Ergernissen top 10
Collapse
X
-
we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven! -
Comment
-
Twee vliegen in 1 klap dus
Ja, wat wil je dan doen? Geluid niet aanzetten? Weet je zeker dat je nooit meer terug hoeft te komen. Dus of dat zo zinvol is. Maar totaal niets te drinken krijgen lijkt me stug...gewoon in je overeenkomst zetten dat je minimaal 5 consumptie's krijgt toch? dan moeten ze wel...Mjaaaa....Comment
-
Glaasje water.
En een zielig ook,,, 2 slokken en tis weg.
Ik bedoel, doe mij in de pauze of na de klus maar gewoon een biertje hoor.
Das pas lekker!
EN NEEE ik sta niet dronken achter de tafel. 
Ik hou het altijd netjes. Als we een dinnershow draaien heb ik een grote 1,5 liter fles water bij me staan. In een kroeg, feest of partijtje ofzo pak ik vaak wel een biertje, maar dan wel trek in hebben en aangeboden krijgen, in de vorm van een munt ofzo.
Kom je je daar als band uitsloven, krijg je niets te drinken..
Comment
-
Klinkt bekend, als band (en als technieker helemaal) steek je meeste tijd in
een feestavond. Niets kan dan frusterender zijn dan dat je totaal genegeerd wordt door bedienend personeel. (Onder het mom van 'de gasten gaan voor').
Het is overigens heel wisselend, vorige optreden kwamen ze snacks en drinken naar de techniek en de band brengen, dat vind ik dan weer top.
Gaan ze van de zaal uit moeilijk doen, doen wij het ook. Je bent met z'n allen verantwoordelijk voor een geslaagde avond.
Beide partijen zijn door bv een bruidspaar ingehuurd, dus zou je zeggen dat je hetzelfde belang dient.
We zijn overigens aan het denken om toch weer een witte/zwarte lijst in te voeren: werkt op lange termijn beter dan een grote bek. Slechte zalen krijgen gewoon minder klandizie, aankomende bruidsparen kijken echt verder als een band een zaal als slecht tipt.
Nog een paar ergenissen dan:
-Rookmelders boven het podium
-Zaaleigenaren die alvast tafels en stoelen voor morgen gaan neerzetten terwijl jij nog aan het inladen bent. (Verstand op nul, en dwars erdoorheen, geeft zeer verassende effecten
)
-Dezelfde eigenaar die dan gaat blaten of het niet sneller kan. Ja l*l, als jij die tafels niet in mijn looppad zet.
-Eigenaren die zeuren dat de deur dicht moet als je aan het lossen bent. Tuurlijk, als je mij verteld hoe ik door een dichte deur heen moet.Last edited by Dave; 22-03-08, 12:17.U x I = Boem.Comment
-
-
onverantwoord gebruik van stekkerdozen! en dan is het nog een WITTE ook!!!
(srry als deze hier niet thuishoort maar wist niet direct een topic in te vinden waar het wel zou passen!)Last edited by DJ_matthias; 22-03-08, 18:19.we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
*tape wat nooit meer terug komt
*stiften die verdwijnen ( erg onpractisch)
*iets wat kapot is en niet gemeld word ( och trekontlasting kapot?... flikker maar terug in de kist komt de volgende keer wel... AAARGGHH!)
*missende saftey's, ernstig klemmende haken & te vast gedraaide beugels om de truss ( vast = vast vast = niet nog een slag met volle kracht)
*geen opbouw stroom terwijl het wel geregeld/beloofd is...... en daar sta je dan te wachten met 4 man, je truss op de grond en je takel op de grond
* "hey, is dat klaar?" "ja hoor" en dan ga je kijken en ligt de kabel er naast ipv eraan en aangesloten... erg vervelend & onhandig
* mensen die liever iets tillen en er mee lopen dan het op een kist met wielen zetten die dezelfde kant op moet en ernaast staan ( hoezo in-efficiƫntie)
*mensen die opscheppen over de geweldigheid van hun mix en luister kwaliteiten en daarna een dag met een afkortzaag alu buis staan te zagen zonder gehoorbescherming (gruwelijk wat geeft dat een herrie)
totzover...
( tis niet dat ik mn werk niet leuk vind hoor
alleen sommige dingen zijn onhandig en ergerlijk)
leksNerd is geen belediging, het is een compliment.Comment

Comment