citaat:Geplaatst door moderator
Ben je nu helemal van de pot gerukt!
Niemand hoort hier thuis, een inhoudelijke reactie van iedereen hoort hier thuis.
Heb je niet het fatsoen in je donder om normaal op een reactie van een ander te reageren, trek dan zelf je conclusie (zeker niet tegen robert, die weet zaken wel te relativeren!)
voor lifesound: de boel opnaaien mag je thuis proberen, hier stellen wij het niet op prijs.
citaat:Geplaatst door Robert
Zet dat er dan bij in je posting, dan weten we tenminste dat je het daarover hebt, en dat je niet inhoudelijk aan het reageren bent. Als je alleen maar schrijft "waar ben jij in ***snaam mee bezig", kan je wel van alles bedoelen of niet dan?
Ik heb d'r trouwens verder niet zoveel moeite mee nee...
Trek je conclusie zou ik zeggen....
Grtz. Robert
citaat:dus jij vind het normaal 4 keer na elkaar te posten ipv 1 keer gestructureerd.
Ik heb d'r trouwens verder niet zoveel moeite mee nee...
citaat:En dat ik hier niet geliefd ben weet ik al wel ja. Onnodig het 1000 maal te herhalen. Zoals ik al zei, eigenlijk zal ik hier niet thuishoren....
Grtz. Robert
Niemand hoort hier thuis, een inhoudelijke reactie van iedereen hoort hier thuis.
Heb je niet het fatsoen in je donder om normaal op een reactie van een ander te reageren, trek dan zelf je conclusie (zeker niet tegen robert, die weet zaken wel te relativeren!)
voor lifesound: de boel opnaaien mag je thuis proberen, hier stellen wij het niet op prijs.
Zullen we weer gewoon doorgaan met ergenissen nu ?

[8][
].

Comment