pa-setje voor de kleine gigs.

Collapse

X
- 

- 

Hallo Olaf, wil je best wel paar centen overmaken hoor als je er om verlegen zit.Ik weet niet, maar heb alle opties zitten bekijken die op de eerste pagina aangeeft, maar het gemiddelde wijkt van elkaar niet veel af...Tegenover dat Variline...Als dan toch geld wilt weggooien, kan ik ook mijn rekeningnummer geven...:-)

of gaat het om merk geilheid of iets wat ze riders noemen?
 Komen tegenwoordig zoveel goede doelen en sponsor aanvragen aan de deur.
 Ik kijk naar nexo lacoustic meyer eaw twaudio.
 En daar past de variline nu niet tussen, ik heb vaak gezegd dat er goed op te werken is, maar dat ik tegen beperkingen op loop.
 En dat ik na een paar jaar nu eens wil opteren naar een echt goed setje.

En Mac,
 Nee ik ben nog niet overgegaan tot een koop.
 Wacht hier en daar nog op prijzen en fotos 
 Gr theoComment
- 

was anders bedoeld dan het klonk, eigenlijk..`lolHallo Olaf, wil je best wel paar centen overmaken hoor als je er om verlegen zit.
 Komen tegenwoordig zoveel goede doelen en sponsor aanvragen aan de deur.
 Ik kijk naar nexo lacoustic meyer eaw twaudio.
 En daar past de variline nu niet tussen, ik heb vaak gezegd dat er goed op te werken is, maar dat ik tegen beperkingen op loop.
 En dat ik na een paar jaar nu eens wil opteren naar een echt goed setje.

En Mac,
 Nee ik ben nog niet overgegaan tot een koop.
 Wacht hier en daar nog op prijzen en fotos 
 Gr theoComment
- 

Comment
- 

Tsja, er zijn via het forum volgens mijn telling al door drie merken een aanbod gedaan voor een demo.....De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
- 

@ Theo
 Ik hoor graag de bevindingen en ervaringen.

Ik vind zelf dat ik het ultime kleine gig-setje heb maar veldwerk van anderen die me tot andere inzichten kunnen bewegen vind ik altijd interessant.Comment
- 

Mag ik van je weten waar jij dan mee draait?ben ik zeer benieuwd naar...ik heb ook een klein setje...zeg niet t ultime maar klinkt erg leuk.Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
- 

@drbeat :

Als je nou even verder gelezen had, had je het kunnen lezen...;-)Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
- 

Comment
- 

Comment
- 

Mijn excuus hier voor..ik heb het niet kunnen vinden..
 Maar dat is inderdaad lekker compact.nooit mee gewerkt maar wel een paar keer gehoord op een bruiloftje..en speelt heel krachtig voor zo'n klein setje.. De ps15mk2 heb ik overigens volgens mij in de efteling zien hangen volgens mij bij die losse showtjes van de grobbebollen..

Ben benieuwd waar de TS zijn oor op laat vallen..Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
- 

Mijn excuus hier voor. Maar kon het tussen al die ruzie makende mensen zo snel niet gevonden krijgen..

Maar dat geeft niet..en het antwoord heb ik zojuist gehad. Waarvoor mijn dank.

Allemaal nog een fijne avond.Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
- 

RS15 kan je tegenwoordig ook al laten vallen, de nieuwe LS18 hoort goedkoper en krachtiger te zijnComment
- 

ps10/ls600 gebruik ik dan tot zo'n 150 personen en dan meestal in de kleinere gelegenheden.
 Wordt het 150 man in een grote zaal bijvoorbeeld, dan pak ik vanwege draagkracht en throw wel de ps15 met rs15.
 ps15/rs15 gebruik ik dan tot 250 man ongeveer.

Wordt het meer dan grijp ik terug op AXYS Source (ja,ja dit draait nog steeds goed) met 2 of 3 basjes per kant en al dan niet dubbel afhankelijk van personenaantal en grootte van de locatie.
 Voordeel van zo'n "oud" systeem is dat je de verhuurprijs toch lekker laag kunt houden voor de klant ha ha.Comment

Comment