Ergernissen top 10
Collapse
X
-
Laat me raden...
Staat op de kermis, weet alles over budget lasers, heeft geen tijd om een beurs te organiseren maar weet wel hoe dat moet, weet ook dat de betere modellen van een budget merk probleemloos meekunnen met de instapprtjes van pro merken, zo zeker dat je ze daarvoor niet hoeft te beluisteren, weet precies hoe het zit met rookvloeistof, snapt als geen ander hoe je een bericht opstelt zodat het onwijs kut leest.
tis maar een gokje, beetje kinderachtig gokje, dat dan weer wel.
Zo, mijn ergernis is d'r uit!Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Maar als het kan wil ik hem wel nomineren voor de reactie van het jaarLaat me raden...
Staat op de kermis, weet alles over budget lasers, heeft geen tijd om een beurs te organiseren maar weet wel hoe dat moet, weet ook dat de betere modellen van een budget merk probleemloos meekunnen met de instapprtjes van pro merken, zo zeker dat je ze daarvoor niet hoeft te beluisteren, weet precies hoe het zit met rookvloeistof, snapt als geen ander hoe je een bericht opstelt zodat het onwijs kut leest.
Zo, mijn ergernis is d'r uit!
Freelance Light and Video |
Waarom zeggen ze allemaal trusst?Comment
-
Meesterlijk! Reactie van het jaar wat mij betreft! Heb nog nooit zo gelachen om een reactie!Laat me raden...
Zo, mijn ergernis is d'r uit!Last edited by geenstijl21; 28-12-09, 20:42."Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"Comment
-
Eigenlijk wel toch?beetje kinderachtig gokje
Zou het niet beter zijn om persoonlijke ergernissen met de persoon in kwestie zelf te regelen?
I'm a bit puzzled with this... (sorry, kon in het Nederlands geen term vinden die het juiste gevoel uitdrukte).Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
-
Volledig met je eens, ik snap dit even niet van de moderator?
Welke het goede voorbeeld zou moeten geven?
Het 'vader-figuur'?
Het opperhoofd?
Koning der forum-dieren?
Hij geeft het zelf al aan maar goed, beetje kinderachtig is het wel.
Zeker als je in de positie staat om er iets tegen te kunnen doen.
Mvg,
Teunuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Drie dagen de leukste van het jaar, zal je maar gebeuren :-)
WoW!
Dit is de lounge toch? daar mag iedere deelnemer zijn ergernissen kwijt die hij tegenkomt in de branche.
Nu lees ik alle (!) onderwerpen en dan erger ik me soms, meestal probeer ik reacties bij te sturen, maar soms wordt dat niet begrepen. Wanneer iets "tegen de regels" is, dan is het onwijs simpel: naar het digihalla met die ascii.
Wanneer je je aan iets ergert in de branche; voor mij is het lezen van het forum onderdeel van werkzaam zijn in de licht en geluid branche, dan lijkt me dit het onderwerp, zeker na zo'n mooi voorzetje!
@Laserguy: a puzzeld mind or a twisted brain, hope you'll be puzzeld more often
Last edited by moderator; 28-12-09, 21:37.Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
@moderator: U hebt zonet de lotto gewonnen
Op zich zou de mod mss inderdaad onpartijdig mogen zijn maar daarnaast vind ik dat hij ook juist is dat dit nog altijd de lounge is... Daarnaast hebben moderators nog altijd het recht om mensen op hun plaats te zetten en dit lijkt mij wel zo een plaats en moment
now, back on track?Hold on a second, relax and listen...Comment
-
Ergenis van vele lichttech,s
Trussen vol met licht opgehangen, alle zoomprofieltjes perfect uitgesneden op de diverse decors. tot op de centimeter dus !!
De speciaaltjes zijn nog nooit zo mooi geweest.
Alles mooi op tijd klaar zegge 19.00 uur ofzo, dus lekker naar het overdadige crew buffet.
Je bent tenslotte al vanaf 09.00 uur aan het bouwen.
Maar dan .....
1 uur voor aanvang show.
Komt er een eikel vragen of de trussen even naar beneden kunnen om er twee schuimmachines in te hangen.
Dan ben je dus gewoon te laat
p.s. in plaats van schuimmachine had hier ook kunnen staan;
vuurwerk
confettishooters
laser projectie gordijnen
valdoeken
enz enz enz
Wat mij betreft kan je dan inderdaad beter naar huis gaan.Last edited by Disco Service Apeldoorn; 31-12-09, 00:33.Comment
-
[QUOTE=Disco Service Apeldoorn;522833]Ergenis van vele lichttech,s
Trussen vol met licht opgehangen, alle zoomprofieltjes perfect uitgesneden op de diverse decors. tot op de centimeter dus !!
De speciaaltjes zijn nog nooit zo mooi geweest.
Alles mooi op tijd klaar zegge 19.00 uur ofzo, dus lekker naar het overdadige crew buffet.
Je bent tenslotte al vanaf 09.00 uur aan het bouwen.
QUOTE]
Het overdadige crew buffet......

waar was dat dan ? in het buitenland ?
Comment

Comment