Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RenéE
    • Oct 2006
    • 291

Originally posted by djspeakertje
    Dat vind ik toch bijzonder. Je hebt weliswaar nauwelijks/geen reflecties vanuit het dak (heeft ook te maken met het soort tent. Een hoge circustent heeft een ander dak dan een standaard feesttent), maar de reflecties van de zijwanden zijn hetzelfde omdat de top aan beide kanten van de onaxis lijn 50 graden hoog afstraalt. Ik ben benieuwd wat het systeem in een standaard feesttent zou doen qua reflecties. (en dan bedoel ik dus dit model tent: http://www.amstelveenweb.com/afbeeld...-feesttent.jpg)

Daan
    Klopt, de tent was in dit geval wel wat gunstiger dan die zwaar irritante aluhallen waar je vaak mee te maken krijgt. Wat dat betreft ben ik daar ook nog wel benieuwd naar. Maar als je het vergelijkt met een systeem met 40 graden verticale spreiding (symmetrisch) en 70-90 graden horizontaal (niet heel ongewoon), dan blaast dit volgens mij toch wat minder tegen dak/wanden aan.

Comment

• knorrepot
      • Oct 2009
      • 234

Originally posted by RenéE
      Was een relaxed klusje inderdaad! En ook ik had een aangename kennismaking met Brooklyn Audio. Normaal gesproken gaan bij mij in een tent al heel snel de oordoppen in want meestal schettert/reflecteert het hoog toch maar alle kanten op en wordt het een rommeltje. Prospect klinkt van zichzelf gewoon goed en door de spreiding bleven reflecties ook een stuk meer achterwege voor mijn gevoel.
      Hier ben ik het met René eens! Nou had ik de set al eens een keer vaker gehoord dus is mijn mening niet op 1 luister sessie gebaseerd

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Tijdens de sub testdag aardig kunnen laten zien waartoe de Prospect set in staat is.
        4 Prospect subs, 1 L'Acoustics SB28, 1 Brooklyn Audio X218 en 6 Meyer USW subs, allemaal netjes met elkaar in fase gezet.
        Na de vergelijkende luistertests alles tegelijk aan, de toppen hadden er geen enkele moeite mee, er hadden nog wel een paar subs bij gemogen.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• daviddewaard
          • Mar 2008
          • 627

en dit allemaal midden op de openbare weg?
          A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Ja een drukke doorgaande weg.

Comment

• jakkes72
              • Dec 2003
              • 1015

Originally posted by MusicXtra
              Ja een drukke doorgaande weg.
              In Alemelow....?

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

Originally posted by jakkes72
                In Alemelow....?
                ja, dat jullie dat in de beschaafde wereld niet kennen / kunnen wil nog niet zeggen dat het bij ******** niet mogelijk is... Afstandmeten deden we ook door lantaarnpalen te tellen...

Comment

• jakkes72
                  • Dec 2003
                  • 1015

Afstand meten doen we hier niet met lantaarnpalen maar met paaltjes van de afrastering aan de rand van het weiland aangezien niet iedere weg hier verlichting heeft...

Comment

• djspeakertje
                    • Oct 2008
                    • 1912

Schroeven jullie ook parasols vast in het wegdek als de contragewicht-subs getest moeten worden?

Daan
                    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

Gisteren is er een clip opgenomen met DJ Mischa Daniels featuring Sharon Doorson. Op de set is gebruik gemaakt van de Brooklyn Audio Xtreme's met daaronder twee Prospect subs in de 'kleinste club ter wereld'.
                      En ik was daar uiteraard bij met mijn camera.

Comment

• Outline
                        • Feb 2006
                        • 1434

Ik ben benieuwd hoeveel mensen de Xtreme zullen herkennen als speaker...

Comment

• MusicXtra
                          • Feb 2006
                          • 9316

Heb al eens een paar DJ's gehad tijdens een seminar op de dance fair die ze geweldig vonden alleen misten ze wel een monitor.

Comment

• djspeakertje
                            • Oct 2008
                            • 1912

Voor of na het draaien?
                            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

Erna, niet op het idee gekomen ff de monitorpotmeter open te draaien.

Comment

• MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

Het heeft ff geduurd maar de site is eindelijk online.
                                Moet nog wel veel aan gebeuren, specsheets en user manuals komen er als downloadbare PDFjes op en foto's moet nog aan gewerkt worden.

Comment

Working...