DJ beat,
voor 1000€ moet je je mail eens bekijken m'n beste vriend.
of mij even een mail sturen.
Dit is niet de bedoeling van dit forum, maar ik krijg het gevoel dat we hier oeverloos gaan doorlallen over het feit dat die prut merken niet meteen de juiste keuze zijn.
En zoals al eerder aangehaald, een dealer is niet heilig, maar wil alleen maar geld verdienen op jouw rug, door je zoveel mogelijk rotzooi in de nek te duwen, waardoor je binnen de kortste keren weer wat nieuws nodig hebt, waarvoor hij hoopt dat je het terug bij hem zal komen halen, zodat hij je wat duurdere troep in je nek kan duwen omdat je toch wel een "beter merk wil".
Dus neem het nu even van ons aan, aan een goeie occasie heb je meer voor minder.
Kijk dus je mail nu maar eens na.
voor 1000€ moet je je mail eens bekijken m'n beste vriend.
of mij even een mail sturen. Dit is niet de bedoeling van dit forum, maar ik krijg het gevoel dat we hier oeverloos gaan doorlallen over het feit dat die prut merken niet meteen de juiste keuze zijn.
En zoals al eerder aangehaald, een dealer is niet heilig, maar wil alleen maar geld verdienen op jouw rug, door je zoveel mogelijk rotzooi in de nek te duwen, waardoor je binnen de kortste keren weer wat nieuws nodig hebt, waarvoor hij hoopt dat je het terug bij hem zal komen halen, zodat hij je wat duurdere troep in je nek kan duwen omdat je toch wel een "beter merk wil".
Dus neem het nu even van ons aan, aan een goeie occasie heb je meer voor minder.
Kijk dus je mail nu maar eens na.

. Ook de PSX speler is een HEEL leuk ding voor het geld. Maar ook ADJ heeft er wel wat pisbakken tussen zitten (vooral die goedkopere effectjes zijn behoorlijk ruk; net als hun instap draaitafel).
Comment