pa-setje voor de kleine gigs.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4524

Originally posted by desolation
    correct schrijven is ook beschaving. het getuigt van geen respect tot je doelpubliek als je een ellenglange tekst neerpoot en die dan 0,0 leesbaarheid geeft.
    het kost een bak moeite om zo een lap aaneengekleefde woorden te analyseren, alwaar hier en daar een duwtje op de enter knop al veel kan oplossen.
    doe selluf es lekkur normaal man.

Als de scheldkanonnade goede interpunctie vertoont is het een beschaafde belediging?
    En als je fouten maakt moet je door de opmaak-jihad gekerstend worden. Net zo lang tot we allemaal vergeten zijn waar het gesprek allemaal over ging?

Argumenten zijn zo 2012. Voorwaar mijn oproep, smoort den inhoud in de veroordeling van het woordbeeld!:
    Ik zout'ém voortaan gelijk voor ze @ batsen tot ie schriftelijk beschaaft is. De HTML-illiterate proleet! Haal ik bier en chips 'r bij
    lekker belangrijk!

Comment

• theo
      • Nov 2001
      • 503

Originally posted by Olaf Duffhuës

Maar 1 ding snap ik niet helemaal Theo, jij had toch Variline? Ooit..;-)
      nog steeds Olaf maar zoek iets beters.

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

Ik weet niet, maar heb alle opties zitten bekijken die op de eerste pagina aangeeft, maar het gemiddelde wijkt van elkaar niet veel af...Tegenover dat Variline...Als dan toch geld wilt weggooien, kan ik ook mijn rekeningnummer geven...:-)

of gaat het om merk geilheid of iets wat ze riders noemen?
        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Bazeman
          • Apr 2004
          • 112

Theo, weet niet of je mijn email hebt gekregen maar een demo naast je eigen setje geven is zeker geen probleem.

Komt er niets uit even goeie vrienden. Wat mij betreft nodig je gelijk een paar collega's uit. Ik denk dat we zeker iets te bieden hebben het enige wat we nodig hebben is een kans.... ik wil de uitdaging graag aangaan aan jou de keus.

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Kom ik er ook graag naast staan.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

okee, ik ook dan maar in het rijtje..

Comment

• frederic
                • Jan 2006
                • 3511

Is er een nieuwe forum meeting in de maak?

Comment

• desolation
                  • Jun 2012
                  • 706

Originally posted by showband
                  doe selluf es lekkur normaal man.

Als de scheldkanonnade goede interpunctie vertoont is het een beschaafde belediging?
                  En als je fouten maakt moet je door de opmaak-jihad gekerstend worden. Net zo lang tot we allemaal vergeten zijn waar het gesprek allemaal over ging?

Argumenten zijn zo 2012. Voorwaar mijn oproep, smoort den inhoud in de veroordeling van het woordbeeld!:
                  Ik zout'ém voortaan gelijk voor ze @ batsen tot ie schriftelijk beschaaft is. De HTML-illiterate proleet! Haal ik bier en chips 'r bij
                  bleitgat.
                  ik heb nergens een scheldkanonnade begonnen, gewoon vermeld dat ik het sch**t krijg van dat soort alles-aan-een teksten te lezen. kinderen uit de peuterschool wenen zo snel nog niet over zaken als jullie hierover.
                  hij wil Sound Projects hier komen profileren en verdedigen en maakt van zichzelf het uithangbord van het bedrijf, leesbare teksten posten is dan wel iet of wat de basis.

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Bleitgat.
                    Ik ben nergens een scheldkanonnade begonnen, gewoon vermeld dat ik het sch**t krijg van dat soort alles-aan-een teksten te lezen. kinderen uit de peuterschool wenen?? zo snel nog niet over zaken als jullie hierover.
                    Hij wil Sound Projects hier komen profileren en verdedigen en maakt van zichzelf het uithangbord van het bedrijf, leesbare teksten posten is dan wel iets of wat de basis.
                    Het lukt jou ook nog niet erg om foutloze posts hier te plaatsen, bovendien heeft Bazeman een heel plausibele verklaring gegeven waardoor zijn posts lastig leesbaar waren.
                    Zullen we het nu weer gezellig houden?
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• desolation
                      • Jun 2012
                      • 706

dat klopt ja, achteraf. heb er daarna ook niets meer over vermeld.

wenen: alle werkwoordsvormen. Op mijnwoordenboek kun je eenvoudig Werkwoorden vervoegen in het Nederlands, Frans, Duits, Engels en Spaans.

Comment

• frederic
                        • Jan 2006
                        • 3511

Kunnen we nu eindelijk die schoolmeester naar huis sturen aub? Het steekt tegen.

Comment

• Gast1401081
                          • Mar 2001
                          • 7999

Originally posted by frederic
                          is er een nieuwe forum meeting in de maak?
                          lol................
                          En dan ok moar in mien eigen sproake: huulerds... En aj meant daj t wa könt leazen, noiu, dat vrös oe kortt an'n emmer....

maar inderdaad, een keer gezelleg barbecuen voor 35 man, waarvan er 8 overblijven... daarvoor neem ik de boot naar Ameland wel.
                          Last edited by Gast1401081; 19-06-13, 09:31.

Comment

• sis
                            • Jul 2003
                            • 3305

Originally posted by frederic
                            Kunnen we nu eindelijk die schoolmeester naar huis sturen aub? Het steekt tegen.
                            Dat vind ik een goed idee.....
                            +1 ....
                            Sis
                            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Bazeman
                              • Apr 2004
                              • 112

dat klopt ja, achteraf. heb er daarna ook niets meer over vermeld.

http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/wenen
                              Maar ook geen netjes excuus gehad... Kon het niet laten hoor, sorry

Comment

• vasco
                                • Oct 2003
                                • 2567

De TS en een paar forumleden hebben een goed filter onder hun dakpan zitten. Deze weten nog on-topic te communiceren binnen dit topic tussen al het off-topic geweld door, chapeau!

Zijn de mods eigenlijk op vakantie, normaal gaat er razendsnel een bezem door

Comment

Working...