Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • qvt
    • Oct 2009
    • 721

GoPro DE oplossing hiervoor, of magic lantern op je canon zetten en lak aan de sluiter hebben
    There is no substitute for imagination

Comment

• showband
      • May 2001
      • 4516

Originally posted by MusicXtra
      Dan krijg je dus 7500 stukjes.....
      Is mij net ff teveel editen.
      heb je software voor:
      lekker belangrijk!

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Ik heb een mooi hähnel timertje gekocht, die op mijn Canon aansluiten, interval op 2 tot 3 seconden instellen en de rest gaat vanzelf.
        Had bij het eerste filmpje het aantal foto's per interval op 99 staan, dat was goed maar het aantal intevallen op 5 waardoor er dus maar 495 foto's gemaakt zijn.
        @Showband, ik heb geen video camera van voldoende kwaliteit dus ook dat is geen optie.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• desolation
          • Jun 2012
          • 706

Ook daar zit gewoon een sluiter in die aan slijtage onderhevig is.
          Kan wel weer 3 tot 400 euro gaan uitgeven maar dan komt er ook weer een 16 gig SD kaartje bij, battery-pack omdat je met een setje batterijen geen 7500 foto's kunt maken, misschien nog een ander objectief omdat het objectief dat erbij zit niet de juiste is en ga zo maar door, voor je het weet ben ik weer 600 euro verder, en dat voor een time lapse filmpje.
          Dan maar gewoon met mijn Canon aan de slag, had het maar geen camera moeten worden.
          Nope, de NEX is MIRRORLESS. Geen mechanische sluiter die kan slijten maw

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Er zit nog steeds een (mechanische spleet) sluiter in bij mijn weten, alleen de spiegel ontbreekt.
            Maar los daarvan ga ik geen extra geld investeren terwijl ik een professionele camera uitrusting heb.

Comment

• Roeltej
              • May 2001
              • 761

Punt is dat ik enkel een prachtige 5D MK2 met L glas tot mijn beschikking heb.
              Heb nog wel een mooie 350d in de aanbieding, past je L-glas mooi op, CF kaart erin en gas geven maar
              Vitality Show

Comment

• drbeat
                • Jun 2012
                • 671

Originally posted by Roeltej
                Heb nog wel een mooie 350d in de aanbieding, past je L-glas mooi op, CF kaart erin en gas geven maar
                ???????hu?? Kun je nu met een BA top ook al foto's maken op timelaps??

Zonder gekheid, mooi klusje! Alleen niet mijn soort feestje of muziek.....

Hoop de 12s in harderwijk de toppen en subs te kunnen gaan beluisteren...ben Zeer benieuwd!!!!
                Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

Afgelopen zaterdag demo gegeven in een tent van 20*40 meter voor een ongeveer 1000 koppig publiek met live bands en een DJ.
                  In de tent twee podia, aan iedere kopse kant één met bij ieder podium een identieke set.
                  Set bestond uit 4 Prospects subs, 2 Prospect kick's, 2 Prospect toppen en voor wat extra sub 2 X218 subs, dit alles gevoed door 2 ampjes.

Comment

• Watt Xtra
                    • Oct 2004
                    • 1119

Heb je nou geen betere foto sander? Idd en die demo is voor mij gedaan. Ik heb sander gevraagt wat het setje nou zou kunnen nadat ik bij hem ben geweest en het setje gehoort had. Ik weet het nu.

Dit betrof een festivalletje met idd een tent van ruim 40 bij 20 meter, ruim 13 meter hoog, ontwerp circustent. Deze tent was geplaatst in een ruim opgezet weiland zonder mogelijkheid om snel even tegen gevels en of gebouwen te kunnen reflecteren.

Als je het setje ziet staan in de tent, zou ieder persoon met een beetje verstand van zaken je voor gek verklaren dat dat voldoende zou wezen. NOU..het is voldoende!! Die top gaat hard..maar wel hard zonder ook echt hard te klinken. Hij is gewoon erg goed.
                    toppen stonden op een goede 8-10 meter uit elkaar.. iets naar binnen gedraait.. overal egaal geluid.. nergens het idee gehad dat er iets mist.. Spreiding is gewoon erg goed.. infill kun je thuislaten. (ik had 4 actieve kastjes als zekerheid meegenomen)

Ik heb er een dj over gehoort, garagerock, ska en dancerock... het is gewoon allemaal erg goed te doen. Voor het echt dikke sub hadden er achteraf misschien een 2tal subben bijgemogen. Maar het was goed in balans.. broekspijp wapperen en kriebels in de buik is achterwegen gebleven. Maar waar heb ik het over.... er stonden "slechts" 4 18" speakers per kant te spelen!

Dit is echt wel een dikke topkast! Na de tijd heb ik stackjes in mn uppie afgebouwd.. Dat is gewoon makkelijk te doen. Mierenneuker modus aan... er mogen nog meer handgrepen in :P
                    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

Nee, ik heb helaas geen betere foto, deze is gemaakt met mijn telefoon.
                      Het was een goede demo om te laten zien waar de Prospect set toe in staat is, er hadden voor het mooie inderdaad nog twee extra subjes bij gemogen, dat was nu de beperkende factor.
                      Dat zegt ook wel weer iets over de top, die is dus in staat om meer dan 4 18" drivers bij te benen.
                      Denk dat met extra subs erbij het ook nog geen probleem was geweest als de tent 15 meter langer was geweest, op het tegenoverliggende podium kwam alles meer dan luid en duidelijk door.

Comment

• MELO
                        • Feb 2011
                        • 77

Ook even een compliment aan Jorrit, perfect geregeld!
                        De juiste mensen op de juiste plaats, chapeau!
                        Olé Olé, mijn baas heeft Brooklyn Audio !!

Comment

• RenéE
                          • Oct 2006
                          • 291

Was een relaxed klusje inderdaad! En ook ik had een aangename kennismaking met Brooklyn Audio. Normaal gesproken gaan bij mij in een tent al heel snel de oordoppen in want meestal schettert/reflecteert het hoog toch maar alle kanten op en wordt het een rommeltje. Prospect klinkt van zichzelf gewoon goed en door de spreiding bleven reflecties ook een stuk meer achterwege voor mijn gevoel.

Comment

• djspeakertje
                            • Oct 2008
                            • 1912

Dat vind ik toch bijzonder. Je hebt weliswaar nauwelijks/geen reflecties vanuit het dak (heeft ook te maken met het soort tent. Een hoge circustent heeft een ander dak dan een standaard feesttent), maar de reflecties van de zijwanden zijn hetzelfde omdat de top aan beide kanten van de onaxis lijn 50 graden hoog afstraalt. Ik ben benieuwd wat het systeem in een standaard feesttent zou doen qua reflecties. (en dan bedoel ik dus dit model tent: http://www.amstelveenweb.com/afbeeld...-feesttent.jpg)

Daan
                            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Ericsamandj
                              • Jul 2010
                              • 414

Ik heb het topic niet vanaf het begin gevolgd maar zijn de prospect toppen actief gefilterd?

Moet haast wel met zulke vermogens uiteraard.

Maar de top is een 3 weg systeem toch?

Moet je in theorie 3 amps hebben om ze aan te sturen en dus ook een eigen processor, daar de meeste processors maar 6 uitgangen heeft?

Comment

• MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

Of je nou in een tent of een zaal staat, beiden hebben zijwanden, de reflecties van het mid en hoog zullen in een tent niet veel anders zijn vanaf die zijwanden.
                                De meeste ellende komt van het schuine dak, daar is de Prospect dus ideaal vanwege die assymetrische hoorn.
                                Ander groot voordeel is dat je, vanwege de brede horizontale spreiding en de enorme capaciteit van de hoogdriver alles met slechts één driver per kant kunt doen.
                                Daardoor heb je niet de ellende die je met meerdere toppen in huis haalt, dus in feite een puntbron.
                                @Eric; De toppen zijn 3 weg maar met een passief filter voor de 2" en 1" driver, ze worden dus bi-amped aangestuurd en met subs erbij heb je dus drie amp kanaaltjes nodig per kant.

Comment

Working...