Kickdrum grotere festivals

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Dat juist inregelen van een systeem wordt heel vaak onderschat, probeer maar eens een lekker duwend laag te krijgen wanneer de subs niet goed in fase staan met de subs....
    En dat wordt heel vaak gecompenseerd door dan maar het laag erin te draaien in het gebied waarin ze elkaar niet meer tegenwerken, gevolg is blubberlaag zonder definitie die ook nog eens alles wegduwt.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• gertgeluid
      • Dec 2006
      • 520

Originally posted by RayM
      Ja, maar wat wil je daar mee zeggen? Dat het niet fout kan gaan? Een 'goed' ingeregeld systeem is geen garantie voor een goed geluid.
      Als je dit topic leest dan zitten hier de beste technici van Nederland. En toch krijg je het gevoel dat het in Nederland slecht geregeld is, de kritiek is alom aanwezig. En de festivals die hier voorbij komen worden gedaan door gerenommerde bedrijven, ga er niet van uit dat daar prutsers rondlopen.
      Van één ding ben ik wel overtuigd, het gaat vaak veel te hard. Een paar decibellen minder geeft vaak al een aangenamere sound.
      Ik wil niks zeggen. Ik stelde een vraag aan SoundFacilities.

Er zitten hier vast goede techhneuten, maar buiten het forum zitten er nog veel meer en misschien wel beter. Van de namen die ik noem, zitten er weinig op het forum.

Gerenommeerde bedrijven hebben ook wel eens prutsers rond lopen. En als je kijkt buiten de grote festivals, dan zakt je broek af.

Sorry. Ik zal ophouden met blaffen. Was er ook wel klaar mee. Doei.

Comment

• RayM
        • Jan 2006
        • 742

Originally posted by gertgeluid
        En als je kijkt buiten de grote festivals, dan zakt je broek af..
        Dan weet ik niet waar jij kijkt. Ik kom als gasttechnicus regelmatig op (kleinere) festivals en ben over het algemeen
        heel tevreden. En in mijn regio zijn een aantal bedrijven die op dat gebied hun zaakjes heel goed voor elkaar hebben.
        Heerlijk die stilte

Comment

• peterwagner
          • Oct 2008
          • 317

Dan weet ik niet waar jij kijkt. Ik kom als gasttechnicus regelmatig op (kleinere) festivals en ben over het algemeen
          heel tevreden. En in mijn regio zijn een aantal bedrijven die op dat gebied hun zaakjes heel goed voor elkaar hebben.
          Ieder z'n eigen referentiekader. Gert doet een aantal hele grote artiesten en staat op andere plekken te mixen dan de meeste forumleden. Zijn standaard ligt vrij hoog, en dat is z'n goed recht. Daardoor is ie (terecht) wat minder snel tevreden.

Comment

• RayM
            • Jan 2006
            • 742

Originally posted by peterwagner
            Ieder z'n eigen referentiekader. Gert doet een aantal hele grote artiesten en staat op andere plekken te mixen dan de meeste forumleden. Zijn standaard ligt vrij hoog, en dat is z'n goed recht. Daardoor is ie (terecht) wat minder snel tevreden.
            Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen referentiekader, daar zijn ook alle meningen op gebaseerd.
            Mijn standaard ligt ook hoog en ik verwacht dat van iedere technicus die serieus met zijn vak bezig is.
            En grote artiesten doen is ook geen garantie...
            Heerlijk die stilte

Comment

• peterwagner
              • Oct 2008
              • 317

Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen referentiekader, daar zijn ook alle meningen op gebaseerd.
              Mijn standaard ligt ook hoog en ik verwacht dat van iedere technicus die serieus met zijn vak bezig is.
              En grote artiesten doen is ook geen garantie...
              Geen garantie, maar ze worden niet gevraagd omdat hun haar zo leuk zit. ( no offense Gert ;-) )

Comment

• gertgeluid
                • Dec 2006
                • 520

Geen garantie, maar ze worden niet gevraagd omdat hun haar zo leuk zit. ( no offense Gert ;-) )
                En bedankt hè

Wie zit er eigenlijk achter de naam RayM? Dat lult makkelijker misschien. Dat geblaf met maskers op is zoooo vermoeiend.

Comment

• peterwagner
                  • Oct 2008
                  • 317

En bedankt hè

Wie zit er eigenlijk achter de naam RayM? Dat lult makkelijker misschien. Dat geblaf met maskers op is zoooo vermoeiend.
                  Op z'n site staat z'n naam en wat ie doet. www.audiosupport.net

Comment

• kvdb013
                    • Nov 2010
                    • 337

Op z'n site staat z'n naam en wat ie doet. www.audiosupport.net
                    Ow eentje uit de familie MEYER, die zit
                    gebakken
                    Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• Olaf Duffhuës
                      • Oct 2000
                      • 2477

Als je dat zelf nou ook even regelt, is iedereen blij..;-)
                      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• NesCio01
                        • May 2010
                        • 1987

Gert doet een aantal hele grote artiesten en staat op andere plekken te mixen dan de meeste forumleden. Zijn standaard ligt vrij hoog, en dat is z'n goed recht. Daardoor is ie (terecht) wat minder snel tevreden.

Leuk te lezen dat één forumlid een ander zo hoog aanslaat, maar............
                        Peter, je bent zelf ook niet de minste en doet (in mijn ogen) ook erg leuke projecten
                        en dingen op een behoorlijk level.

grtz

Nes
                        Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• gertgeluid
                          • Dec 2006
                          • 520

Peter Wagner is goed met Vi's. Beter dan ik. En met hiphoppers. En met monitors. Eigenlijk is Peter veel beter.

Ik stop ermee.

Te koop: koptelefoon met krulsnoer, zwarte stift en een rol witte tape.

Comment

• gertgeluid
                            • Dec 2006
                            • 520

Originally posted by NesCio01
                            ....en dingen op een behoorlijk level.
                            Wagner wil de 110 nog wel eens aantikken. Speaking about level

Nu stop ik echt. Sorry dat ik zo'n lul ben af en toe. Moet wat frustratie kwijt ofzo. Blegh.

Comment

• NesCio01
                              • May 2010
                              • 1987

Te koop: koptelefoon met krulsnoer, zwarte stift en een rol witte tape.
                              Sorry Gert,

Ik heb enige tijd geleden juist de zwarte stift en de witte tape
                              ingeruild voor zwarte (balletvloer) tape en een witte fineliner.

Ziet er toch een stuk gelikter uit (vind ik).

Idee heb ik overigens gepikt van een vriend en niet
                              onverdienstelijke techneut.

Verder klink je of het tijd wordt eens je hart te luchten?

Don't quit!

grtz

Nes

ps. wat is een kruissnoer?
                              Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• djspeakertje
                                • Oct 2008
                                • 1912

Originally posted by NesCio01

ps. wat is een kruissnoer?
                                KRULsnoer, even lezen de volgende keer

Kruissnoer klinkt wel interessant trouwens...

Daan
                                I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                                I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

Working...