Oeps..... ik was idd echt niet wakker volgens mij.. 
Krijg steeds meer het idee dat er hier te hard wordt gewerkt en te weinig wordt geslapen...
Zou de post bijna moeten verwijderen.. om zelfschaamte te voorkomen, echter herrinnert het mij en misschien ook wel anderen om scherp te blijven bij heffen en hijsen!

Krijg steeds meer het idee dat er hier te hard wordt gewerkt en te weinig wordt geslapen...
Zou de post bijna moeten verwijderen.. om zelfschaamte te voorkomen, echter herrinnert het mij en misschien ook wel anderen om scherp te blijven bij heffen en hijsen!






, onder in de booth liggen nog twee Nanosubs en de floortjes hier achterop zijn voor een MC.











Comment