Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

Originally posted by JohanH
    Waarom heeft men voor een TV show (VRT Eurosong) die in feite een Live-On-Tape is in ***snaam een SD7 nodig aan FOH ?
    Misschien juist vanwege outputs?
    Tig lijnen voor je main, fills, sub, delays, en nog eens een aantal lijnen naar de OB wagen(s), outputs naar commentaarposities, backstage, timecode voor je licht, video, cue's en instarts, enz enz.
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• tarpan
      • Dec 2008
      • 266

ergernis: webshops die klanten de kans geven om iets te winnen als ze een review schrijven over een product dat ze gekocht hebben. Wat een gel*l wordt daar dan verteld. Enkel aan het taalgebruik kan je al uitmaken dat die "reviewers" het verstandelijk niveau hebben van een schel salami. Uiteraard staan er enkel reviews bij de goedkoopste meuk die er beschikbaar is. Zonder ook maar een greintje technische kennis te bezitten gaat een kind van 12 even komen vertellen wat een prachtige klank er uit zijn versterker met "grote wattage" en "mooie letjes" komt. En een "doosje met knopjes en zo" van één of ander chinees baggermerk van 6 euro kán ook geen stevige "konstruksie" hebben.
      Zag er zelfs eentje die het jammer vond dat er in de productomschrijving van een stekker, niet vermeld stond dat je die zelf in elkaar moet steken...tjah ik plak die ook even met pattex aan mijn kabel hoor...
      Last edited by tarpan; 18-03-14, 03:38. Reason: aaaargh
      als je bij de brom zit...

Comment

• ajdeboer
        • Feb 2009
        • 198

En nog leuker is dat als je een vergelijkbaar product (Behringer DI-20, zo'n stereogeval) gebruikt hebt met alleen maar gratis extra ruis enzo op een fatsoenlijke PA en daarover wél een handige review schrijft, er prompt een klaagreview op mij verschijnt...

Laat me niet lachen...

Comment

• drbeat
          • Jun 2012
          • 671

Originally posted by ajdeboer
          En nog leuker is dat als je een vergelijkbaar product (Behringer DI-20, zo'n stereogeval) gebruikt hebt met alleen maar gratis extra ruis enzo op een fatsoenlijke PA en daarover wél een handige review schrijft, er prompt een klaagreview op mij verschijnt...

Laat me niet lachen...

Dat jullie daar aan mee doen... doe dat al jaren niet meer.... en idd... dat Behringer DI geval is een klote ding...ik zelf heb de DI's van Samson.. ook wat budget, maar met veel minder ruis....maar zelfs daar heb ik zo iets van... tja... binnenkort toch maar eens kijken voor zo'n goede DI... want je hoort het direct...kwa invloed...
          Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• ajdeboer
            • Feb 2009
            • 198

Tsja, drbeat, ik ben er inmiddels ook al jaren mee opgehouden.
            Van die 12-jarige jochies die van die goedkope rommel de hemel in prijzen alsof het klinkt als Meyer ofzo, brrrrrr!

Comment

• vasco
              • Oct 2003
              • 2567

Originally posted by ajdeboer
              Van die 12-jarige jochies die van die goedkope rommel de hemel in prijzen alsof het klinkt als Meyer...
              De verhouding:
              ZAKgeld: goedkoop "professioneel" spul
              ZAAKgeld: professioneel spul

Comment

• sjig
                • May 2012
                • 909

Winkels die er totaal geen verstand van lijken te hebben:

Bedien de Jamo met de knoppen op de achterzijde. Zo kan je het volume regelen, het aantal Hz bepalen en de subwoofer aan- en uitschakelen.

Comment

• sjig
                  • May 2012
                  • 909

Ja joh, paar meter speakon te weinig. En die 2 meter waren zo belangrijk, dus laten we het lekker gevaarlijk aanpakken

Comment

• NesCio01
                    • May 2010
                    • 1987

Originally posted by sjig

Ja joh, paar meter speakon te weinig. En die 2 meter waren zo belangrijk, dus laten we het lekker gevaarlijk aanpakken
                    Dodgy!

grtz

Nes
                    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

Ergernisje van mij vanmorgen, moest een openlucht kerkdienst versterken maar op het moment dat ik arriveerde regende het....
                      Buienradar gekeken, zag er ook niet best uit, dus besloten het af te blazen, eenmaal weer thuis brak de zon in alle hevigheid door.
                      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• sjig
                        • May 2012
                        • 909

Originally posted by MusicXtra
                        Ergernisje van mij vanmorgen, moest een openlucht kerkdienst versterken maar op het moment dat ik arriveerde regende het....
                        Buienradar gekeken, zag er ook niet best uit, dus besloten het af te blazen, eenmaal weer thuis brak de zon in alle hevigheid door.
                        Zoiets hadden wij laatst ook, maar dan het tegenovergestelde.

Buienradar / Weer / Alles gaf aan dat het de hele dag droog zou zijn, met temperaturen rond de 27 graden. Uurtje na aanvang kwam de regen met bakken uit de hemel vallen. De complete rol vuilniszakken was er na 10 minuten doorheen ...

Comment

• showband
                          • May 2001
                          • 4516

Originally posted by MusicXtra
                          ik weet niet welke kerkstroming dat is, maar volgens mij zitten ze op het verkeerde spoor.
                          lekker belangrijk!

Comment

• NesCio01
                            • May 2010
                            • 1987

Buienradar / Weer / Alles gaf aan dat het de hele dag droog zou zijn, met temperaturen rond de 27 graden. Uurtje na aanvang kwam de regen met bakken uit de hemel vallen. De complete rol vuilniszakken was er na 10 minuten doorheen ...
                            Doopdienst, Gijs?

grtz

Nes

#M.W.Smith - Let it rain!
                            Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• speakertech
                              • Jan 2008
                              • 1697

Tja, dat is het risico als je met binnenspul buitenevenementen wil doen.
                              Een bui meer of minder... Laat maar komen!

Speakertech
                              Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
                              ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• sjig
                                • May 2012
                                • 909

Originally posted by speakertech
                                Tja, dat is het risico als je met binnenspul buitenevenementen wil doen.
                                Een bui meer of minder... Laat maar komen!

Speakertech
                                Het wordt meteen zo duur als je alles compleet waterdicht wilt hebben

Speakers en kabels kunnen wel een buitje hebben, maar mengtafels ed. wil je niet in de regen hebben staan

Comment

Working...