imgstageline goed???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pro`d`user
    • Jun 2002
    • 534

Wat voor feesten draai jij als ik vragen mag?
    Waarschijnlijk niet groter dan een klassefeestje van 30man.

Zoals al heel vaak gezegd in dit topic vind ik ook:
    Dat jb-systems als je net begint misschien aantrekkelijk is vanwege de prijs maar dat het bagger is.
    Er zijn veel betere dingen zoals inderdaad die jbl's.
    Je kan er niet mee uitbreiden naar wat groters.
    Je kan het niet voor een goeie prijs doorverkopen.
    Er van de specs maar weinig waar is. (zoals bijvoorbeeld bij versterkers)

Voor thuis is het leuke meuk, want daar hoeft de geluidskwaliteit toch niet super te zijn.
    (als je gewoon dj't en niet produceert of iets dergelijks)
    Maar als je feestjes doet is het niets.
    Dat zal je later beseffen als je wat proffesioneels wil, dan vind je het zonde van het geld dat je toen had gespendeerd.
    De fout van veel mensen die het toch ooit hebben gekocht is al vaker voorgelegd, en veel mensen die nu proffesioneel(er) bezig zijn zien dit in
    Barry K.
    Wij werken met EV ole ole
    In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• Michael
      • Nov 2002
      • 643

Sommige mensen willen gewoon niet leren of lezen[V][|)][xx(]

Comment

• DjFlo
        • Jun 2003
        • 332

Beste pro ducer,

Ik draai idd ook klassefeesten maar ook schoolfeesten tot 500 mensen.
        En mij bevalt het prima ook idd vanwege de prijs maar het is zker geen bagger!(vind ik)

groeten

floris

Comment

• skylineshow
          • Oct 2003
          • 71

DJ Flow

mag ik veragen wat voor set je dan percies van JB systems heb als je er tot 500 man mee kan draaien

Comment

• skylineshow
            • Oct 2003
            • 71

dj flow

Ik heb je setje al gezien op je site, alleen lijkt me deze erg krap voor 500 man. Ik ween niet op hoeveel DBA jij staat te draaien, maar voor feesten van 500 man nemen wij zo'n 3 Kw meen van een GOED merk (ad-systems)

Comment

• DjFlo
              • Jun 2003
              • 332

Hey skyline

Tja je kan het krap vinden, maar ik draai er wel schoolfeesten mee en iedereen zegt dat ze er erg tevreden mee zijn dus...

En iedereen verstaat wat anders onder een GOED merk

groeten

floris

Comment

• skylineshow
                • Oct 2003
                • 71

ik denk niet alleen dat het met smaak ted maken heeft. Ik heb nl. nog noooit een grote productie gezien of meegemaakt waar ze jbsystems geluid hadden

maar ok als iedereen tevreden is en het doet het goed.....
                .....ik zou alleen het geluid van een koor over dat geluidsset wel eens willen horen

Comment

• DjFlo
                  • Jun 2003
                  • 332

Hey skyline

Ik moet zeggen dat het geluid van een koor in de kerk goed klinkt over mijn set.

Ik en mijn vader doen regelmatig musicals voor kerken en daarbij moeten we ook soms een koor versterken en dat klinkt zkerz mooi!

Je hebt gelijk dat het nooit bij grote evenementen word gebruikt maar ik doe alleen kleine feesten en ik ben er dik tevreden mee!

Groeten

Floris

Comment

• pro`d`user
                    • Jun 2002
                    • 534

Is dit nou allemaal een grapje ofzo?

Sorry hoor maar dit kan je echt niet menen dat jij daar feestjes van
                    500man mee bespeeld.
                    Als je is je geluid zou afregelen zodat het nog een beetje zou klinken (voor zover dat kan) dan zou het zo zacht zijn.
                    Het gaat niet alleen om het aantal watt, maar 850watt per kant is echt heel weinig voor 500man.
                    En je gebruikt je speakers niet eens volop aangezien je niet 1.5 a 2* versterkervermogen aanhoudt vergeleken met het aantal watt van je speakers.
                    Trouwens de dB spl specs (ik neem niet eens de moeite om ze op te zoeken) zullen ook nog zo laag zijn (of gelogen).

Even over jou site Flo:
                    citaat:Natuurlijk kunnen er bij de kleinere feesten ook dingen bij gehuurd worden.
                    Dat lijkt mij een goed idee, en als je dan feesten boven de 50man wil gaan houden huur dan alles in van iets behoorlijks.
                    ps: lees ook even het topic marktverzieken (500man voor 120euro)
                    Barry K.
                    Wij werken met EV ole ole
                    In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• DjFlo
                      • Jun 2003
                      • 332

Grapje?

Volgens jouw kan het helemaal niet maar ik draai er wel mee wat klopt hier nou niet aan[?]

Nou en als ik een marktverzieker ben! het is mijn hobby ik doe omdat ik het leuk vind en ik wil der helemaal niks op verdienen.
                      Dat is mijn keus en als jij me een marktverzieker noemt dan moet je dat lekker blijven doen!

groeten

floris

Comment

• DjFlo
                        • Jun 2003
                        • 332

Maar laten we nu maar kappen met deze discusie tussen jouw en mij en ff terug naar t onderwerp gaan oke?

groeten

floris

Comment

• skylineshow
                          • Oct 2003
                          • 71

Om eerlijk te zijn flow heeft barry wel gelijk
                          Als je je voor 500 man wegzet voor een prijs waarvoor de meeste nog geen bruiloftje zouden draaien is dit erg gewaagd. En dan nog dat je het kwalitatief ook voor ons kan verziekken.

Als je door connecties (in dit geval je vader) apparatuur kan "lenen" die JIJ geschikt vind voor 500 man en je draait (door weinig ervaring, want veel ervaring heb je niet zomaar op je 16e) bagger, zeggen de organisatoren straks "die drive-in shows z\ijn maar niets, laten we maar een band pakken"

Ik zeg niet dat je het verziek alleen hier in de buurt zit nog zo'n "pappie" show, en deze jongens verzienken het hier in de regio dus wel voor ons door voor een belachelijke prijs een show weg te zetten met dj's die geen sfeer weten te maken doordat ze simpelweg geen ervaring en mensenkennis hebben......

snap je barry's punt.......

Comment

• DjFlo
                            • Jun 2003
                            • 332

Ja ik snap zijn punt helemaal.
                            Ik zal mijn prijzen ook wat aanpassen want het is idd niet helemaal eerlijk nee.

En tja ervaring doe je het meest op als je zelf feestjes draait volgens mij, en ja wanneer heb je ervaring genoeg kan ik ook niet zeggen maar IK denk dat ik al best veel ervaring heb.

BTW ik leen geen spullen ze zijn van mij en mijn vader maar ds weer een ander verhaal

groetjen

floris

Comment

• skylineshow
                              • Oct 2003
                              • 71

ok alvast bedankt........
                              ....nog veel suc6

Comment

• dj beat
                                • Oct 2003
                                • 30

WElke vermogen heeft die jbl sf-25. En wat sub moet ik er dan later onder zetten voor zo'n €1000.

greetz ikke[]

Comment

Working...