Zelfbouw line array

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Superfly
    • Sep 2008
    • 86

Ja dat ziet er echt super uit.
    Ben je al uit welke subs je er onder gaat zetten?

Met vriendelijke groet

Marcel
    Make My day, Blow your Amp

Comment

• Svartrose
      • Apr 2008
      • 229

Originally posted by Superfly
      Een stel met PHL audio woofers lijkt me wel wat. Al zijn die krengen duur. (500 a 800 euro p/st)

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Originally posted by 4AC
        Euh... WOW.
        Mooi hoor! Echt pro uiterlijk. Nu alleen nog overal identiek ball-lock pins...

Mvg,

Teun
        Hahaha, was mij niet opgevallen maar komt goed.
        Originally posted by Svartrose
        Ik zal niet snel een reactie als deze plaatsen, maar voor deze keer wil ik een uitzondering maken:

Prachtig!!!
        Tnx
        Originally posted by Superfly
        Ja dat ziet er echt super uit.

Met vriendelijke groet

Marcel
        B2 subs maken de grootste kans op dit moment, na mijn vakantie wil ik er aan beginnen.
        Uiteraard komen er hier weer foto's van de bouw.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Hier nog een ploatjuh

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Originally posted by Svartrose
            Een stel met PHL audio woofers lijkt me wel wat. Al zijn die krengen duur. (500 a 800 euro p/st)
            Wat is er zo bijzonder aan PHL audio woofers?

Comment

• Wout Laenen
              • Sep 2000
              • 102

Die zijn klankmatig toch wel zeer goed te noemen... Ook trouwens regelmatig gebruikt in hifi-projecten.
              mvg

WL

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

Mij te duur, daarbij is denk ik dat er met RCF speakers ook heel goeie resultaten te halen zijn.

Comment

• Kasper
                  • Jul 2004
                  • 171

Leuk om dit project zo te volgen. Geen geknoei! Complimenten hoor!

Pas maar op, voor je het weet hebben we er weer een fabrikant bij

Veel succes verder!

Comment

• salsa
                    • Jan 2007
                    • 1315

Wanneer zelfbouw luidsprekers allemaal van deze kwaliteit gebouwd worden, kunnen ze wat mij betreft zich meten met de bekende A-merken.....
                    Overigens hecht ik totaal niet aan de restwaarde van A-merken i.v.m Zelfbouw, het is altijd maar net wat een 'gek' ervoor wil neerleggen...

MusicXtra, je set ziet er fantastisch uit, ik hoop dat het helemaal voldoet aan jouw eisen!

Dave
                    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

Originally posted by salsa
                      Wanneer zelfbouw luidsprekers allemaal van deze kwaliteit gebouwd worden, kunnen ze wat mij betreft zich meten met de bekende A-merken.....
                      Overigens hecht ik totaal niet aan de restwaarde van A-merken i.v.m Zelfbouw, het is altijd maar net wat een 'gek' ervoor wil neerleggen...

MusicXtra, je set ziet er fantastisch uit, ik hoop dat het helemaal voldoet aan jouw eisen!

Dave
                      Dankjewel, op alle fronten is het project meer dan geslaagd, de rigging werkt snel en eenvoudig, ik kan het in mijn eentje af, de set klinkt beter dan ik had durven dromen, één kastje klonk al best lekker maar met meerdere kastjes per kant wil ik de confrontatie met A-merken nog wel een keer aangaan.

Dat gaat overigens ook gebeuren... Ik hou jullie op de hoogte.

Comment

• PeterZwart
                        • Jan 2008
                        • 402

Hmmn super..

ik vroeg mij alleen nog 1 ding af.. Vanwaar die handvaten alleen verticaal?

Horizontaal lijkt me ook niet verkeerd als je ze moet vliegen..?

Verder ziet het er super uit..
                        Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• MusicXtra
                          • Feb 2006
                          • 9316

Originally posted by PeterZwart
                          Hmmn super..

ik vroeg mij alleen nog 1 ding af.. Vanwaar die handvaten alleen verticaal?

Horizontaal lijkt me ook niet verkeerd als je ze moet vliegen..?

Verder ziet het er super uit..
                          Zoals de handvatten nu zitten blijkt de plek en positie precies goed te zijn, ook wanneer de set gevlogen wordt. Dan wordt de stack gewoon op de grond opgebouwd of kastje voor kastje horizontaal onder het flyframe gehangen dat dan op 1,5 meter hoog wordt gehangen.

Comment

• Boi
                            • Apr 2004
                            • 541

Ziet er verdomd goed uit en waarschijnlijk klinkt het ook beter dan de meeste A-merken want die rommelen hun geluid goed met de bekende toverdoos die je er voor veel geld bij moet kopen, meestal controller genaamd. Luister er voor de lol maar eens naar zonder die controller dan schrik je je soms dood bij enkele dure A-merken.
                            Nee, zou echt een goed idee zijn om er een bouwpakket van te maken zodat je er 4 per kant kan krijgen, alleen zelf volgens handleiding in elkaar plakken en schroeven.
                            Ik zou er voor gaan.
                            groetjes

___
                            Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

Originally posted by Boi
                              Ziet er verdomd goed uit en waarschijnlijk klinkt het ook beter dan de meeste A-merken want die rommelen hun geluid goed met de bekende toverdoos die je er voor veel geld bij moet kopen, meestal controller genaamd. Luister er voor de lol maar eens naar zonder die controller dan schrik je je soms dood bij enkele dure A-merken.
                              Nee, zou echt een goed idee zijn om er een bouwpakket van te maken zodat je er 4 per kant kan krijgen, alleen zelf volgens handleiding in elkaar plakken en schroeven.
                              Ik zou er voor gaan.
                              Die toverdoos is ook hier erg hard bij nodig hoor, zonder klinkt ook dit voor geen meter.

Comment

• DMiXed
                                • Jan 2008
                                • 370

Originally posted by MusicXtra
                                Toch maar een schuimfrontje ervoor gemaakt, staat wel strakker.
                                Tevens de ball-lock pins voorzien van een safety.
                                vanwaar die kleine x-jes in de beugels langs de zijkant,
                                ziet er wel gaaf uit maar zit hier meer achter?
                                toch misschien de massaproductie in, musicXtra systems xD
                                Jeroen van Geffen

Comment

Working...