beste jongeman ... waar ben jij in ***snaam mee bezig?
Ergernissen top 10
Collapse
X
-
Dus als ik 10 potten oil of olaz op me smeer, en de hele dag meehelp heb jij er geen problemen met als ik je de oren van het hoofd vraag.citaat:Geplaatst door koenzie
1. Jah ik heb van backups gehoord, en die heb ik ook altijd bij op schijf. Alleen niet alle geluid en licht tafels ondersteunen backups
2. Niet iedereen vind het leuk om verlies op gaffa te gaan maken. Als ik zo ga redeneren ben ik 10 rollen per show kwijt en dat gaat toch wel in de papieren lopen (ja dat kan ik doorberekenen maar dan knoop ik het liever vast)
3. Dat kan ik ook wel (ben nie voor nix "echte opperator" :S) alleen dan kan het nogwel lastig zijn, en later kan het vaak niet
4. Ik geef mijn kennis graag door, maar niet 1 minuut voor aanvang aan een eigenwijs iemand die zomaar achter je tafel kruipt
5. Heeft daar niets mee te maken, kan altijd gebeuren en is gewoon lastig
6. Veiligheid gaan altijd voor (maak altijd gebruik van prof. klimmateriaal) alleen sommige dingen zijn soms niet te voorkomen. Zie post van mij hierover
Valt mee te leven
Comment
-
Wow... die zal wel heel erg diep zijn, want ik snap niet wat je bedoelt.
Lifesound... kan jij niet eens ophouden met ongefundeerd dingen roepen? Wat hebben we nou weer aan "waar ben jij in ***snaam mee bezig"? Alsof je zelf zo lekker bezig bent trouwens... maar goed, dat is inmiddels ook alweer uitgebreid aan de orde geweest.
Ik kan in ieder geval niet echt iets vinden in het verhaal van Koen waar ik 'm erg ongelijk in geef of zo...
2 Delighted: Mijn voorraadje gaffa bestaat op de meeste normale (2 persoons cafe / bruiloft-) klussen uit 1 of 2 rollen gaffa tape. Dus een kist met gaffa hebben we niet. Bovendien is het toch gewoon asociaal om zomaar gaffa van iemand mee te nemen? Triest genoeg gebeurt het wel... Koen heeft dus groot gelijk dat ie het vastknoopt.Comment
-
[?] was een aantal keer achter elkaar voor het overzicht! zo kan iedereen zijn of haar opmerking opzoeken en mijn reactie er makelijk bij terug vinden. Het wordt er echt niet onoverzichtelijk van hoor.citaat:Geplaatst door lifesound
dus jij vind het normaal 4 keer na elkaar te posten ipv 1 keer gestructureerd.
En dat ik hier niet geliefd ben weet ik al wel ja. Onnodig het 1000 maal te herhalen.
Zoals ik al zei, eigenlijk zal ik hier niet thuishoren....
En je mag best weten dat je bij mij iig niet geliefd bent en op deze manier ook echt niet zal wordenComment
-
Ik volg de oil of olaz nie, maar je mag best de hele dag helpen en de oren van m'n kop vragen als de vragen nuttig zijncitaat:Geplaatst door jadjong
Dus als ik 10 potten oil of olaz op me smeer, en de hele dag meehelp heb jij er geen problemen met als ik je de oren van het hoofd vraag.citaat:Geplaatst door koenzie
1. Jah ik heb van backups gehoord, en die heb ik ook altijd bij op schijf. Alleen niet alle geluid en licht tafels ondersteunen backups
2. Niet iedereen vind het leuk om verlies op gaffa te gaan maken. Als ik zo ga redeneren ben ik 10 rollen per show kwijt en dat gaat toch wel in de papieren lopen (ja dat kan ik doorberekenen maar dan knoop ik het liever vast)
3. Dat kan ik ook wel (ben nie voor nix "echte opperator" :S) alleen dan kan het nogwel lastig zijn, en later kan het vaak niet
4. Ik geef mijn kennis graag door, maar niet 1 minuut voor aanvang aan een eigenwijs iemand die zomaar achter je tafel kruipt
5. Heeft daar niets mee te maken, kan altijd gebeuren en is gewoon lastig
6. Veiligheid gaan altijd voor (maak altijd gebruik van prof. klimmateriaal) alleen sommige dingen zijn soms niet te voorkomen. Zie post van mij hierover
Valt mee te leven
Comment
-
Zet dat er dan bij in je posting, dan weten we tenminste dat je het daarover hebt, en dat je niet inhoudelijk aan het reageren bent. Als je alleen maar schrijft "waar ben jij in ***snaam mee bezig", kan je wel van alles bedoelen of niet dan?citaat:dus jij vind het normaal 4 keer na elkaar te posten ipv 1 keer gestructureerd.
Ik heb d'r trouwens verder niet zoveel moeite mee nee...
Trek je conclusie zou ik zeggen....citaat:En dat ik hier niet geliefd ben weet ik al wel ja. Onnodig het 1000 maal te herhalen. Zoals ik al zei, eigenlijk zal ik hier niet thuishoren....
Grtz. RobertComment
-
Koenzie. Vier postings achter elkaar is ook een beetje teveel van het goede, probeer volgende keer gewoon je posting samen te stellen met alle antwoorden. Is niet zo moeilijk als je gewoon de namen erbij zet van de mensen waar de reactie voor bedoeld is. Zo is het ook wat overzichtelijker. Gewoon een tip niks verkkerds mee bedoeld hoor
Lifesound, Als ik jouw was zou ik gewoon eens even goed de laatste drie pagina's van dit topic doorlezen en dan nog eens goed naar je eigen postings kijken want ik krijg een beetje het gevoel dat je wat verward bezig bent hier en zo wordt je werkelijk niet geliefd nee
Comment
-
Dat mag ik hopen.... als het een andere oorzaak heeft...citaat:Geplaatst door lifesound
zou een gebrek aan slaap en dergelijke daar iets mee te maken kunnen hebben? [|)]citaat:Geplaatst door Michael
ik krijg een beetje het gevoel dat je wat verward bezig bentComment
-
Ben je nu helemal van de pot gerukt!citaat:Geplaatst door Robert
Zet dat er dan bij in je posting, dan weten we tenminste dat je het daarover hebt, en dat je niet inhoudelijk aan het reageren bent. Als je alleen maar schrijft "waar ben jij in ***snaam mee bezig", kan je wel van alles bedoelen of niet dan?citaat:dus jij vind het normaal 4 keer na elkaar te posten ipv 1 keer gestructureerd.
Ik heb d'r trouwens verder niet zoveel moeite mee nee...
Trek je conclusie zou ik zeggen....citaat:En dat ik hier niet geliefd ben weet ik al wel ja. Onnodig het 1000 maal te herhalen. Zoals ik al zei, eigenlijk zal ik hier niet thuishoren....
Grtz. Robert
Niemand hoort hier thuis, een inhoudelijke reactie van iedereen hoort hier thuis.
Heb je niet het fatsoen in je donder om normaal op een reactie van een ander te reageren, trek dan zelf je conclusie (zeker niet tegen robert, die weet zaken wel te relativeren!)
voor lifesound: de boel opnaaien mag je thuis proberen, hier stellen wij het niet op prijs.Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment

]

Comment