Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stefke
    • Sep 2003
    • 259

Hello,

Dit week-end heb ik ondertussen toch weer de max meegemaakt.

Had geluid gezet op een fuif in de plaatselijke parochiezaal.

Ik kom aan om de boel af te breken, terwijl men al aan het opkuisen was. Ik had er W-bins platgelegd en die opkuisers konden blijkbaar niet wachten om met nat te kuisen. Een domme ##[V][B)]!!! had niet beter gevonden dan een emmer water vlak voor en inde richting van de geluidsstack uit te plensen. Gevolg, m'n W-bins omgetoverd tot zwembad Sorry, maar ik ben een beetje moe, was het antwoord.

Volgende keer leg ik zandzakjes rond de onderste kasten
    ah zo dan

Comment

• DjFlo
      • Jun 2003
      • 332

1. Mensen die ze zo maar even de gaffa kunnen lenen.

2. Mensen die denken dat je meteen hun plaatje draait die ze net aangevraagd hebben
      3. Mensen denken alles over jouw apparatuur te weten en die ook adviezen gaan geven als jij vollop aan het draaie bent.

Oja dan nog even een iets leuks:
      Werkgever die zo bezopen is dat hij een best wel redelijk bedrag fooi geeft

Comment

• Spotter
        • Nov 2003
        • 77

*weggehaalt, word niet op prijs gesteld, bij deze dan mijn excuses*
        Flightcasedouwer en kabelslaaf

Comment

• AJB
          • Jul 2003
          • 2289

Beste Spotter,

Ik wil je vriendelijk doch dringend verzoeken dit soort volkomen zinloze informatie ergens anders te dumpen... Bel Daan gewoon als je wilt roddelen maar val ons niet lastig met die flauwekul a.u.b. !

AJB
          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          ------------------------------------------------
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Michael
            • Nov 2002
            • 643

Het is een topic over ergernissen en dit is voor hem een grote ergernis wat ik wel kan begrijpen[]

Comment

• RDH
              • Aug 2001
              • 298

citaat:Hello,

Ik kom aan om de boel af te breken, terwijl men al aan het opkuisen was. Ik had er W-bins platgelegd en die opkuisers konden blijkbaar niet wachten om met nat te kuisen. Een domme ##!!! had niet beter gevonden dan een emmer water vlak voor en inde richting van de geluidsstack uit te plensen. Gevolg, m'n W-bins omgetoverd tot zwembad Sorry, maar ik ben een beetje moe, was het antwoord.

hoe is dat afgelopen?

groeten,

Remco

Comment

• Spotter
                • Nov 2003
                • 77

*eveneens verwijderd, en ook voor deze mijn excuses*
                Flightcasedouwer en kabelslaaf

Comment

• reflection
                  • Mar 2002
                  • 413

afgelopen zaterdag, tropical party.. leuk opgebouwd.. kracht aanwezig dus die maar gepakt want de dimmers stoorden flink op het geluid; ook al was het volgens hun een andere groep.

als decoratie wat palmbomen, zwembadjes, hangmaten enz.(mochten we naderhand zelfs meenemen)

springt er halverwege de avond een mafkees midden in het zwembad, glijdt uit, de wand plat en al het water in soort van golfje richting discomeubel.. versterkers gelukkig ver weg, speakers net net geraakt.

alleen voorkant meubel, rookmachine zijknat..

kon net de krachtkabel op tillen.. anders had hij wel een probleem kunnen hebben.
                  Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• driesmees
                    • Apr 2003
                    • 1076

citaat:Geplaatst door reflection

kon net de krachtkabel op tillen.. anders had hij wel een probleem kunnen hebben.
                    Is die niet waterdicht ofzo?
                    [CENTER] [/CENTER]

Comment

• ronny
                      • Dec 2002
                      • 2138

anders had jij wel een probleem kunnen hebben denk ik. krachtstroom is nu niet bepaald mensvriendelijk en zeker niet in de buurt van water en vochtige omgevingen.[}]
                      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Michael
                        • Nov 2002
                        • 643

Spice up your life with electro shock![][xx(]

Comment

• DJ2000
                          • Nov 2003
                          • 14

*niet meer van toepassing*
                          JMM

Comment

• de kawaman
                            • Dec 2002
                            • 202

Ik heb mn apparatuur bij een plaatselijke boer in een loods tegen betaling opgeslagen.
                            Afgelopen zaterdag inladen. Rookdoos weg. Dus *** vloeken en tieren, ik ervan uitgaande dat ie gejat was. Boos naar de eigenaar. Niemand thuis. Dus als een gek alle dixo boeren afbelen of ik er nog 1 kon huren.

Goed, volgende dag weer erheen om uitleg te vragen. Weer niemand thuis.
                            Gisteren er weer heen, was ie thuis. Wat blijkt? Hij had zelf een feestje en had hem maar even meegenomen.

Ik was zo verbaasd dat ik niet eens uit mn stekker ging. Ze vinden het blijkbaar gewoon om de opgeslagen spullen van anderen gewoon te gebruiken. Vraag me af of ie ook de auto's en jet ski's e.d. die er staan gewoon naar gelieven gebruikt?
                            Maar goed, heb hem dus een flinke rekening gegeven voor de huur en vergoeding, mn vooruitbetaalde bedragen ingevorderd, en ik kom er nooit meer terug.
                            Temeer omdat er nog geen excuus of verklaring vanaf kon!
                            Alle kleuren zijn mooi, als het maar kawagroen is.

Comment

• reflection
                              • Mar 2002
                              • 413

citaat:
                              --------------------------------------------------------------------------------
                              Geplaatst door reflection

--------------------------------------------------------------------------------

Is die niet waterdicht ofzo?

nouw, volgens de voorschriften wel, maar als die echt een goeie golof krijgt,, dan betwijfel ik dit otch echt, zon waterdichte shucko ofzo ook. die gebruik ik ook echt niet in vochtige ruimtes ofzo.

anders had jij wel een probleem kunnen hebben denk ik. krachtstroom is nu niet bepaald mensvriendelijk en zeker niet in de buurt van water en vochtige omgevingen.

idd , ik had de rookdoos express al verplaatst voor de spetters, maar je gaat er niet vanuit dat ene gek zomaar in zon bad springt en dat dat ding uit elkaar valt.
                              Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• Stefke
                                • Sep 2003
                                • 259

citaat:citaat:
                                Hello,

Ik kom aan om de boel af te breken, terwijl men al aan het opkuisen was. Ik had er W-bins platgelegd en die opkuisers konden blijkbaar niet wachten om met nat te kuisen. Een domme ##!!! had niet beter gevonden dan een emmer water vlak voor en inde richting van de geluidsstack uit te plensen. Gevolg, m'n W-bins omgetoverd tot zwembad Sorry, maar ik ben een beetje moe, was het antwoord.

hoe is dat afgelopen?
                                De kwakdans klink nu veel geloofwaardiger!!!

Gelukkig is het water niet aan de speakers kunnen komen denk ik (heb toch niets vreemds opgemerkt als ik ging testen)

K'heb de kasten wel volledig mogen afwassen, wat en slijkboel
                                ah zo dan

Comment

Working...