Hier ook nog een leuk fimlpje.
Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.
Collapse
X
-
-
18 bij 100 meter, staat een pagina terug ergens.
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Klopt, podium stond ongeveer 20 meter van de achterwand, netto bleef er dus ongeveer 75 meter zaal over.
Zonder delay stack had ik tot pakweg 30 meter een heel lekker dik geluid, daarna werd het minder doordat het indirecte geluid het directe geluid steeds meer ging overstemmen. Met 1500 man publiek erin werd die 30 meter opgerekt tot dik 40 meter, meer dan voldoende voor die locatie. Had overigens nog wel verder gekund maar daarvoor had de line-array een iets andere hoek moeten hebben, nu had ik die op 50 meter gericht.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Had het plan om van de totale opbouw een time-lapse te maken, helaas dachten mijn camera en geleende timer daar anders over.
Door een foute instelling van de timer bleef het beperkt tot 500 opnamen en dus 20 seconden.
Hier kun je kijken.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Ja, heb inmiddels zelf een timertje gekocht, probeer volgende keer het laden, lossen, bouwen, feest en breken op deze manier te filmen.
Krijg je in pakweg 5 minuten het hele verhaal te zien. Is alleen wel een aanslag op de sluiter van mijn camera, 25 foto's levert slechts 1 seconde film op, 7500 foto's voor 5 minuten dus.
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
kun je beter video filmen en dan met een editor in stukjes hakken.Ja, heb inmiddels zelf een timertje gekocht, probeer volgende keer het laden, lossen, bouwen, feest en breken op deze manier te filmen.
Krijg je in pakweg 5 minuten het hele verhaal te zien. Is alleen wel een aanslag op de sluiter van mijn camera, 25 foto's levert slechts 1 seconde film op, 7500 foto's voor 5 minuten dus.
lekker belangrijk!Comment
-
Dan krijg je dus 7500 stukjes.....
Is mij net ff teveel editen.
-
Punt is dat ik enkel een prachtige 5D MK2 met L glas tot mijn beschikking heb.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Comment
-
Ook daar zit gewoon een sluiter in die aan slijtage onderhevig is.
Kan wel weer 3 tot 400 euro gaan uitgeven maar dan komt er ook weer een 16 gig SD kaartje bij, battery-pack omdat je met een setje batterijen geen 7500 foto's kunt maken, misschien nog een ander objectief omdat het objectief dat erbij zit niet de juiste is en ga zo maar door, voor je het weet ben ik weer 600 euro verder, en dat voor een time lapse filmpje.
Dan maar gewoon met mijn Canon aan de slag, had het maar geen camera moeten worden.

Comment