Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.
Collapse
X
-
Comment
-
Nope, ouwe hippies, tevreden met wat ze hebben..
Bot, de prospect is de eerste top die ik vergelijk met de CQ1-MSL2- UPQ- UPA.Comment
-
Is "het ding" dat ding waarover het verhaal gaat dat er bij BMS/Coda een blanco cheque op kantoor hangt van JBL, of is dat een lulverhaal?
groet.
KasperComment
-
Ik ken het verhaal niet maar het zou mij niet verbazen.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
De meeste ouwe hippies die ik ken, hebben al hun hippiewaarden overboord gegooid.
Die scheppen nu allemaal geld, en zijn kapitalisten geworden.Comment
-
Ik kan je leeftijd niet vinden op je profiel, maar leef jij nog steeds zoals je deed toen je een tiener/twintiger was? Niet he? Mensen veranderen; eens een hippie is niet altijd een hippie. (dr is ook zo'n spreekwoord met criminelen geloof ik, komt ongeveer op hetzelfde neer...)
Bovendien, wie weet hebben meneer en mevrouw Meyer wel hun hippiewaarden gehouden?
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Denk dat meneer en mevrouw Meyer financieel weinig meer te klagen hebben, die zullen hun vrijheid niet opgeven voor nog meer geld....
BOT; @Mac; da's nogal een compliment.....De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-

Comment