Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • koenzie
    • Nov 2003
    • 18

citaat:Geplaatst door moderator

citaat:Geplaatst door Robert

citaat:dus jij vind het normaal 4 keer na elkaar te posten ipv 1 keer gestructureerd.
    Zet dat er dan bij in je posting, dan weten we tenminste dat je het daarover hebt, en dat je niet inhoudelijk aan het reageren bent. Als je alleen maar schrijft "waar ben jij in ***snaam mee bezig", kan je wel van alles bedoelen of niet dan?

Ik heb d'r trouwens verder niet zoveel moeite mee nee...

citaat:En dat ik hier niet geliefd ben weet ik al wel ja. Onnodig het 1000 maal te herhalen. Zoals ik al zei, eigenlijk zal ik hier niet thuishoren....
    Trek je conclusie zou ik zeggen....
    Grtz. Robert
    Ben je nu helemal van de pot gerukt!

Niemand hoort hier thuis, een inhoudelijke reactie van iedereen hoort hier thuis.
    Heb je niet het fatsoen in je donder om normaal op een reactie van een ander te reageren, trek dan zelf je conclusie (zeker niet tegen robert, die weet zaken wel te relativeren!)

voor lifesound: de boel opnaaien mag je thuis proberen, hier stellen wij het niet op prijs.

Zullen we weer gewoon doorgaan met ergenissen nu ?

Comment

• Michael
      • Nov 2002
      • 643

Ik heb nog een goede. op woensdag ochtend 8.30 uur een klant die belt voor een geluidssetje voor elf uur omdat hun zaalversterking is uitgevallen en sinterklaas komt langs

Comment

• Pieter Huijgen
        • Sep 2003
        • 766

citaat:Geplaatst door Michael

Ik heb nog een goede. op woensdag ochtend 8.30 uur een klant die belt voor een geluidssetje voor elf uur omdat hun zaalversterking is uitgevallen en sinterklaas komt langs
        Dat zijn wel dingen waar je goed aan kan verdienen.... Gewoon de prijs flink opschroeven. Zo snel vinden ze toch geen ander...
        En: je kan altijd nog 'nee' zeggen.
        Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• Michael
          • Nov 2002
          • 643

Niet als het een goede klant is. Het gebeurt ook bijna altijd alleenmaar met vaste klanten. Behalve met carnaval dan is the sky the limit[8][].

Comment

• Pieter Huijgen
            • Sep 2003
            • 766

Goede klanten bellen juist jou omdat je goede kwaliteit levert. Anders waren ze wel naar
            een andere leverancier gegaan. Ze zullen dan ook begrijpen dat als jij op het laatste
            moment hen uit de brand helpt, hier wel iets tegenover moet staan.

Omdat het zo kort dag is heb je best wel 'macht'. Zij hebben echter de keuze:
            - iets meer betalen en aan hun klanten kwaliteit leveren. of:
            - niets betalen en geen geluid hebben.
            Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• showband
              • May 2001
              • 4516

als het een goede klant is.....is het kapotte spul ook al bij jou gehuurd of gekocht. En is het gewoon gratis en service.

Anders komt die goede klant bij je concurrent vandaan. En is dus ook weer niet zó een goede klant.

toch?
              lekker belangrijk!

Comment

• snoei
                • Apr 2003
                • 168

zo hebben wij wel eens gehad dat iemand belde om 18:30 of we nog een complete PA konden leveren.
                En de zaal zou om 21:00 open gaan...

gauw ff een team bij elkaar gebeld, vrachtwagen geladen en dan om 19:30 op locatie aankomen.
                rap bouwe, soundcheckje en toen om 21:15 klaar...

ach jah, das een leuke wending aan een anders toch saaie zaterdagavond

Comment

• musicjohn
                  • Aug 2001
                  • 1102

citaat:gauw ff een team bij elkaar gebeld, vrachtwagen geladen...
                  citaat:ach jah, das een leuke wending aan een anders toch saaie zaterdagavond
                  Tsja... met een heel team en een vrachtwagen; wat doe je dan nog thuis op zaterdagavond ???
                  Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• Michael
                    • Nov 2002
                    • 643

Ach ja de tijden zijn slechter. Overal waar ik kom roepen ze dat het verdacht stil is de laatste tijd (heb zelf nietzo te klagen). Dus dan kan dat nog wel eens gebeuren dat de vrachtwagen en de crew lkeer thuis zitten tot grote vreugde van vriendin lief.

********: toen de installatie in het clubhuis is opgehangen was ik nog een baby dus daar zit ik niet zo mee in. De nieuwe set ga ik waarschijnlijk dar ophangen maar ik bekijk me dat eens even goed want ik moet ook zoals je het zegt service en garantie kunnen geven.

Comment

• Michael
                      • Nov 2002
                      • 643

owowow. sorry bedoelde showband. Mijn excuses

Comment

• Daan Hoffmans
                        • Aug 2000
                        • 1225

tegen last-minute dingen kan je altijd nog nee zeggen... Dus lijkt me onnodig om je er aan te ergeren.

citaate nieuwe set ga ik waarschijnlijk dar ophangen maar ik bekijk me dat eens even goed want ik moet ook zoals je het zegt service en garantie kunnen geven.
                        Goede reden om alleen maar goed spul te verkopen i.p.v. goedkope zooi.
                        <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• Michael
                          • Nov 2002
                          • 643

Als het leven maar zo simpel was.
                          "Dag meneer de geluidsman wij hebben in ons clubhuis een goede geluidsset nodig daar de huidige rip is. Kunt u ons helpen we hebben vijfhonderd euro, daar moet toch iets moois mee te maken zijn" [xx(].
                          Zo begon het al, Jazeker en na twee maanden zijn we juist tot aan de 1000 euro gekomen. jaha[V]

Daan: je reactie klopt maar is gewoon onhaalbaar. Ik weet dat als ik het niet doe een ander het doet en dan is de vraag wat is beter?

Comment

• Daan Hoffmans
                            • Aug 2000
                            • 1225

citaataan: je reactie klopt maar is gewoon onhaalbaar. Ik weet dat als ik het niet doe een ander het doet en dan is de vraag wat is beter?
                            Dan is het beter dat een ander het doet... Dan heb jij geen gezeik, en gaat het niet ten koste van je naam.
                            <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• Michael
                              • Nov 2002
                              • 643

Helemaal correct maar ik mag er in de toekomst voor komen opdraven als iets fout gaat.

Comment

• Robert
                                • Aug 2000
                                • 630

Toch klinkt het alsof je dat jezelf aan doet!

Comment

Working...