imgstageline goed???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj beat
    • Oct 2003
    • 30

ik vind maar geen prijs van de jbl soundfactor 25. Wat kost deze.

greetz ikke

Comment

• Michael
      • Nov 2002
      • 643

snthoO ik raad je nog eens goed aan om dit topic van begin tot einde door te lezen. Hopelijk begrijp je het dan. Dj beat. De soundfactor speakers kosten in de winkel gemiddeld 500-550 euro per stuk.

Comment

• dj beat
        • Oct 2003
        • 30

Zijn dit goede speakers waar ik later eventueel subs onder kan zetten (moet niet). ik denk dat ik dan overweeg om deze te kopen. wat versterker erop. amdjv-5000.of ene behringer(heb ik veel goeds over gelezen)
        greetz ikke

Comment

• Max
          • Feb 2003
          • 680

citaat:Geplaatst door dj beat

ik vind maar geen prijs van de jbl soundfactor 25. Wat kost deze.

greetz ikke
          bij F**dback waren ze 449 euro p/s

Comment

• RDH
            • Aug 2001
            • 298

citaat:To RDH
            niet denken dat je alles weet
            want je moet iets beoordelen per product
            en NIET per merk
            ieder merk heeft zo zo zijn betere en zijn mindere producten !
            Deze post slaat nergens op, het enige wat ik aan wou geven is dat er voor het geld gewoon leukere dingen te koop zijn, hetzij tweedehands maar zelfs nieuw! En heeft jou post inhoudelijk meer te vertellen dan die van dré? ik dacht zo van niet...dus als je niets toe te voegen hebt, probeer dan ook niet je aantal posts omhoog te krijgen!

Comment

• RDH
              • Aug 2001
              • 298

citaat:Zijn dit goede speakers waar ik later eventueel subs onder kan zetten (moet niet). ik denk dat ik dan overweeg om deze te kopen. wat versterker erop. amdjv-5000.of ene behringer(heb ik veel goeds over gelezen)
              greetz ikke
              ADJ-V5000 is misschien een beetje aan de zware kant, omdat je nogal richting zelfbouw subs aan het kijken bent zou ik een wat lichtere versterker nemen (jbl's zijn 250 rms meen ik zou uit m'n hoofd) kijk naar iets in de richting van 2x450 @ 8 ohm. en dan later nog een appart ampje voor je subs dan hoef je niet met filters te gaan klooien enzo.

groeten,

Remco

Comment

• Michael
                • Nov 2002
                • 643

Als je de Behringer EP-1500 neemt die is 2x 280w rms/8 ohm die kun je makkelijk op de jbl's zetten en kost je als je die JBl's gaat kopen bij dezelfde winkel ook nog 255 euro.

Comment

• Max
                  • Feb 2003
                  • 680

citaat:Geplaatst door RDH

citaat:To RDH
                  niet denken dat je alles weet
                  want je moet iets beoordelen per product
                  en NIET per merk
                  ieder merk heeft zo zo zijn betere en zijn mindere producten !
                  Deze post slaat nergens op, het enige wat ik aan wou geven is dat er voor het geld gewoon leukere dingen te koop zijn, hetzij tweedehands maar zelfs nieuw! En heeft jou post inhoudelijk meer te vertellen dan die van dré? ik dacht zo van niet...dus als je niets toe te voegen hebt, probeer dan ook niet je aantal posts omhoog te krijgen!

En hoe jij dat laat merken slaat ook nergens op !!!

JB = meuk
                  ADJ = budget
                  ect....

Comment

• DjFlo
                    • Jun 2003
                    • 332

Beste mensen,

Waarom zeiken sommige mensen over het merk jb systems?
                    Ik gebruik hun spullen nu al ruim 3 jaar en er is nog nooit iets stuk gegaan of problemen mee gehad!

Dus als je dingen van jb systems koopt maak je echt geen fout want als je er normaal mee omgaat dan kan je er een hoop plezier mee beleven!

Maar dit is mijn mening natuurlijk sta ik open voor mensen met andere meningen.

Comment

• ronny
                      • Dec 2002
                      • 2138

ik zeg ook niet dat die spullen slecht zijn hoor. ben er ook zelf mee begonnen. alleen als je nu de vergelijking maakt met vroeger dan zie je toch dat jb-systems op vele vlakken gewoonweg helemaal niet professioneel is.

een klein voorbeeldje misschien: ax reeks versterkers van jb-systems werken heel goed voor hun geld. nu heb ik qsc en amdj we hebben eens vergeleken en bij het zelfde vermogen gingen die boxen(ts 10 ook van jb) gewoon veel harder met die qsc als met die ax400. die qsc gaf gewoon meer power.

heb ook altijd de hq-10 platenspeler gehad van jb-systems. een keer op een fuif gebruikt en alleen maar ellende gehad met feedback enzo. derna een technnics gehad(gehuurd) en totaal geen problemen met feedback gehad. overigens werkte die hq-10 perfect op mijn kamer en voor kleinere feestjes.

dus op zich is jb-systems niet slecht alleen voor professionele toepassingen niet ideaal. ook naar de toekomst gericht.
                      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• ronny
                        • Dec 2002
                        • 2138

en dj beat als je toch moeilijk een keuze kan maken dan kan ik alleen maar zeggen: koop die jbl sf 25 met die behringer amp en je gaat er ernorm veel plezier aan beleven.

spaar nog een tijdje door voor subs een tweede versterker en een cross-over en je bent pas tegoei vertrokken voor feestjes tot 200 man.

niet zagen, gewoon doen!

Comment

• skylineshow
                          • Oct 2003
                          • 71

heey ronny

Heb jij enige ervaring met die beheringer apms???

Comment

• skylineshow
                            • Oct 2003
                            • 71

o ja max en remco

dit forum is volgens mij niet bedoeld om je aantal berichtten te verhogen, of om bijdehandte opmerkingen naar elkaar te maken dus doe ff rustig........

Comment

• Michael
                              • Nov 2002
                              • 643

citaat:Geplaatst door DjFlo

Beste mensen,

Waarom zeiken sommige mensen over het merk jb systems?
                              Ik gebruik hun spullen nu al ruim 3 jaar en er is nog nooit iets stuk gegaan of problemen mee gehad!

Dus als je dingen van jb systems koopt maak je echt geen fout want als je er normaal mee omgaat dan kan je er een hoop plezier mee beleven!

Maar dit is mijn mening natuurlijk sta ik open voor mensen met andere meningen.

hier wordt niet gezeikt of het een slecht merk is maar ik gaf alleen een DUIDELIJK beter alternatief op de JB-systems speakers namelijk de JBL sf-25. Wat zou jij liever hebben. Een JB of een JBL? Kosten allebei evenveel.
                              Over de behringer amps. Heb nu drie EP-1500's en binnenkort einde van de maand krijg ik ook de EP-2500 versterkers. Dit zijn prachtige versterkers voor hun geld (prijs/kwaliteit = buitengewoon goed) maar wil je echt een versterker die op die SF-25's beukt moet je eens een dynacord S-1200 proberen []. (zeker kan nog gekker maar dit gaat al goed genoeg)

Comment

• DjFlo
                                • Jun 2003
                                • 332

Hey ronny,

Idd over de platenspelers ben ik niet zo te spreken dus daarom ben ik aan t sparen voor een beter merk.

Verder zit ik al een stukje hoger en ben aan de pro serie (ik heb de pro 15 en de pro 18 sub)
                                In de versterker reeks ben ik ook al verder gegaan dan de ax series ik zit nu c2 series.

Dit setje geeft genoeg power voor mijn feesten die ik draai.

Comment

Working...