeten zetten op grote klussen, om zo enige naamsbekendheid te krijgen.
Denk niet dat je dat terug moet rekenen naar de klant. Ik denk zelfs dat je een begroting op, voor het gemak 1000 stuks per jaar moet uitrekenen, en dan wordt inkoop + marge = verkoop ineens een stuk interessanter voor de klanten. Waardoor die 1000 stuks ineens geen uptopie meer is, maar realiteit.
Heb ooit een discussie gehad met een automatiseerder, die een enorme machine kwam leveren, waardoor er " wel 40 man " op sytraat kwam te staan. Hij glimlachtte alleen, en zei.. "mooi niet" . Hij had gelijk, dankzij die machine werd er goedkoper geproduceerd, en verdrievoudigde het volume in aantallen.Comment
-
ik krijg eerlijk gezegd het sch**t van je posts te lezen Bazeman
Niet zozeer de inhoud, wel het complete gemis aan eender welke vorm van interpunctie of zinsbouw.
Gebruik eens alinea's, komma's, witregels en nog van dat moois en misschien leest het dan wel aangenaam, maar bij een nota bene nederlands bedrijf dat nog niet in staat is netjes nederlands te schrijven zou ik geen paar duizend euro komen neerleggen.Comment
-
Dan was het misschien toch beter geweest om de uitleg van jullie commercieel beleid aan een salesmanager over te laten. Een technische uitleg van salesfilosofie-en doet het niet zo goed...Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!Comment
Comment