Prospect gehoord.
Was afgelopen week effe op vakantie in centraal nederland, van de gelegenheid gebruik gemaakt om een nieuwe mixer te halen bij tmaudio.
Daarna door gereden naar Musicxtra om de prospect eens te beluisteren.
Moet zeggen de set klinkt erg goed, Maar haalt niet veel meer uit als mijn cobra set 4 ,(wel met 4weg aangestuurd en in tijd gezet).
Wel Zou t een hele mooie set zijn geweest, basje topje als de top niet zo'n grote vierkante kast was geweest.
Want als je deze top op een statief set of op een paaltje in de sub, Krijg je en ik citeer sander, "een kind met waterhoofd en veel te grote schoenen".
Mocht je t ontwerp van deze kast nog eens aanpassen hou ik me aanbevolen.
Maar ik denk dat een zeer goed gelukte set is die behoorlijk wat aan kan.
Zie uit naar je 12 inch coax kast, want prototype was ook een blokkendoos.
Maar ook deze klank was veelbelovend
Succes ermee, en bedankt voor de gastvrijheid.
Was afgelopen week effe op vakantie in centraal nederland, van de gelegenheid gebruik gemaakt om een nieuwe mixer te halen bij tmaudio.
Daarna door gereden naar Musicxtra om de prospect eens te beluisteren.
Moet zeggen de set klinkt erg goed, Maar haalt niet veel meer uit als mijn cobra set 4 ,(wel met 4weg aangestuurd en in tijd gezet).
Wel Zou t een hele mooie set zijn geweest, basje topje als de top niet zo'n grote vierkante kast was geweest.
Want als je deze top op een statief set of op een paaltje in de sub, Krijg je en ik citeer sander, "een kind met waterhoofd en veel te grote schoenen".
Mocht je t ontwerp van deze kast nog eens aanpassen hou ik me aanbevolen.
Maar ik denk dat een zeer goed gelukte set is die behoorlijk wat aan kan.
Zie uit naar je 12 inch coax kast, want prototype was ook een blokkendoos.
Maar ook deze klank was veelbelovend
Succes ermee, en bedankt voor de gastvrijheid.

Comment