Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.
Collapse
X
-
-
-
Comment
-
Als er wind staat zet je Danley neer.
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Maar er zijn wel merken die rekening houden met de wind
I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
-
In de openlucht hoor je de set zoals de set klinkt, zonder reflecties en dus prima om de kwaliteit te beoordelen.
Een set die niet lekker klinkt zal dat buiten ook zeker niet doen.
Tot nu toe presteert het systeem onder alle omstandigheden meer dan goed, of het nou metal, jazz, dance of klassiek is maakt niet uit.
Volgende week zaterdag staan er sets in drie zalen van Studio K in Amsterdam, 29 en 30 april ook weer een aantal sets, waaronder de line-array, op diverse locaties in Amsterdam en ben nu bezig met een groot open-air event op 5 mei voor de line-array en twee Prospect sets.
Wie langs wil komen moet me maar een PM sturen, regel ik een gastenlijst.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Waar is het event op 5 mei? Dat valt midden in mijn meivakantie namelijk
-
Jij staat al een paar jaar te trappelen de set een keer te kunnen beluisteren......
5 mei is in Amsterdam, volgens mij kun je beter op 25 mei komen, dat is dichter bij jou in de buurt.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Haha ja, het is altijd ver weg of door de week (middelbare school enzo). Waar is het de 25e?
-
Zo uit mijn hoofd weet ik de plek niet maar in ieder geval een stuk dichterbij.
Je bent anders in je meivakantie ook welkom om bij mij te komen kijken en luisteren hoor.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
ik = glas in de rechterhand, PinkFloyd-shirt op spijkerbroek.
de rest mag zichzelf introduceren,
enne, open lucht hoor je de set het beste. Geen rariteiten zoals EQ's oid nodig om te corrigeren, en voldoende afstand om de throw ( en daarmee filters) door te lopen. ( Jazeker, een goede geluidstechnicus loopt rond...)Comment
-
Juist niet, heb maar heel zelden een live metal band gehoord die een beetje fatsoenlijk speelde.
Hoe wil je een geluidssysteem beoordelen wanneer de back-line al zo hard is dat het bloed uit je oren komt in een tent die bol staat van de reflecties?
Dan ben je dus heel erg afhankelijk van de band, de man achter de knoppen, de systeemtech en de akoestiek, teveel variabelen om nog van een eerlijke beoordeling te spreken.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment

Comment