Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

In dit geval waren het zo'n 4000 man die begonnen te smijten dus daar had de beveiliging een hele klus aan gehad . Het was trouwens bekent op dit festival dat er bier gegooid ging worden vandaar alles ingepakt maar je moet wel bij de faders kunnen . Laat het daar nou net fout gaan.....

Comment

• frederic
      • Jan 2006
      • 3511

Zeker zorgen dat de foh aan de bovenkant, achterkant en zijkanten een zeil heeft.

Comment

• vasco
        • Oct 2003
        • 2567

Originally posted by Timo Beckman
        ...maar je moet wel bij de faders kunnen . Laat het daar nou net fout gaan.....
        De volgende keer dit aan de kant van je faders

Comment

• DJ Antoon
          • May 2005
          • 1681

Originally posted by frederic
          Zeker zorgen dat de foh aan de bovenkant, achterkant en zijkanten een zeil heeft.
          Misschien dan maar in 1 keer achter het podium gaan staan...

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

Originally posted by Timo Beckman
            .....Het was trouwens bekent op dit festival dat er bier gegooid ging worden .......
            das een hele goeie reden om lekker thuis te blijven....
            Last edited by Gast1401081; 29-04-13, 22:05.

Comment

• frederic
              • Jan 2006
              • 3511

Originally posted by DJ Antoon
              Misschien dan maar in 1 keer achter het podium gaan staan...
              Waar slaat dat op?

Een gewone partytent met zijflappen. Is dat zo moeilijk?

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                • Jun 2010
                • 640

voorbeeldje is volgensmij wel die oldskool analoge bak die bij mooiwark gebruikt word...
                daar ligt een doorzichtig stuk plastic overheen waar die tech gewoon de hele avond netjes onder zit mijn zijn handen...

Comment

• Lala
                  • Sep 2008
                  • 370

Frederic, ik denk dat Antoon bedoelt dat Timo dan maar een keertje naast het podium staat, ipv in de zaal. Dan maar iets minder goed geluid...

Mijn ergernis van dit weekend? Slechte bands... Festival in het noorden van het land, allemaal beginnende bandjes... V-R-E-S-E-L-I-J-K-! Als dat het niveau muzikanten is de komende jaren, dan hou ik mijn hart vast...

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Mengtafels die met een I-pad bedienbaar zijn is toch zo'n gek idee nog niet....
                    Maar, alle gekheid op 'n stokje, respect voor andermans spullen is vaak ver te zoeken, monitoren die als voetenbank worden gebruikt, subs als danspodium, amp rackjes die aan de NL8's opgepakt worden en ga zo maar door.
                    Vaak gebeurd dat ook nog eens op feesten waar je het juist niet verwacht...
                    Tip voor Timo; de transparante bak over de mixer aan de achterzijde voorzien van verticale stroken doorzichtig plastic, je ziet dit vaak in magazijnen als 'tochtdeur', kun je wel makkelijk bij de faders maar bier maakt een stuk minder kans erdoor te dringen.
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Timo Beckman
                      • Jul 2006
                      • 1298

Originally posted by MusicXtra
                      Mengtafels die met een I-pad bedienbaar zijn is toch zo'n gek idee nog niet....
                      Maar, alle gekheid op 'n stokje, respect voor andermans spullen is vaak ver te zoeken, monitoren die als voetenbank worden gebruikt, subs als danspodium, amp rackjes die aan de NL8's opgepakt worden en ga zo maar door.
                      Vaak gebeurd dat ook nog eens op feesten waar je het juist niet verwacht...
                      Tip voor Timo; de transparante bak over de mixer aan de achterzijde voorzien van verticale stroken doorzichtig plastic, je ziet dit vaak in magazijnen als 'tochtdeur', kun je wel makkelijk bij de faders maar bier maakt een stuk minder kans erdoor te dringen.
                      zoals eerder al gezegd was niet mijn spul dat had ik al helemaal ingepakt . Heb het van te voren aangegeven dat ik afgeschermd wou werken maar ja alles kost dus......

Comment

• peterwagner
                        • Oct 2008
                        • 317

Ergernis, mensen die aan je mengtafel/randapparatuur zitten tijdens de pauze.
                        Vorige week: Iemand had voor de grap aan de gain van de Lead Vocal gezeten (mon van foh), bij unmuten dus 1 groot feedbackfestijn.
                        Afgelopen weekend: Iemand had de main-gain van de grafische EQ uit gedraaid.
                        Voortaan toch maar naast het podium gaan mixen?

Comment

• DJ Antoon
                          • May 2005
                          • 1681

Originally posted by frederic
                          Waar slaat dat op?

Een gewone partytent met zijflappen. Is dat zo moeilijk?
                          Ik bedoel 2 dingen:
                          Als je het rondom (bijna) dichtmaakt, dan kan het wel eens vervelend gaan klinken in je tentje.
                          Een partytent ziet er gewoon niet uit... En kan ook een groot visueel obstakel zijn.

Comment

• SPS
                            • Mar 2004
                            • 1662

Originally posted by DJ Antoon
                            Ik bedoel 2 dingen:
                            Als je het rondom (bijna) dichtmaakt, dan kan het wel eens vervelend gaan klinken in je tentje.
                            Een partytent ziet er gewoon niet uit... En kan ook een groot visueel obstakel zijn.
                            Een gemiddelde FOH tech IS al een groot visueel obstakel
                            Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• frederic
                              • Jan 2006
                              • 3511

Als je weet dat ze met bier gooien, is het dat of bier op je materiaal. Kies dan maar uit zou ik zeggen.

Allee, in holland is het iets die voor bier moet doorgaan.

Comment

• Stoney3K
                                • Sep 2007
                                • 1399

Originally posted by RayM
                                Kwestie van duidelijkheid in het contract...
                                De exorbitant hoge prijzen die sommige lokaties vragen om over "hun" huis-systeem te spelen mogen trouwens ook wel in het ergernis-rijtje...

Technicus van het huis inhuren? Mijn rider is niks anders dan "Master Links" en "Master Rechts". Veel succes.
                                First make it work, then make it look pretty!

Comment

Working...