Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Originally posted by soundsystem
    Nu heb je 3 verschillende kasten op het laag, lijkt me nogal moeilijk om af te stellen?
    Alle Brooklyn Audio luidsprekers matchen met elkaar qua fasegedrag, dat betekent dus dat je iedere sub, top, line-array, etc. met elkaar kunt combineren.
    Daarbij draaien de Prospect subs en de X218 met identieke presets, ze kunnen dus willekeurig door elkaar gebruikt worden zonder dat er problemen ontstaan.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• vdlaanlichtengeluid
      • Jun 2010
      • 640

Dan lijkt het me toch nog veel logischer dat je allemaal dezelfde kasten mee neemt of ben ik nu gek? In mijn ogen klinkt het nu zo van, dit stond er toevallig laten we dit maar mee nemen...

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Voor de verhuur heb ik zelf ook 'slechts' 6 Prospect subs beschikbaar, dit omdat ik voldoende X218's heb om dit soort set-ups te kunnen maken.
        Dan zou je kunnen overwegen alleen X218's mee te nemen maar het oog wil ook wat, nu staat er een mooie Prospect stack met een centercluster aan X218's.

Comment

• soundsystem
          • Aug 2011
          • 73

Wat is eigenlijk het grote verschil tussen een X218 sub en bv 2 losse prospect subs?

Comment

• djspeakertje
            • Oct 2008
            • 1912

Zie de specs op www.brooklyn-audio.nl ...

Voor zover ik weet gaat de X218 een stukje harder maar is er in de ontwerpfase een compromis gemaakt tussen compact en inhoud. De X218 is zo compact mogelijk en kan daardoor zo'n 10Hz minder laag dan een Prospect sub. De Prospect sub heeft de ideale inhoud en is daardoor wat groter van formaat, maar loopt lager door.

Daan
            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Zoveel scheelt het allemaal niet hoor.
              De X218 komt een fractie minder laag dan de Prospect sub, scheelt minder dan 5Hz en is compacter dan 2 Prospect subs, de max SPL is nagenoeg gelijk.
              Vooral bij stacken van grotere aantallen is de X218 wat praktischer, 16 Prospect subs stapelen en aansluiten is nou eenmaal meer werk dan 8 X218's.

Comment

• Watt Xtra
                • Oct 2004
                • 1119

Plus een X218 ligt nou eenmaal wat stabieler dan een prospekt sub. Voor een standaard setje prima te doen die prospekts.. Maar wil je wat hoger stapelen dan zijn de 218 toch echt wel stabieler!
                JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

Plaats delict is Eefsele, een dorpje tussen Arnhem en Enschede, ik had er zelf nog nooit van gehoord.

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

Originally posted by MusicXtra
                    Plaats delict is Eefsele, een dorpje tussen Arnhem en Enschede, ik had er zelf nog nooit van gehoord.
                    dat is ongeveer 80 kilometer, tussen Arnhem en Enschede/
                    Groenlo lijkt er beter op, en dat is waar de Grolsch oorspronkelijk vandaan komt.

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

het lijkt erop dat er maandag as een paar setjes bij de katholieke kerk staan in Breukelen...

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Nieuwe clip van Sharon Doorson met Mischa Daniels is vandaag in premiere gegaan.
                        Op 3'47 ben ik zelf ook nog even in beeld.
                        Klik

Comment

• pilot
                          • Nov 2003
                          • 267

Toch weer mooie reclame voor de monitors.Zijn ook erg bijzonder.
                          Vraagje dat systeem wat in de panama is weggezet dus de speaker zuilen zijn die nog meer geproduceerd en geplaatst of is dat de enige?
                          master-qsc en de rest

Comment

• MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

De Column zijn in totaal nu 3 sets van geproduceerd, 1 staat er in Panama, 1 in La Rocca, Belgïe en één set is bij mijn voormalig compagnon achtergebleven.
                            Overigens kan ik de set nog steeds gewoon leveren.

Comment

• teunos
                              • Feb 2008
                              • 352

Speel je weer de bouncer Sander?
                              ''diamonds are forever''

Comment

• speakertech
                                • Jan 2008
                                • 1697

In het LINE10 gegevensblad:"Grille: Aluminium anodized with intergrated rigging."
                                Maak daar even anodized en integrated van, is wel zo professioneel.
                                Zo zijn er nog wel een paar.
                                Bij mijn vorige baas hadden ze een echte Engelsman in dienst om taalfouten en verkeerde zinsbouw eruit te halen. Maar bijv, een ervaren leraar Engels de teksten laten lezen is ook een optie.

Ik weet het, "we are all undertakers with littel time and money."
                                Of gebruik gewoon Nederlandse tekst.

Speakertech
                                Last edited by speakertech; 03-08-13, 11:59.
                                Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
                                ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

Working...