Site ziet er goed uit hoor. netjes en overzichtelijk, geen poespas.
Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.
Collapse
X
-
-
Ziet er goed uit, al zou ik wel een keer een uurtje een docent Engels inhuren om de teksten zo hier en daar wat op te poetsen... ( "All systems has identical phase response for optimum performance" schrijf je met "have", "all systems have")
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
De product page wordt nog over nagedacht wat de slimste manier wordt om te navigeren, zoals ie nu is blijft het dus niet.
@Daan; leef je uit zou ik zeggen.
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Je hoort vaak zeggen dat geluk niet zo te koop is
Maar geld doet wonderen en vooral als het een hoop is!Comment
-
Handig om dat via de mail te doen, adres vindt je bij contact op de site.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Nou Sander,
Hard gewerkt de afgelopen weken, zie ik wel.
Mooie strakke site, die mss nog een persoonlijke page mag krijgen?
't Schijnt dat daar tegenwoordig naar gekeken wordt, wie zit erachter
en wat zijn de skills.
Grtz uit CA
NesWeest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!Comment
-
Ben er nog niet uit of dat ook inderdaad toegevoegde waarde heeft.
Heb vooral de kunst van het weglaten toegepast, het product moet centraal staan want daar draait het om.
Precies voor de commentaren die ik tot nog toe hier zie heb ik de site, die dus nog lang niet af is, online gezet.
Commentaar wordt dus ook zeker wat mee gedaan.
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
-
Je hoort vaak zeggen dat geluk niet zo te koop is
Maar geld doet wonderen en vooral als het een hoop is!Comment
-
What about 'podium' instead of stage.....
Dave[FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]Comment
-
Tip: ik vind de specsheets (pdf-jes) zoals bijv. SA deze maakt erg handig. Compact en (bijna) alle relevante info staat er in (voor eindgebruiker, flightcasebouwer/hoezenmaker, ...)
Iets om over na te denken: waar ga je de specs allemaal vastleggen? Je zou op de website een wat algemener verhaal kunnen zetten met toepassingsvoorbeelden en hoe dit concept tot stand is gekomen (asymmetrische hoorn prospect, vorm van de kasten, enz). De detailspecs per kast alleen in de pdf-jes.
Een pagina met wat info over wie je bent, wat je doet ed schept vertrouwen bij potentiƫle kopers.As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment
-
Een paar tips naar mijn gevoel:
1) De ronde buttons voor de imageflow zijn nogal amateuristisch, geven mij nogal een "ik was het beu en mijn zoon kan ook tekenen" gevoel
2) Probeer achter je fotos in de pagina een lichte schaduw te zetten en een kleine blur eventueel, maakt de overgang wat minder hard
3) snij aub de prospect top foto goed uit, die witte vlek rechtsonder ziet er niet uit
4) gebruik eventueel een texture of gradient tussen de 2 donkere balken, maakt je site meteen wat levendiger. een heel lichte transparante versie van je logo dat infinite repeat op de huidige kleur kan bv leuk zijnComment

Comment