Ergernissen top 10
Collapse
X
-
- op vrijdagnacht setje ophalen in apeldoorn-centrum + paaltjes
- dat (*&^*&%!) loadingdock van de schouwburg in bergen op zoom
- net-niet-hoog-genoeg bruggetje bij Hilversum centrum
- 1 richtingsverkeer in hilversum centrum
- A4, A2, A10, A12, A13, en alle andere file-mekka's
- bepaalde goederenliften bij bepaalde hotels in ons mooie land. Vooral de plaatsing naast de afvalcontainers is fantastisch
- 1x1 baseplates
- oja en mensen met B busjes (onder andere) uit deze sector die denken dat ze volgeladen alsnog verstandig 120 en harder kunnen rijden!!!!!!Last edited by LJ_jacob; 17-11-09, 18:07.mijn auto rijdt 1 op stoplichtComment
-
I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Locaties en de weg er naar toe zorgen vaak voor ergernissen...
- Tunnel die NET te laag is
- Locatie zonder lift
- En een te krappe trap
Ik ga regelmatig uit, en de ergste situaties komen voor.
- De verkeerde luidspreker op de verkeerde plaats in de verkeerde tent...
...EAW FOH set met Skytronic-piezo delay
...twee 18" w-bins in een ruimte van 6x8
...dozijnen Bell luidsprekers in een ruimte van 20x10, allemaal aan de muur bevestigd ongeveer een meter boven de oren van het publiek
...afstraling is veel vaker een GROOT probleem
...subwoofers wel zichtbaar maken maar niet aan zetten
...geen gebruik willen/mogen maken maar vervolgens wel mid/hi toppen volledig in de clip gooien
...installaties met 'compacte' toppen die niet laag genoeg komen t.o.v. de sub, waardoor een enorm gat ontstaat tussen de sub en de toppen (of de sub loopt niet hoog genoeg door)
...installaties waar je de volgende ochtend met je toch al brakke kop ook nog een piep in je oren krijgt
- Geen gebruik van safety's
Daarnaast wordt het mooie en vooral dure materiaal regelmatig verkracht door verkeerd personeel.
- Versterkers van >1000 euro die letterlijk op de grond liggen waar iedereen kan komen
- Clippen van versterkers
- In het rood met het mengpaneel
Maar het ergste is nog wel...
De reactie die je krijgt als je er wat van zegt.
In dit soort situaties heb ik dan ook snel de neiging om te vertrekken.
Mvg
Ps. eigenlijk kan ik nog wel veeeeel langer door gaan, maar dit schoot me net allemaal te binnenuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Onlangs weer een carnavals klusje gehad
[LIST][*]Bij binnenkomst is de zaaleigenaar op verzoek van de carnavals ver. allerlei licht standen aan het maken met zijn zaal licht (inbouwspotjes, wel mooi spul). Je denkt: dat komt vast wel goed.[*]Na 5 minuten opbouwen is je rug al nat, de verwarming staat op standje kernsplitsing![*]De D.J. komt binnen en gaat terwijl we nog aan het opbouwen zijn gezellig keihard muziek draaien, en natuurlijk ook nog carnavals muziek joepie
[*]De "voorstelling" begint, het zaallicht wordt gedimd maar gaat boven het podium feller branden! Moet ik de volgende keer nog komen of doen jullie het gewoon met de inbouwspotjes?[*]Met het afbreken blijkt dat één kabel de decorwisseling niet heeft overleeft, lompe harry's.[/LIST]
Maar ja, ik heb het weer overleefd. Over 2 maanden weer!vaudje!Comment
-
een ergernis die ik de laatste tijd heb zijn de firma's die zwaar onder de prijs ingaan om toch maar jobs binnen te halen.
wij maken onze prijs naar eer en geweten en dan krijg je vaak de reactie, "jama, daar kost da maar zoveel"
dan ga je uit nieuwsgierigheid eens kijken wat die andere firma er van gemaakt heeft met het budget dat opgegeven was.
dan hangen daar een stuk of 14 martins op, een volledige PA met monitortafel.
er loopt daar drie man van die firma rond en dan vraag ik me af, hoe doen ze het voor die prijs?
maar ik weiger van onder mijn prijs te gaan, ik pas een systeem toe waarin kortingen mogelijk zijn, maar ik KAN het niet gratis geven
hebben die andere mensen hun materiaal dan langs de kant van de baan gevonden??Comment
-
Prima. Deden ze dat allemaal maar na langdurig in het rood!
Maar er is al meer dan noodzakelijk over geschreven... Misschien wel nr. 1 ergernis?
Het topic is namelijk "Ergernissen top 10".uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Comment
-
Die ken ik... vooral die heerlijke lucht naast die afvalbakken
En een paar van die duistere gangetjes waar je met je kistjes loopt ook zo lekker deprimerend....
Op dit moment ergernis NUMMER ÉÉN:
TE LAAT BETALENDE OPDRACHTGEVERS!!!!!!!!!

Comment
-
Of niet betalende opdrachtgevers grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrEindelijk begint mijn website vorm te krijgenComment
-
dit zijn mijn ergernissen tijdens de kerst musical bij mij op school:
[LIST][*]een basgitarist die geen gitaar kan spelen; de hele voorstellling hoor je allerlei geluiden van die rottige bas gitaar!!!
[*]gelukkig deed ik het licht maar de spelers hoorden het orkest niet goed, dus had de orkest leider zijn versterker van zijn keyboard ff op het podium gezet in de richting van de spelers, en toevallig hadden we daar onze draadloze microfoons neer gelegd en als er dan een mic gepakt werd, zette de gast die het geluid deed alle mics open. en als er maar 1 mic gepakt werd, dus werd meteen die rottige versterker door de hele zaal versterkt......!!
[/LIST]dit zijn mijn grootste ergernissen tijdens onze musical op school.
Comment

Comment