Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Originally posted by daveyb
    4. Zeggen dat de stroom niet klopt en dan vervolgens durven ze nog te zeggen, jawel want die deed het gister nog.
    Misschien moet je wat duidelijker zijn met je melding in plaats van allen maar "klopt niet". Dit zegt mij ook niks, wat klopt er niet.

En dat ze zeggen dat het gisteren nog wel werkte, zou natuurlijk gewoon kunnen. Je klacht kan vandaag best kloppen maar hun verwijzing naar gisteren ook.

Comment

• joeri369
      • Jan 2009
      • 22

Geluidsmannen die mijn plek in mogen nemen omdat ik achter het keyboard moet gaan zitten en dan raar opkijken als de installatie gaat rondzingen als ze een knopje opendraaien ikke van het podium afspringen om het te verbeteren. even later is het einde optreden komen me ouders eraan die in de zaal zaten: ''we hebben je niet goed gehoord jongen''.(hier wordt ik dus scheit ziek van) volgende keer ga ik mijn eigen set meenemen en die gebruiken in combo met die van onze band hopen dat het publiek de keys dan wel kunnen horen.
      ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      banned

Comment

• keenoncoolstuff
        • May 2003
        • 695

Originally posted by joeri369
        volgende keer ga ik mijn eigen set meenemen en die gebruiken in combo met die van onze band hopen dat het publiek de keys dan wel kunnen horen.
        En dan mixen terwijl je zelf speelt?
        All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
        If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• CasB
          • Oct 2008
          • 24

Geluidsmannen die mijn plek in mogen nemen omdat ik achter het keyboard moet gaan zitten en dan raar opkijken als de installatie gaat rondzingen als ze een knopje opendraaien ikke van het podium afspringen om het te verbeteren. even later is het einde optreden komen me ouders eraan die in de zaal zaten: ''we hebben je niet goed gehoord jongen''.(hier wordt ik dus scheit ziek van) volgende keer ga ik mijn eigen set meenemen en die gebruiken in combo met die van onze band hopen dat het publiek de keys dan wel kunnen horen.
          Was het een rondzinger op je keyboard?

Comment

• daveyb
            • Aug 2009
            • 150

Originally posted by vasco
            Misschien moet je wat duidelijker zijn met je melding in plaats van allen maar "klopt niet". Dit zegt mij ook niks, wat klopt er niet.

En dat ze zeggen dat het gisteren nog wel werkte, zou natuurlijk gewoon kunnen. Je klacht kan vandaag best kloppen maar hun verwijzing naar gisteren ook.
            Ik bedoel er eigenlijk in t algemeen iets mee, dus niet dat ik dat zo zeg. Maar als er iets is met de stroom, dat ze dan durven zeggen dat t niet zo kan zijn.
            We doen het goed, of gewoon niet !

Comment

• vasco
              • Oct 2003
              • 2567

Raar verhaal, iets met klepel en klok of zo.
              Omdat je achter je keyboard moet gaan zitten heb je feedback

Daarnaast zou ik ook raar opkijken als er even een muzikant van het podium springt om te komen "corrigeren". Tik op je vingers kun je krijgen als je iets aanraakt. Je mag mij alles vragen eventueel met onderbouwing en dan kijken we wat we er (samen) aan kunnen doen. Nu kom je bij mij (mede door de zin mijn ouders) vooral over als een verwend snotjong van 13 jaar met gebrek aan kennis (afgaande op bovenstaand verhaal).

Comment

• Robert H
                • Jan 2006
                • 377

Geluidsmannen die mijn plek in mogen nemen omdat ik achter het keyboard moet gaan zitten
                Dat schreeuwt om uitleg...

Wat doe jij precies bij die band? Je hebt het over iemand die "jouw" plek in "mag" nemen. Dat doet vermoeden dat jij de geluidsman bent, wat moet je dan in vredesnaam achter een keyboard?

Je brengt trouwens nog weer een mooi voorbeeld van een bekende ergernis bij me naar boven; Familieleden of vrienden van bandleden die zich met de mix (lees: het volume van hun oogappel) menen te moeten bemoeien. Ik heb in het verleden vaak in de ethnische hoek geluidklusjes gedaan en daar is het eerder regel dan uitzondering. Knettergek wordt je van die opgefokte gasten die lopen te schreeuwen dat de [VUL HIER HET INSTRUMENT VAN HUN ZOON/NEEF/BROER IN] te zacht staat!
                Last edited by Robert H; 22-10-09, 19:27.

Comment

• thyzerrr
                  • Nov 2004
                  • 92

Bandje mixen in een kroeg met 400 man binnen, en na afloop je kisten en andere meuk door die zelfde 400 man naar buiten moeten zien te persen. Ben normaal altijd erg vriendelijk en geduldig, maar 't is een klein wonder dat ik nu geen klappen heb gehad

Wat ik trouwens nog nooit eerder heb meegemaakt, ook op diezelfde avond, is een fooi van de kroegeigenaar Blijkbaar toch wel iets goed gedaan dus

Comment

• Stage-Q
                    • Sep 2007
                    • 389

tjonge jonge, wat een ergenissen. (niet persoonlijk voor iemand bedoeld hoor)

Je kunt het ook anders bekijken,

Nu ben je aan het werk, oke er kan wel eens iets niet bevallen.
                    Maar het is altijd nog beter dan thuis zitten.
                    Mag ik wat meer laag in 't hoog?

Comment

• KlankOntwerp
                      • Jun 2008
                      • 130

Originally posted by Robert H
                      Knettergek wordt je van die opgefokte gasten die lopen te schreeuwen dat de [VUL HIER HET INSTRUMENT VAN HUN ZOON/NEEF/BROER IN] te zacht staat!
                      Dat was ook mijn eerste gedachte

Comment

• Hansound
                        • Apr 2006
                        • 832

Het kan ook andersom,

Sta afgelopen zaterdag een band te mixen met een gitarist die zo verschrikkelijk hard staat en precies op die klote frequenties dat ik met pijn en moeite twee zangstemmen boven zijn gejengel uitkrijg (nee hij luisterde niet naar me heb hem 10 x gevraagd zachter te spelen) , staan er een paar mensen in de zaal die bleren dat ze de gitaar niet kunnen horen

Comment

• Gerrit Hurkens
                          • Dec 2000
                          • 252

Allereerst wil ik mijn waardering uitspreken over alle mensen die dit topic gebruiken om hun ergernissen eens te ventileren. Ik hoop dat het opgelucht heeft.
                          Als topicstarter van het grootste topic van het forum heb ik er ook maar weer eens 1.

Onlangs met veel moeite in een lastige, galmende zaal een congresopstelling gemaakt met micro's. Alles klonk zeer goed. Verstaandbaarheid meer dan ok.
                          Het congres begon, de eerste spreker is aan de gang. Een beetje zachte stem, maar ik kreeg hem toch verstaanbaar. En toen bedacht de bediening opeens dat de bar anders ingericht moest worden.
                          Kling, beng, rammel en nog meer van die &^^&^&^& geluiden.
                          Later begonnen ze ineens tussendoor het lunchbuffet op te zetten. Weer klink beng rammel en ook smak van de deur.
                          En dan lopen ze op een harde vloer allemaal met hakjes...............zucht....
                          \"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"

Comment

• djspeakertje
                            • Oct 2008
                            • 1912

Originally posted by Gerrit Hurkens
                            Allereerst wil ik mijn waardering uitspreken over alle mensen die dit topic gebruiken om hun ergernissen eens te ventileren. Ik hoop dat het opgelucht heeft.
                            Als topicstarter van het grootste topic van het forum heb ik er ook maar weer eens 1.

Onlangs met veel moeite in een lastige, galmende zaal een congresopstelling gemaakt met micro's. Alles klonk zeer goed. Verstaandbaarheid meer dan ok.
                            Het congres begon, de eerste spreker is aan de gang. Een beetje zachte stem, maar ik kreeg hem toch verstaanbaar. En toen bedacht de bediening opeens dat de bar anders ingericht moest worden.
                            Kling, beng, rammel en nog meer van die &^^&^&^& geluiden.
                            Later begonnen ze ineens tussendoor het lunchbuffet op te zetten. Weer klink beng rammel en ook smak van de deur.

Noujaaahh, in ieder geval kan jij er niks aan doen, dan lopen ze ook niet tegen jou te zeiken, dat scheelt weer een ergernis

Heb zelf trouwens ook nog een leuke; sta je op het karaoke-feestje van je zusje te draaien, komen ze met van die compleet ondergekraste cd die ze MOETEN horen, daar wordt je toch helemaal gek van?
                            Meestal probeer ik het niet eens meer...

Daan
                            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Hansound
                              • Apr 2006
                              • 832

Originally posted by Gerrit Hurkens

Die hakjes vind ik nou juist een van de leuke dingen van dit werk

Comment

• showband
                                • May 2001
                                • 4516

tja, al die voorbij paraderende knappe meiden in hun mooiste kortgerokte feestoutfitjes. <klipklapperendeHakjes> heupgewieg, flirten.

verschrikkelijk!

evil!

Het zou verb....
                                lekker belangrijk!

Comment

Working...