imgstageline goed???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stefke
    • Sep 2003
    • 259

Dj beat,

De man die maar niet wil luisteren.

Ik heb je via verschillende mails een voorstel gedaan met JBL-Baskasten aan 500€ per 2 stuks (geen zelfbouw). Dan heb je dus nog 500€ over om ook nog eens goeie topkasten te vinden in occasie.

Ik blijf het herhalen, blijf van die JB-systems of (t)(b)ehringer af!! Ik vindt 500€ per stuk veelst te duur voor wat je krijgt en de hele reutem 2dehandssites staan vol met JB-system toestanden, die ze niet verkocht krijgen omdat het 2dehands al helemaal niets waard meer is.

Mooi voorbeeld van iemand bij jou in de buurt op 2dehands.be Heeft 2 Behringer baskasten B1500x en 2 Behringer full rangers B1520 te koop samen met een Crest PLX2600 versterker. Het materiaal is slechts enkele maanden oud.

Hij is begonnen aan 3000€ (nice try, maar duurder dan nieuwprijs), nadien gezakt naar 2000€ en nu staat alles al aan 1500€. DWZ als je de nieuwprijs bekijkt (Behringer set ongeveer 1200€ + Crest versterker rond 1025€) dat hij nog een 850€ zal krijgen voor de versterker en uiteindelijk voor z'n Behringer set al direct de helft van de prijs kwijt is.

Ik denk dat hij uiteindelijk pas alles verkocht zal krijgen als hij zakt naar 1200€ of zelfs 1000€ rond. Hoeveel heeft hij dan voor die Behringer set teruggehad?? reken dat maar eens uit

Kom nu eens luisteren en je zal het verschil dadelijk horen!! Trouwens testen in een winkel is nog eens heel anders dan in werkelijkheid toepassen in een zaal of tent!!
    ah zo dan

Comment

• ralph
      Banned
      • Aug 2000
      • 2649

Misschnien vond hij het gewoon erg ongepast dat hem ongevraagd een aanbvod werd gedaan over de mail?!
      Wij noemen dat spam en vragen je dan ook omdat niet te doen Stefke!

Comment

• Stefke
        • Sep 2003
        • 259

Ralph,

Ik wil er geen ruzie over maken, maar als ik op een forum een vraag stel over materiaal, of het goed of slecht is en iemand stuurt mij meteen een aanbod van iets waar ik heb vermeld dat ik er naar op zoek ben, vindt ik dat wel leuk dat medeforummers me een voorstel doen.

Als het me dan niet interesseerd stuur ik gewoon een beleefd mailtje terug dat ik hen dank voor de attentie, maar dat het misschien niet direct is wat ik zoek, om welke reden dan ook.

Mr DJ beat heeft wel gereageerd met "ziet er interessant uit" en vraagt dan nog wat specificaties bij, die ik dan ook terug doorstuur.

Ondertussen gaat hij gewoon door hier op het forum, zonder ook maar naar iemand te luisteren. Als het dan niet interesseerd, wees dan ook beleefd tegen iemand die wil helpen door ff te melden dat het dus niet lijkt te zijn wat je zoekt.

Vandaar dat ik ook de vermelding erover heb gemaakt hier in de topic, om nog maar eens aan te tonen dat het blijkbaar totaal geen zin heeft om nog te reageren op DJ Beat z'n vragen[V].

Iedreen steekt er zijn tijd in en tracht deze jongen iets bij te brengen uit eigen ervaring, terwijl hij ongestoord telkens tegen ieder's schenen stampt door elke goede raad in de wind te slaan en terug over z'n dealer te beginnen mauwen en over JB-systems, troep, die iedereen hier ondertussen al heeft afgeraden om eraan te beginnen.

En nu wil ik er verder niets meer over horen, en ik zal't nooit meer doen![:I]

Groeten
        ah zo dan

Comment

• RDH
          • Aug 2001
          • 298

ik ben t idd wel eens met wat er gezegd wordt; dit komt neer op
          modje...mogen wij een slotje [:I] ? .

Ik denk dat doorzeuren hierover namelijk weinig zin, al het nuttige is gezegd en als 'dj' beat het dan niet wil aannemen dan moet ie t lekker zelf weten, dan hebben we toch gedaan wat we konden?

groeten,

Remco

Comment

• skylineshow
            • Oct 2003
            • 71

On dit forum ff af te sluiten

Dean, als je zoveel in je dealer geloofd waarom volg je z'n raad dan niet op en koop je die JB systems meuk. Als je om raad vraagt en het toch niet aanneemd waar ben je dan mee bezig????

Op deze manier verziek je het voor andere "niet koppige" mensen die een vraag hebben en WEL luisteren

Voor de anderen. GA NIET MEER OP HEM IN

Comment

• sntho0
              • Sep 2003
              • 196

Raaaaaaaaaaar. Alle spul waar wij al lange tijd succesvol mee draaien wordt de grond in geboord. Stageline mengpaneel, dap amp voor hoog en voor mid. Voor bas een eigenbouw.
              Stageline speakers voor mid, Raveland voor bas en RCF hoorns voor hoog.
              Het meeste voor iedereen rotzooi, maar waarom vind, en velen met me, het geluid voor zalen met plm. max 200 man dan perfect! Nog nooit heb ik commentaar gehad op het geluid.
              OK, als ik profi zou zijn zou ik het misschien ook niets vinden, maar je moet natuurlijk wel kijken naar de prijs en die is vele malen lager dan het spul waar de profs het over hebben.
              Don't take life too seriously -- you'll never get out of it alive.

Comment

• dj beat
                • Oct 2003
                • 30

Sorry mensen maar het was absoluut niet mijn bedoeling om neit te luisteren. Ik wil alleen niet echt veel geld uitgeven maar €1000. En ik heb ook heel goede dingen gehoord van jb-systems. Wie heeft deze speakers gehoord. En als ik materiaal koop draai ik het op tot het echt kappot is en dan koop ik nieuw en Emineience delte speakers gaan volgens mij lang mee. En wat denken jullie van inter-m speakers. en welk type imgstagline speakers heb jij.

greetz dj beat[:I]

Comment

• sntho0
                  • Sep 2003
                  • 196

Ik weet het type stageline niet zo uit m'n hoof maar ze zijn 400 watt muziek.
                  Volgens mij hebben ze een berijk van 50 hz tot 5000 maar ik heb ze gefilterd van
                  150 hz tot 2.5 khz. en dit gaat heel goed.
                  Ik weet dus niet hoe ze lager klinken omdat ik ze daar niet voor gebruik.
                  Het ook niet echt een basspeaker, daarvoor gaat hij te hoog. Ik heb me laten vertellen dat het een goede speaker is voor het geld.

Comment

• dj beat
                    • Oct 2003
                    • 30

JA stageline valt zeer goed mee kwa prijs kwaliteit. ik dacht mij ook stageline speakers aan te schaffen. IK heb sommige speakers gehoord en die gaan goed. Maar die jb-systems die knallen just als ze aant drillen zijn die grond daar trildde. en toen heb ik ook nog twee cevega's gehoord of zoiets en die gingen slechter ook alhadden ze hetzelfde vermogen 700w(rms).

greetz dj beat

Comment

• ronny
                      • Dec 2002
                      • 2138

dj beat zoals je al eerder kon lezen heb ik al eens geantwoord.

die boxen waar jij het over hebt klinken echt niet vind ik. het hoog is schandalig slecht omdat die 2" die daar in zit gewoon weg wat aan het uitspuwen is en je er totaal geen controle over hebt.

het laag zal misschien nogwel meevallen.
                      echter toen ik ze gehoord heb vond ik dat er toch maar weinig bas uitkwam. er lag toen een ps 700 versterker ook van jb-systems achter.

voor de rest zijn die boxen natuurlijk goed voor die prijs. Wij moeten niet in jouw plaats kiezen he dat moet jij uiteindelijk doen.

is het nu een beetje duidelijk voor jouw???
                      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• dj beat
                        • Oct 2003
                        • 30

Ja ronny maar welke speakers heb ik dan voor hetzelfde geld ik ben niet zo voor tweedehands . ik heb er nix op tegen om versterkers en zo te kopen en tweede hands. maar luidsprekers koop ik liever nieuw.

greetz dj beat

Comment

• Max
                          • Feb 2003
                          • 680

To RDH
                          niet denken dat je alles weet
                          want je moet iets beoordelen per product
                          en NIET per merk
                          ieder merk heeft zo zo zijn betere en zijn mindere producten !

Comment

• Michael
                            • Nov 2002
                            • 643

Ow ik wordt ziek [xx(]. Heel leuk jullie betoog voor goedkope budget spullen en ja je hebt gelijk veel goedkope produkten zijn soms best te pruimen voor de amateur maar wat hier wordt neergetafeld dat gaat echt te ver. Stage line verkoopt speakers daar hebben de honden nog geen brood van gegeten. Als je al zo wanhopig bent kijk dan tenminste bij de nieuwe dap rw serie speakers of als het echt gewoon niet gaat een dap mc-15 maar a.u.b. koop je nou geen stage line. Dj beat je hebt een budget van 1000 euro. Nu heb ik je een tip gegeven ik raad je aan daar nog eens heel goed over na te denken. Wat denk je zal langer meegaan, beter klinken en meer opleveren bij verkoop: een JBL eon 1500 of een JB systems pro 15 live? Ik weet het al en de JBL kost evenveel dus kom me daar niet mee aanzetten. En als je echt zo graag een dubbel 15" kastje wilt pak je dan de JBL soundfactor 25 (prijs is gelijk tot ietsjes hoger dan een jb systems pro speakers dus.....) of als je echt geen geld kwijt wilt een dap rw 25 maar toch geen JB-systems pro 215 live dat is prijs/technisch nou niet echt een wereldse koop.

Dit is het laatste wat ik hier neerzet. snthoO zal je nog wel verder adviseren hij schijnt het erg goed te weten [xx(][|)][V]

Comment

• sntho0
                              • Sep 2003
                              • 196

Ik weet het helemaal niet goed. Ik vertel alleen mijn ervaring met dat materiaal.

Comment

• sntho0
                                • Sep 2003
                                • 196

En misschien zijn DAP speakers wel beter. Heb ik geen ervaring mee.
                                Nogmaals, ik zeg niet dat ik het beter weet. Maar ik kijk naar het budget. En hij heeft liever nieuw dat 2e hands, dan zal je toch wat moeten.

Comment

Working...