Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • theo
    • Nov 2001
    • 503

Prospect gehoord.
    Was afgelopen week effe op vakantie in centraal nederland, van de gelegenheid gebruik gemaakt om een nieuwe mixer te halen bij tmaudio.
    Daarna door gereden naar Musicxtra om de prospect eens te beluisteren.
    Moet zeggen de set klinkt erg goed, Maar haalt niet veel meer uit als mijn cobra set 4 ,(wel met 4weg aangestuurd en in tijd gezet).
    Wel Zou t een hele mooie set zijn geweest, basje topje als de top niet zo'n grote vierkante kast was geweest.
    Want als je deze top op een statief set of op een paaltje in de sub, Krijg je en ik citeer sander, "een kind met waterhoofd en veel te grote schoenen".
    Mocht je t ontwerp van deze kast nog eens aanpassen hou ik me aanbevolen.
    Maar ik denk dat een zeer goed gelukte set is die behoorlijk wat aan kan.
    Zie uit naar je 12 inch coax kast, want prototype was ook een blokkendoos.
    Maar ook deze klank was veelbelovend
    Succes ermee, en bedankt voor de gastvrijheid.

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

mooie recensie, Theo.

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Volgende week is Brooklyn Audio te beluisteren op ADE (Amsterdam Dance Event) bij Doka, in het voormalig Volkskrant gebouw.
        De set daar bestaat uit 2 Prospect toppen, 2 Prospect kick's en 4 X218 subs.
        En bij Roest, dat zijn de voormalige Stork fabriekshallen, in beide area's.
        De grote hal hangt de line-array, 7 toppen per kant, met daaronder 12 X218 subs in cardoide opstelling, een setje Xtreme's met Prospect subs voor de monitoring en mogelijk nog een setje Prospect toppen als front fill.
        De kleine zaal staat een Prospect set met 4 subs, 2 kick's en 2 toppen.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Hier even een preview van een aantal nieuwe kastjes die eraan zitten te komen.
          Het gaat om een 6"/1", 8"/1" en een 12"/1" coaxiaal top, allen actief tweeweg aangestuurd met respectievelijk 350/190 Watt voor de kleinste twee en 700/190 Watt voor de 12"/1".
          In tegenstelling tot de afbeelding komen er Powercons in, een input en een link aansluiting.
          Alleen zijn voorzien van statiefflens en mogelijkheid om te vliegen, ze zijn niet bedoelt als floormonitor.
          In de pijplijn zit nog een 15"/1,4", dan sluit de hele lijn perfect aan bij de Prospect en de line-array.
          De planning is dat de eerste kastjes voor het einde van dit jaar klaar zijn.

Comment

• desolation
            • Jun 2012
            • 706

wat een prestaties kunnen we verwachten van zo'n 12" of 15" kastje ?

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Een kristal helder geluid met een bijna vlakke response tussen 50Hz en 16kHz.
              Max SPL zal rond de 123dB liggen en het gewicht rond de 15kg voor de 12".
              De 15" zal iets lager kunnen met een max SPL van rond de 126dB en een gewicht van rond de 24kg.

Comment

• sis
                • Jul 2003
                • 3305

Mogen wij ook weten welke speakers je gaat gebruiken ?
                Of is dit strikt geheim ?
                sis
                Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• kvdb013
                  • Nov 2010
                  • 337

Wat is de rede dat er geen prijzen op jou site staan?
                  Discussiƫren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Noem me een goede reden waarom ik dat wel zou doen...

Comment

• Timothy
                      • Aug 2005
                      • 175

Originally posted by MusicXtra
                      Noem me een goede reden waarom ik dat wel zou doen...
                      Idee??: Mensen die mogelijks interesse hebben, maar niet weten of ze met hun budget bij jouw materiaal terechtkunnen en dan misschien via internet op zoek gaan naar alternatieven (mogelijks gemiste kans voor een verkocht product voor jou)?

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Brooklyn-Audio is een merk dat zich qua prijs in het middensegment wil bewegen maar wel met de kwaliteit die je eerder in het topsegment vindt.
                        Op basis van die prijs zou het dus direct in het middensegment geplaatst worden zonder dat iemand het ooit gehoord heeft en dat is niet de bedoeling.
                        Merk toch steeds al dat het verkeerd beoordeeld wordt, de Prospect wordt regelmatig als groot bestempeld maar in verhouding tot de prestaties is het juist heel erg compact.
                        Om Theo, die onlangs is komen luisteren, te citeren: Moet zeggen de set klinkt erg goed, Maar haalt niet veel meer uit als mijn cobra set 4 ,(wel met 4weg aangestuurd en in tijd gezet).
                        Hij vermeldde er niet bij dat er dan ook wel 2 toppen nodig zijn, dus qua transportvolume en gewicht minimaal het dubbele!
                        Zelf maak ik me er ook schuldig aan, laatst een set van 2 Prospect toppen, 2 kick's en 4 X218's geplaatst bij Doka, een tijdelijke club in het voormalig Volkskrant gebouw in Amsterdam.
                        Onlangs met de nieuwe fly-bumper voor de Prospect de toppen opgehangen, weer opnieuw inregelen en uiteindelijk 2 X218's en 2 kick's weer weggehaald.
                        Setje van 2 X218's en 2 Prospect toppen blijkt dus ruim voldoende te zijn voor een zaal met een capaciteit van 600 man, en daar wordt volop dance muziek gedraaid!
                        Wil iemand prijzen weten dan is een mailtje naar mij genoeg om alle prijzen te krijgen maar tevens krijgt hij dan een uitnodiging om vrijblijvend te komen luisteren.

Comment

• kvdb013
                          • Nov 2010
                          • 337

Ik denk dat er heel veel mensen zijn die online producten willen vergelijken, zowel specs als prijs.
                          Mensen zijn vaak ook ongeduldig en willen meteen weten wat iets kost, omdat er bij jou geen prijzen bij staan laten ze jou site misschien wel links liggen.
                          Dat zou toch zonde zijn.
                          En waarom prijzen niet weergeven het is toch geen geheim wat iets moet kosten?
                          Een advies prijs is toch wel fijn om te weten, eventuele kortingen kunnen dan altijd nog verrekend worden.
                          misschien heb ik het niet bij het juiste eind , maar ik denk dat je meer verkoopt met de prijzen vermeld dan zonder prijzen.

Comment

• MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

Originally posted by kvdb013
                            Ik denk dat er heel veel mensen zijn die online producten willen vergelijken, zowel specs als prijs.
                            En dat is dus precies wat ik probeer te voorkomen.

Comment

• kvdb013
                              • Nov 2010
                              • 337

Het is jou site natuurlijk, en als je goed verkoopt zal het toch goed werken!

Comment

• PvG
                                • Sep 2012
                                • 979

Als je serieus interesse hebt, stuur je een mailtje en ga je een keer luisteren. Heb je dat niet, dan maakt de prijs ook niet uit. En zelfs als je serieus interesse hebt, zal een paar duizend euro meer/minder op een complete set niet direct doorslaggevend zijn. Ik snap MusicXtra's keuze volledig.
                                As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

Comment

Working...