Ergernissen top 10
Collapse
X
-
I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas. -
De grootste ergernis is natuurlijk dat de mensen die dit kopen het als echt proberen te gebruiken en zo hun klussen binnenhalen.
Gelukkig klinkt het allemaal matig dus vallen ze snel door de mand
Comment
-
Een opdrachtgever die je 4 (!!) maanden van te voren vraagt voor een klus (freelance, beetje achter een mengtafel rommelen) en één dag (!) van te voren je nog even belt, was hij toch bijna vergeten te vertellen dat het niet doorgaat.
"Hoe lang weet je dat al" is mijn vraag dan natuurlijk, hij: "ow, een paar weken".
AAAAAAAAARGH!Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
Fijn toch rekeningen kunnen versturen en toch thuis kunnen blijven.Een opdrachtgever die je 4 (!!) maanden van te voren vraagt voor een klus (freelance, beetje achter een mengtafel rommelen) en één dag (!) van te voren je nog even belt, was hij toch bijna vergeten te vertellen dat het niet doorgaat.
"Hoe lang weet je dat al" is mijn vraag dan natuurlijk, hij: "ow, een paar weken".
AAAAAAAAARGH!
Comment
-
Onderweg van klus naar huis, ergens in 95 of 96...dat verteld de anekdote niet precies.
Op de A12 tussen bodegraven en Woerden een bandbus met panne.
Gestopt, spullen overladen, band bij de opslag in Utrecht afgezet.
Kleine moeite, levert nog ieder jaar een kerstkaartje op
Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Ik werd voor een paar jaar terug gebeld voor een schoolfeest, of ik het hele feest kon organiseren. Naja normaal gesproken kan ik zo'n schoolfeest wel compleet organiseren, licht, geluid, horeca, beveiliging, kassa, vergunningen (indien nodig) etc., maar ik zeg dus tegen die man: "Nou, meneer, dat gaat moeilijk worden." hij verbaasd: "Hoezo dat dan?" "Nou, het is erg lastig om binnen 18 uur nog even alles te gaan regelen." dat begreep hij niet, maar uit eindelijk is het me toch gelukt en de volgende dag stond er een spetterend schoolfeest. 400 man, terwijl er 380 op die school zitten (sommigen hadden iemand extra meegenomen), naja ik vindt het goed, als er maar betaald wordt.
Ergenis: mensen die denken dat je alles nog even zomaar kunt regelen terwijl daar normaal dagen/weken/maanden overheen gaan en niet binnen een halfe dag.
Maargoed, klant is koning.Geluidmixen, doe je met gevoel, maar meer met je gehoor!Comment
-
Bekende ergenis.
Krijg nu nog telefoontjes binnen om te huren voor carnaval. Geen probleem, maar dan moeten ze niet verwachten dat ze weet ik wat voor set bijna voor niks kunnen krijgen. Als je gaat tellen zijn het nog 25 dagen tot carnaval, dus dat gaat helaas niet meer lukken nu.Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?Comment
-
Naja 25 dagen gaat op zich nog, dan kan ik nog wel wat wagens van geluid voorzien, ook nog wel (wel lastiger) 17 dagen van te voren, maar daarna gaat het inderdaad erg lastig worden.
Vorig jaar had ik er nog 1 die vroeg 8 dagen van te voren of ik voor niks een geluidsset op de wagen wou zetten. Ik heb hem gezegd dat dat niet mogelijk was. 6 dagen van te vorne belde hij weer op, ja nou we willen nog wel graag geluid, maar we hebben dan een budget van 400 euro, ik zeg: daarvoor wil ik het wel doen (was in de plaats naast die van ons, dus dat was nog wel te doen).
T_SoundGeluidmixen, doe je met gevoel, maar meer met je gehoor!Comment
-
dan hoop ik dat je een flinke set hebt...
in onze plaats (udenhout) kom je onder 20 kw niet in de kring....
en dat heb je niet voor 400 euro....BACK ON TRACK DJComment
-
Tering (sorry). 20 kw op een carnavalswagen?
En dat is een minimumeis?
Ergernis van mij: Organisaties die het niet snappen en zomaar iets roepen (zoals: minimaal 20 kw).
Andere ergernis van mij: gewoon op straat mijn oordoppen in moeten omdat in anders gevaar loop op gehoorbeschadiging.Last edited by SoundOfSilence; 20-01-10, 17:48.It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.
Comment
-
We redden ons met 'n kleine 4 kw per wagen. Meer dan genoeg. Eigenlijk al veel te hard, maar zolang ik er zelf niet de hele dag na hoef te luisteren vind ik 't prima!Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?Comment
-

Comment